Wysłany: Wto Sie 25, 2015 14:38 [R75] Parownik klimy czy da się wyjąc
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2000
Czy da się wyjąć parownik z pod deski rozdzielczej bez jej rozbierania? Chodzi mi czy z jednej strony wyjmę zawór rozprężny a z drugiej wysunę parownik? czy koniecznie trzeba rozebrać całą deskę? Sprawa jest dość pilna, pomóżcie plisssss
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 25, 2015 14:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
SeniorA poproszę o więcej szczegółów bo rave mam i tak mnie trochę przeraziło ale tu mnie pocieszyłeś.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Sie 25, 2015 18:20
longer86 napisał/a:
a nie wystarczy odkręcić zawór rozprezny i wysunąć parownik w stronę pasażera?
moim zdaniem nie , bo będzie blokowało połączenie przewodów w grodzi i trzeba mieć na uwadze ponowne dokładne skręcenie, chyba ,że chodzi tylko o demontaż i złomowanie.
Ale po odkręceniu od zaworu rozprężnego, zostaje sam parownik, nie ma on rurek na zewnątrz, tylko nie wiem czy idzie go wypchnąć w stronę pasażera, tam nie będą przeszkadzać pedały.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Wto Sie 25, 2015 21:46
Powinieneś odkręcić zawór,później z drugiej strony pokrywę na wkrętach 8 bodajże siedzi i wyciągasz to na czym Ci zalezy
Warto zwrócić uwagę na czujnik który jest przypięty do parownika, najlepiej pierw go wyjąć i przezroczystą spinkę która go mocuje by nie uszkodzić żeberek podczas wysuwania.
Powodzenia, bo nerwy sobie popsujesz przy tej robocie
Powinieneś odkręcić zawór,później z drugiej strony pokrywę na wkrętach 8 bodajże siedzi i wyciągasz to na czym Ci zalezy
Warto zwrócić uwagę na czujnik który jest przypięty do parownika, najlepiej pierw go wyjąć i przezroczystą spinkę która go mocuje by nie uszkodzić żeberek podczas wysuwania.
Powodzenia, bo nerwy sobie popsujesz przy tej robocie
Ale to w podszybiu co pisze SeniorA też trzeba koniecznie odkręcić?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko,
Udało się wyciągnąć parownik?
Wczoraj obejrzałem cala instalacje latarka uv i nie mam żadnego widocznego wycieku, a raz do roku kima pada. Zostaje mi parownik.
Pisaliście o jakimś zaworze, gdzie dokładnie on jest ? Moze tam mi jeszcze ucieka gaz?
Nie wyjmowałem koniec końców bo klima zdechła całkiem i klimaludki mi naprawiali. Poza tym nie było potrzeby wyjmować
[ Dodano: Pią Kwi 13, 2018 12:14 ]
zawór jest po stronie pedałów obok parownika o ile dobrze pamiętam
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum