zasada jest prosta. od sterownika immo idzie fałszywy sygnał do ECU że immo jest rozbrojony i tyle jak akurat mam cały komplet sprawny w aucie ale pokazałem to dla celów informacyjnych że to działa bo też kiedyś miałem podobny problem z immo po zgubieniu pilota a miałem tylko jeden. Sam do tego doszedłem po przestudiowaniu Rave i z nadmiaru wolnego czasu
_________________ Rover 220 SDI 105 KM
Ostatnio zmieniony przez Banned_Admin Sro Sie 19, 2015 19:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 19, 2015 18:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To działa tylko z Roverkiem 200 czy może też z 400 i 45?
Bo wiesz akuratnie Twoja rada byłaby w zapasie dla mnie, jako koło ratunkowe. Chyba powinno działać gdyż komputery są te same.
To działa tylko z Roverkiem 200 czy może też z 400 i 45?
Bo wiesz akuratnie Twoja rada byłaby w zapasie dla mnie, jako koło ratunkowe. Chyba powinno działać gdyż komputery są te same.
nie wiem jak jest z instalacją w r400 i r45 ale jesli chodzi o diesla to powinno być to samo na r25 kumpla testowałem i działa btw jesli chodzi o sterowniki immo pomiędzy r25 a r200 to jest to samo i wcale nie trzeba zamieniać ECU dla przykładu podam że posiadam sterownik immo wraz z pilotami od benzynowej wersji r25 w swoim SDI i działa bez zarzutów wszelki bajery związane z r25 przeszły wraż z sterownikiem immo do r200 tj. powitalne mrugnięcia kierunkami po otwarciu centralnego zamka + aktywacja oświetlenia w kabinie i na odwrót gdy zamykam r200 z pilota rovek mryga 3 x kierunkiem i gasi lampke w podsufitce
Powinno działać z 400 i 45. Komputer jest identyczny. Jutro tak z ciekawości sprawdzę w Roverku 25. Dzięki. Takie koło ratunkowe się przyda. Zdjęcie wydrukowałem i poszło do książeczki serwisowej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum