Wysłany: Sob Sie 08, 2015 12:42 [R75] Pompka paliwa
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam
Klubowicze w was chyba jedyna nadzieja! Jestem posiadaczem Roverka 75, 1,8, 122 KM, benzynka i wysiadła mi pompka paliwa oznaczenie WFX10092. Jaki można zastosować zamiennik który miałby takie same ciśnienie jak oryginał czyli 4,3 bar?Mechanicy w moim małym miasteczku załamuja ręce i nie chcą podjąc sie ryzyka kupna bo nie są pewni czy np pompka 3,6 bar będzie pracować dobrze w mojej maszynie. Oczywiście chodzi mi o wymianę samego wkładu. Pomóżcie jeżeli mieliście podobna awarie i trafiliście z dobrze dobranym zamiennikiem.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 08, 2015 12:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem jak w benzynie, może to Cię jakoś naprowadzi, w dieslu pompę w baku sam wklad podmieniłem od Vw, wklady w koszu byly identyczne produkowane przez vdo
ja wstawilem wklad 3,6 bar nie widze roznicy w czasie jazdy pojawil sie problem z odpaleniem po dluzszym postoju 7/8 h ale co jest przyczyna nie wiem jak kupowalem wklad to dzwonilem do goscia i pytalem o 4,3 bar to odpowiedzial ze takiej budowy wklad nie wytworzy cisnienia 4,3 bar
Słuchajcie może to wam pomoże, ostatecznie wstawiłem pompkę firmy WRC 76906 za około 160 zł. Roverek chodzi bez problemów chociaż pamiętajcie żeby po wymianie pompki uważać na prawidłowe ustawienie pływaka. U mnie drucik się wykrzywił i rezerwa zaczynała się świecić gdy miałem 2 litry paliwa co powodowało, że po przejechaniu kilku kilometrów auto się dławiło.
Witam,mam pytanie co do pompy paliwa w baku,chodzi mi dokładnie o jej prace,jakiś czas temu wymieniana była na nowa,chodzi mi o jej prace czy powinno byc ja słychac czy nie,u mnie jest cisza ale auto smiga bez problemu
Pompkę słychać tylko przy przekręceniu kluczyka ale tak musi być.
Huberto8 wstawiłeś oryginalna pompkę czy znalazłes zamiennik ? (jaki zamiennik wstawiłeś ?)
U mnie niestety nie jest idealnie tzn gdy zostaje ok 8-9 litrów paliwa samochód zaczyna się dławić. Byłoby to normalne przy 2,3 litrach a tak pozostaje mi tylko pilnować żeby rezerwa się nie zaświeciła
Niedawno walczyłem ze swoją pompą w baku w V6. Teraz mam zamiennik jakiś od VW i chodzi normalnie chociaż długo kręci po dłuższym postoju jak pisze czarek532. Myślę że to spowodowane jest mniejszym ciśnieniem 3.2bara. Ostatecznie dałem orginalny wkład do regeneracji jak zamontuje spowrotem fabryczna to dam znać.
[ Dodano: Sro Maj 18, 2016 20:15 ]
Więc dostałem dziś orginalna pompkę paliwa po regeneracji założyłem i działa elegancko tak jak powinno być. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum