Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Zarejestrowalem sie dzisiaj bo widze ze warto.
W moim nowym nabytku napotkalem na szereg problemow I problemikow z wiekszoscia sobie poradzilem zostaly dwa.
Nie pali mi sie kontrolka ABS na liczniku nie jestem w stanie powiedziec czysystem dziala prawidlowo poniewaz jest uszkodzony czujnik ( jutro wymieniam ) ale laczy sie z diagnoskopem I wyglada wszystko dobrze.
Drugi to airbags odczytalem dwa bledy 1807 i 1808 ale sa bez opisu moze ktos jest w stanie mi pomoc .
Z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pią Sie 21, 2015 22:17, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 21, 2015 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No wlasnie nie swieci sie ta kontrolka nawet na tescie podstawilem licznik od angola i swieci sie wiec wnioskuje ze poprzedni wlasciciel dal licznik " do kalibracji " i cos majstry zwalili.
Bledy byly odczytane na cdif- ie
Masz po prostu zaślepiony kanalik od ABSu albo wywaloną na żywca diodę.
Wnioskuję zatem, że auto jest po jakiś przygodach. Może moduł poduszek też nie jest od niego - tylko od sedana, a wtedy będzie błąd bo inne są dane konfiguracyjne. Spójrz jeszcze czy napinacze pasów przednich nie są "wystrzelone" czyli ściągnięte, a jeśli nie, to czy połączenia pod siedzeniami są prawidłowo wykonane.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Auto bylo swierzo przywiezione z Belgi poobijane delikatnie z kazdej strony zdecydowalem sie bo mam u siebie angola i wszystkie czesci blacharskie sobie poprzekladalem. Airbagi byly wszystkie cale. Sprawdze ten licznik.
Może spróbuj podłączyć sobie INPA kabelkiem za 40zl.
Masz diesla więc lepszej diagnostyki silnika mieć nie będziesz jak przy pomocy tego narzędzia. A on potrafi się skomunikować z modułem poduszek, więc może warto odczytać błędy prawidłowo.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum