Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lip 06, 2015 10:52
longer86 napisał/a:
jeśli w układzie klimatyzacji wzrasta cisnienie powyżej jakiegos poziomu, nie pamuiętam ile dokładnie, to ECU włącza 2 bieg aby schłodzic czynnik i tym samym zmniejszyć cisnienie w układzie
Czy aby na pewno? Ci którzy się skarżyli, że na postoju z nawiewów leci im ciepłe powietrze, a w czasie jazdy klima działa poprawnie, najczęściej mieli nie działający 1 bieg wentylatora
_________________ rover forever
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 06, 2015 10:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pon Lip 06, 2015 16:22
też nie miałem gazu w klimie i wiatrak mi śmigał na 1 biegu,jakby co to ten silnik wentylatora to banał w naprawie,aha jakby ktoś szukał to np silnik od CDT bez przeróbek nie pasuje do kv6(inne sterowanie w puszce) niewiem jak wygląda to w 1.8 bo tam są 3 przewody do silnika
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
1.8 ma wentylator 350W, pozostale 450W, moc mozna sprawdzic na obudowie do ktorej przymocowany jest silnczek, chociaz czesto ta naklejka, ze starosci jest nieczytelna, na samym silniczku raczej nie ma podanej mocy....
dodatkowo na puszkach
v6 ma oznaczenie kv6
diesel m47r
1.8 k18 (tutaj nie jestem pewny czy tak dokladnie)
Wczoraj jeździłem trochę z włączonym OBC żeby sprawdzić jak się nagrzewa silnik. Temperatura na zewnątrz powyżej 30 stopni, jazda spokojna, trochę po górkach, bez korków. Maksymalna temperatura jaką osiągnął silnik wg OBC to było 91 stopni. Szczerze mówiąc spodziewałem się wyższych temperatur, ale w sumie jestem zadowolony że przy takich upałach silnik mimo wszystko jest nieźle chłodzony.
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lip 07, 2015 09:05
Koenig napisał/a:
ale w sumie jestem zadowolony że przy takich upałach silnik mimo wszystko jest nieźle chłodzony.
Hmmm, ja w niedzielę(było wtedy 33°C), miałem na parking, jak teraz policzyłem, ok. 600-700m i w tym dwa skrzyżowania ze światłami. Gdy dojeżdżałem do pierwszych światem miałem jakieś 89°C. Po przyjeździe na miejsce i 3 minutowym postoju co by turbinę schłodzić, miałem ich już 97 Mój Roverek szybko się grzeje, ale i dosyć szybko się schładza, oczywiście w czasie jazdy. Z ok. 103°C, po 2 minutach jazdy z prędkością ok. 100km/h, zbiło mi temperaturę do 87.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum