Jestem już po wymianie rezystora pierwszego biegu wentylatora. Wszystko działa idealnie, zasadnym jest montowanie rezystora mocniejszego watowo. Rezystor 0R47/150W jest dość gorący, ale idzie go normalnie utrzymać. Mogę sobie tylko wyobrazić jak się grzeje ten 100 W, w palcach go pewnie nikt nie utrzyma. Opanowane mam też zdejmowanie zderzaka po lifcie. Zrobiłem sporo zdjęć z tej całej roboty, oto dwa z nich z zamontowanym nowym rezystorem.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Wydaje mi się, że ten rezystor 100W zanim padnie, to jakiś czas pochodzi, oby jak najdłużej. Nie ma sensu ponownie ponosić dodatkowe koszty aby założyć mocniejszy, trzeba jeździć i trzymać palec na pulsie. Po zamontowaniu u siebie rezystora 150W wpadłem na jeszcze lepszy pomysł, gdzie nie trzeba będzie w przyszłości zdejmować zderzaka. Mam jednak nadzieję, że ten 150W będzie działał bardzo długo. Zainteresowanym mogę przygotowaś schemacik, fotkę i opis.
Co do klaksonu, faktycznie, nie zwróciłem nawet uwagi, wydawało mi się, że ten typ tak ma. Widać z tego, że ktoś skubnął jedną trąbkę. U nas zderzak był zdejmowany pierwszy raz, chyba że w Holandii coś robili, wykluczyć tego nie można. No a jak poznać czy roverek jest poliftowy?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To zgodnie z radą sknerko zamówiłem 0.47o/150W. Zamontowany - 1 bieg działa. Co do grzania się dopiero jutro albo w poniedziałek będę mógł coś powiedzieć, bo samochód nadal na wpół rozebrany.
Prebenny, dobrze zrobiłeś, ten 0R47/150W jest lepszy. Dla mnie przyszedł też z TME, dokładnie jak w linku i po tej cenie. Odeszły mi tylko koszty przesyłki ba zamawiał mi kolega na firmę. Właśnie wróciłem z rodzinnych stron, w sumie zrobiłem prawie 1500 km, a wrażenia są super. Wentylator załączył mi się na drugi bieg tylko dwa razy i to na krótko, jak samochód stał długo na słońcu i był mocno nagrzany. Ja swój rezystor zamocowałem dodatkowo jeszcze na mały radiator co widać na foto, większego radiatora nie miałem pod ręką, a byłby pewnie lepszy. Polecam wszystkim to rozwiązanie, a jak to wyjdzie w praniu to zobaczymy.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
U mnie przy ustawieniu na 19 stopni włącza się po 2 sek . od włączenia klimy, przy ustawieniu na 22 stopnie tak samo. Innych nastaw nie robiłem bo i tak jestem przeziębiony.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Ja teraz jak ustawię np 22 stopnie to wentylatora nie włącza (przynajmniej nie przez pierwsze 30 sekund), jak ustawię 18 stopni to włącza 1 bieg czyli chyba tak jak w benzyniakach o ile się nie mylę.
Właśnie byłem w garażu aby przynieść resztę klamotów po podróży. Wystawiłem roverka przed garaż, temperatura na zewnątrz +25 stopni na komputerze pokładowym. Włączyłem panel klimy z nastawą na 25 stopni z ustawieniem ECONO. Włączył się tylko nawiew wewnętrzny zaś wentylator chłodnicy się nie włączył. Zmieniłem ustawienie panelu klimy na AUTO, po 2 sek. załączył się wentylator chłodnicy na 1 bieg. Zacząłem zmniejszać temperaturę na panelu klimy o 1 stopień w dół aż do 16 stopni, wentylator chłodnicy pracował cały czas na pierwszym biegu zaś wewnętrzny nawiew zwiększał siłę nadmuchu wraz z obniżaniem temperatury. Co mogłem to sprawdziłem i opisałem, specem od klimy nie jestem, jeżeli to w czymś pomoże to niec będzie na zdrowie a nie na przeziębienie.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum