Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam Panowie
Krotko i na temat .
Chce zmienic swoj tylny tlumik orginalny, na nowy tylko nigdzie nie moge znalesc takiego z ta klapka ktora sie otwiera przy 4 tys z tego co wiem . Mam zamiar odciac orginal z ta klapka i dospawac do nowego wydechu, moze to glupie .
Powiedzcie mi czy to wydola ?
Czy to nie bedzie gralo tak jak powinno
Ostatnio zmieniony przez moore715 Pią Cze 19, 2015 15:27, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 18, 2015 20:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego co słyszałem to jest jakaś wada w tych tłumikach i klapka na nic nie reaguje, problemem ma być ta czarna puszka tuż przy grodzi? Udało się komuś to ogarnąć?
Ja jeszcze nie sprawdzilem bo nie mialem drugiej osoby do pomocy ale sam widzialem na zgaszonym silniku ze ta klapka jest otwarta caly czas bo ruszalem ja palcem , na zgaszonym jest poprzecznie czyli otwarta czyli tak nie powinno byc co nie
U mnie na postoju też przepustnica otwarta. Ale z tego co wiem, tak jest u wszystkich.
Zamierzam zrobić identycznie z tym przespawaniem końcówek. Kiedyś czytałem gdzieś, że klapka się zamyka dopiero przy obciążeniu silnika i oczywiście przy większej emisji spalin znów się ma otwierać. Ale nie wiem czy to mit, czy rzeczywiście to tak działa. Daj znać jeśli uda Ci się to jakoś przetestować.
Niestety oryginalne tłumiki końcowe do 160ki są nie do dostania. Jeszcze gorzej jest ze środkowymi, bo nawet nie ma zamienników.
Myślę, że środkowy będzie pasował z 1.4/1.6/200vi. 200 Vi ma taki sam układ wydechowy jak 1.4 i 1.6 a mam wydech z ZR160 i 200Vi i wyglądają bardzo podobnie. Jak będę miał chwilę to porównam
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
w 160tce większa średnica rury, średnica rury jak w dieslu, jesli w dieslu występuje środkowy to bym założył z diesla.
Końcowy z diesla i końcowy ze 160tki Vaticinator (z Twojego samochodu) brzmi tak samo, ja na dieslowym miałem więcej mocy ale to pewnie kwestia silnika w lepszej kondycji
[ Dodano: Pon Cze 22, 2015 08:30 ]
samochody hamowane na tej samej hamowni w tym samym dniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum