Doczytałem właśnie że z ecu mk2 czyli poliftowym wystarczy zmienić wtryski sdi i zwiększyć doładowanie na turbo by mieć w okolicach 130-140 km.
Dobrze doczytałem bo jak tak to raczej nie ma sensu bawić się w mapki, no chyba że po takim zabiegu zobaczę w lusterku czarną chmurę i po to są mapki.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 23, 2015 17:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lip 24, 2015 08:16
bad_gs napisał/a:
Dobrze doczytałem bo jak tak to raczej nie ma sensu bawić się w mapki, no chyba że po takim zabiegu zobaczę w lusterku czarną chmurę i po to są mapki.
mam mape 113km z poliftowego mg w 45 i powiem Ci tak, gó*no warta jest przy tych podkręconych ale same wtryski to sobie od razu zmien, nie ma na co czekac
Wtryski mam zamiar wymienić tylko muszę dorwać jakieś dobre do tego chce założyc zegar busta i podkręcić turbo jeszcze.
Wie ktoś jaka jest różnica z mapami a bez w poliftowych, ale proszę o konkrety najlepiej z hamowni
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lip 24, 2015 13:03
bad_gs, guzik Ci da wykres, to trzeba poczuc, na mapie ori + wtryski do 2000 obr jest prawie jak było bez wtrysków, z mapą jest w końcu dół i góra obrotów jest też dużo żywsza
Skoro tak mówisz na razie kupie wtryski i podkręcę turbo, skoro mówicie że przykręcę to zwykłym kluczem ja zawsze myślałem że musi to być przykręcone z odpowiednią siłą... Powiedzcie mi też jakie te podkładki do wtrysków, bo na landroverach pl widziałem tylko do rover 75/MG ZT i do frelandera... A także co to za końcówka elm do mierzenia ciśnienia doładowania bo nie mam pojęcia...
Chciałem sobie kupić zegar busta autogauge ale ponoć nie są za dobre, jak myślicie jaki by się nadał za rozsądną cenę bo różne są opinie
Co do kluczy to się to zwykłym kluczem oczkowym przykręca wszystko lub jakaś nasadka Tylko nic nie na hama, tylko tak z wyczuciem bo to jest gwint w aluminium wiec łatwo zepsuć
Druga sprawa wyczyść porządnie najpierw przed montażem wtrysków otwór na wtrysk w głowicy żeby tam nic nie było żadnego syfu ani kawałków sadzy bo będą przedmuchy
Poszukaj sobie elm327 na allegro
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jest trochę tych elm327 brać jakiś szczególny czy to bez różnicy... i dzięki za linka już zamawiam podkładki wtryski za 150 na allegro widzę
A powiedzcie mi wtryski które mam wsadzone w samochodzie powiedzmy orginały a te od sdi powinny różnić się wyglądem, bo jak tak patrze na foto tych wtrysków to są identyczne jak moje...
Ok dzięki, będę płacił przy odbiorze więc sobie sprawdzę a elm wszystkie są prawie z blutaczem, myślałem że niektóre są stabilniejsze albo coś a jak wszystko to to samo to po co przepłacać
Rozumiem też że muszę ściągnąć jakiś program na tableta lub telefon, by mugł sprawdzić doładowanie czy program będzie na płytce?
a coś na windows phone korzysta ktoś bo tel mam zawsze pod ręką w razie jakiś nieprzewidzianych problemów
Wtryski zamówione elm też to teraz tylko poczekać
A więc wtryski sdi już siedzą i efekt boski teraz muszę poczekać jeszcze na elma by podkręcić turbo ale jak to u mnie musiałem nabroić, spadła mi blokada od czujnika i żeby ją sięgnąć odkręciłem nadkole... no i zapomniałem przykręcić przed jazdą próbną
całe szczęście znalazłem na aledrogo nadkole do mg i już do mnie jedzie za 60 zł...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 170 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Lut 20, 2016 23:10
Remigiusz, a jest możliwość wgrania takiej mapy żeby osiągnąć więcej kuni (mapa + wtryski sdi) ale jednocześnie utrzymać spalanie? Można to osiągnąć samym mapowaniem?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Lut 22, 2016 09:24
Mi tam wiecej pali po mapie niz po wtryskach kwestia spalania zalezy od nogi kierownika Panie YOBACK, możesz miec niższe niż na ori mapie wystarczy tylko mniej cisnąc
Witam, od 2 miesiecy jestem posiadaczem Rovera 25 2.0 101km r. 2000, przeczytalem dzisiaj caly temat i chcialbym zapytac czy nadal istnieje opcja zamowienia chipow mafless? Jezeli tak to rozumiem (jestem bardzo zielony w tych sprawach ), ze wystarczy wylatuwac serie i wlutowac Mafless, potem ew. podniesc cisnienie w turbo jezeli tylko autko bedzie kopcic? Poza tym z tego co czytalem to chyba nikt sie nie skarzyl, ze nowe chipy wywolaly jakies negatywne efekty
Plus nie wiem jak to przetrzyma skrzynia bo mam wrazenie, ze na zimnym silniku glosniej pracuje
Ja bym sie decydowal na te kosci, a podstawki z tego co pamietam to mam sobie odpuscic generalnie mieszkam w Krakowie
Rozumiem, ze reszte trzeba ustalic na PW ?
Temat ożył więc miałbym parę pytań odnośnie tych map i wtrysków ?
Obecne mapy Mafless + wtryski SDI ile dają koni/nm ?
Często padało stwierdzenie, że coś koło 150km/ 350nm.
Jezdze obecnie Roverem Alexiego, na hamowni wyszło mu 128km/328nm, z bardzo dużo górką nm w okolicy 2,200 obr. ( turbina ustawiona na 1.1 bar )
Można te nm, jakoś zmniejszyć, bądź rozłożyć lepiej ?
Co do awaryjności po zestawie wtryski + mapy, alexi miał ten zestaw chyba od 2011r, wiem że szybko skończył nowe sprzęgło ( choć może było lichej jakości ? ) , zobacze ile ja na obecnym wyjeżdze.
Do wymiany doszła mi skrzynia, wyrobiło się łożysko w środku przy wyjściu do półosi, przez co huczy i cieknie.. nie wiem czy to też mogę powiązać..
Jednak ogólnie warto, bo w porównaniu do serii to jest spora różnica na plus w mocy, gdyby tylko zlikwidować jakoś ten skok nm.. Bo tutaj głównie dostaje silnik i osprzęt po tyłku.
Teraz składamy drugiego Rovera i zapewne również pójdą wtryski + mapy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum