Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam, korzystając z awarii wysprzęglika i przymusowego postoju wziąłem się za wentylator, bo na postoju mi klima nie chłodzi. Jak się okazało po rozebraniu auta wentylator popękany i silnik wentylatora pewnie spalony. (prawdopodobnie po zimowej przygodzie z lisem , któremu się życie znudziło) , przed przygodą z lisem wentylator działał ale chyba tyko na najwyższym biegu, bo wył strasznie. Na forum sporo jest o samym silniku, a ja potrzebuję silnik wraz ze śmigłem i tu moje pytania, czy jest jakaś opcja założyć taki komplet od innego auta i czy wystarczy podpiąć taki komplet pod kable wchodzące do silnika wentylatora tzn. plus do plusa a minus do minusa i będzie ok czy konieczne są jakieś przeróbki. Niestety z mechaniką sobie jakoś radzę ale z elektryką to już jestem noga. Do obudowy wentylatora jest przymocowana taka aluminiowa płytka z wchodzącym i wychodzącym kabelkiem to chyba rezystor, o ile to coś pomoże w moim przypadku. HELP MI Dokopałem się do tematu o wentylatorach z VECTRY B, z tego co wyczytałem to zero przeróbek kabelkowych tylko podpiąć te dwa wchodzące do silniczka i już a jak w złą stonę kręci to na odwrót i już, czy dobrze kojarzę????? Do mojego silniczka dochodziły tylko dwa kable.
Jaką średnicę ma śmigło od Vectry B????????
_________________ szkoda mi go będzie
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 14, 2015 23:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Idealnym zamiennikiem silnika jest silnik od Voyagera, nawet mocowanie śmigła jest takie samo. Ale śmigło ma o 40% mniejszą średnicę przez co klima może nie trybić jak należy.
Samo śmigło oryginalne do Rovera, nawet jak uda Ci się gdzieś znaleźć, to jest pieruńsko drogie. Niewiele tańsze niż silnik wraz ze śmigłem.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Lip 15, 2015 12:08
A ja pierw radzę sprawdzić czy masz rezystor, bo były one montowane w nowszych rocznikach. Rezystor jest widoczny bez zdejmowania zderzaka i rozbierania czegokolwiek. Ale o tym poczytasz na forum. Jesli masz wersje z rezystorem to raczej on jest winien.
Jesli natomiast masz wersję bez rezystora, to prawdopodobnie masz szczotki do wymiany, konkretniej jedna z czterech a druga tez lada moment padnie
Tylko że u mnie nie ma rezysyora, mam silnik trzybiegowy. Silnik rok temy był w naprawie, teraz żeby pierwszy bieg ruszył trzeba go zakręcić i się ledwo sam kręci jeszcze nie wiem jak jest z drugim i trzecim biegiem? A chodzi mi o zmiane przewodów w puszce kolo wentylatora w drugiego biegu na pierwszy, czy to wogole bedzie dzialac?
Tylko że u mnie nie ma rezysyora, mam silnik trzybiegowy. Silnik rok temy był w naprawie, teraz żeby pierwszy bieg ruszył trzeba go zakręcić i się ledwo sam kręci jeszcze nie wiem jak jest z drugim i trzecim biegiem? A chodzi mi o zmiane przewodów w puszce kolo wentylatora w drugiego biegu na pierwszy, czy to wogole bedzie dzialac?
Nie za bardzo.
Na czym polegała ta naprawa? tylko wymienili szczotki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum