Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lip 26, 2015 10:21 [R620Ti] Fabryczny dolot do puszki filtra
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam. Odkąd kupiłem Ti nie mam nic na wejściu puszki filtra powietrza. Wieje tam z chłodnicy gorące powietrze. Może mógłby ktoś zrobić zdjęcie gdzie idzie ten materiałowy łącznik (9) za kolankiem, bo do niego jest rysunek na rimerbrosie.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Nie Lip 26, 2015 12:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 26, 2015 10:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem .. moze ja miałem braki ale u mnie nie bylo chyba nic poza tym.. Tylko puszka filtra i jakiś własnie mały dolot w dupe.. Nic wiecej.. Żadnego miejsca skąd by bral sobie świeże/ zimne powietrze.. Wiekszość z nas i tak ma/miała wywaloną puszke i wstawiony stożek.. Lepszy i ładniejszy dźwiek a powietrze i tak chłodzi IC.. Chcesz poprawić powietrze to po prostu zalóż wiekszy IC tzw. FMIC (jest kilka tematów na forum) i kilka na angielskich fotach..
No bo to jest caly dolot.. Mój rover jak go kupiłem to była 160tysieczna seria ze szwajcarii .. nic nie grzebane i nie bity wiec raczej nie miało prawa tam niczego brakować i nic dalej nie było.. j.w ..
opcje:
Olej - tak ma być - jeśli chcesz serie..
Jesli chcesz polepszyć:
Duży stożek lub fmic A najlepiej to i to mozesz ewentualnei wykombinować jakiś CAI tj. zimny dolot do puchy filtra ale mysle ze to babraniny w ciul a efekt bedzie b. maly..
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 27, 2015 19:45
Za filtrem jest kolanko, które na końcu jest spłaszczone. Elastyczny łącznik(9) na rysunku ze spłaszczonej strony ma wpinkę w kolanko, z drugiej strony jest okrągły i na rysunku przewidziano opaskę zaciskową. W jakim celu elastyczny łącznik byłby zakończony okrągłym zakończeniem i przewidziana byłaby tam opaska, jeśli miałby się po prostu kończyć ? Wydaje mi się że była tam jakaś puszka, przechodząca pod podstawą akumulatora i jej zakończenie, pobierające powietrze z otworu w okolicach zbiorniczka spryskiwaczy. Jest tam otwór. Szkoda, że ktoś posiadający obecnie 620ti nie może zajrzeć pod maskę.
Jedyne co znalazłem , widać na zdjęciu.
Nie mniej , dziękuję za porady.
Ogólnie Ti to zlep częsci z kilku samochodów.. Choćby kostka przy czujniku temperatury (ta która włącza wentylatory) u mnie sie urypała... Kable przy samej kostce ze było to nei do zrobienia.. trzeba było nową kostke.. po wpisaniu numeru z kostki w google okazało się, że to kostka z Jaguara XJ odpowiedzialna za podłaczenie instalacji do obrysówki w zderzaku.. Najzwyczajniej zlej temat a jak podnosisz moc to i tak dolot przerobisz wiec olał
U mnie w aucie też był taki elastyczny łącznik, ale wymontowałem go, gdyż był już zniszczony przez czas (sparciały i poszczępiony). Przymocowany był do spłaszczonego kolanka, a drugi koniec swobodnie zwisał pod podstawką akumulatora. Pewnie jest teraz jak piszecie wyżej, tj. zasysa ciepłe powietrze z komory silnika. Jak na razie nic nowego nie zamontowałem, ale pomyślę nad tym by do filtra dochodziło zimniejsze powietrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum