Też miałem problem z ręcznym, praktycznie w ogóle go nie miałem. Tarcze też już podczas kupna były zardzewiałe, klocek pewnie nie łapał całą powietzchnią i kupiłem sobie taki zestaw http://allegro.pl/tarcze-...116644497.html.
Nie byłem przekonany co do jakości, ale jak z tym przejechałem już koło 15tys. to złego słowa powiedzieć nie mogę. Hamuje dobrze, nic nie piszczy.
Jak się okazało po zdjęciu tarczy miałem jeszcze do wykorzystania połowę grubości szczęki. Wystarczyło zdjąć koło i podregulować je.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 29, 2015 08:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak regulacja w tunelu i bębnach już się skończyła. Hamulce pewnie były robione bardzo dawno temu bo tarcze są zardzewiałe w połowie.
Zamówiłem już nowe na jutro więc wymienię cały komplet nie jest to wielki koszt więc nie ma się co zastanawiać nad bezpieczeństwem
Edit:
Sorry nie zobaczyłem ostatniego Twojego posta...zatem już kupiłeś, a można wiedzieć jakie? ATE?
Pzdr.
Witam! Zakupiłem włoskie zamienniki tak powiedział mi sprzedawca
Klocki 48zl - Bez czujnika
Szczęki ręcznego 67zl
Tarcze 134zl
Ceny podane są za komplety ja bardzo mało jeżdżę tym autem więc nie potrzeba mi cudów. Jeżeli bardzo chcesz wiedzieć jakiej firmy to poszukam opakowań.
O ile dobrze kojarzę to Sandman montował przód hamulce TRW... Bodajże 3 miesiące i zaczęły piszczeć jak na koncercie.
Ja mam z przodu TRW, a z tyłu ATE, komplet tarcz ATE, wszystko wymieniane na raz. Minęło 5 miesięcy od wymiany i około 5 tys. km i sprawuje się świetnie. Nic nie piszczy, hamowanie jest rewelacyjne, praktycznie brak zjawiska fade'ingu
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum