Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 LPG] Po wymianie pompy paliwa chodzi jeszcze gorzej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416 LPG] Po wymianie pompy paliwa chodzi jeszcze gorzej
Autor Wiadomość
dawid1509 



Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 8



  Wysłany: Pon Sie 31, 2015 16:06   [R416 LPG] Po wymianie pompy paliwa chodzi jeszcze gorzej
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Witam od dłuższego czasu miałem problemy z jazdą na benzynie. Odkąd go kupiłem rok temu nie chodził jak powinien a na gazie normalnie. W zimie to była masakra zawłaszcza na zimnym silniku. Poszarpywanie, brak mocy, nierówna praca silnika.
Po dzisiejszej wymianie na nową pompe jest jeszcze gorzej. Przy dodaniu gazu wyraźnie słychać przerywanie. Może to wcale nie wina pompy tylko czegoś innego?
Teraz musze bardzo powoli dodawać gazu podczas przyspieszania bo inaczej go muli i nie chce jechać praktycznie stając w miejscu.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 31, 2015 16:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Wto Wrz 01, 2015 23:03   

A nie założyłeś pompy od monowtrysku? One mają 1-1,2bar a pompy od wielowtrysku (Twój Rover) powinny mieć ciśnienie 3-3,5bar.
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
dawid1509 



Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 8



Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 11:23   

Zalozylem pompe ENGITECH model ENT100026 3.1 bar: 90l/h

a specyfikacja:

Średnica [mm]130
Napięcie [V]12
Długość [mm]205
Techniczny numer informacyjnySI 1229
Ilość połączeń 2
Pobór prądu [mA] 8
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie [psi]50,8
Ciśnienie [bar]3,5
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 13:24   

A mierzyłeś ciśnienie czy wymieniłeś pompę tak na chybił trafił?
 
 
dawid1509 



Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 8



Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 19:12   

niestety nie mierzyłem ciśnienia przed wymianą
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 20:15   

A po wymianie?
 
 
dawid1509 



Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 8



Wysłany: Czw Paź 22, 2015 07:54   

Okazało się żę coś zatkało przewód paliwowy.... Po przedmuchaniu efekt jest taki jak przed wymianą czyli wymiana pompy nic nie dała. Sprawdziłem jeszcze przewody podciśnienia.
Czy w benzynie jest montowany czujnik EGR?
Może silnik łapie lewe powietrze i dlatego tak pracuje na zimno?
 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 22, 2015 14:00   

EGR w Dieselkach jest ... I chyba jak by było coś z powietrzem nie tegens to i na gazie byś miał problem ...
_________________
Im faster tym better ...
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Czw Paź 22, 2015 17:55   

Ciekawe w jakim stanie masz wtryski. Długo auto jeździ na gazie?

[ Dodano: Czw Paź 22, 2015 18:55 ]
Masz sekwencję?
 
 
dawid1509 



Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 8



Wysłany: Sob Paź 24, 2015 09:50   

Nie wiem jak to jest z lewym powietrzem na zimnym i cieplym silniku. Mam sekwencje wiec na gaz przelacza sie gdy juz zlapie jakas tam temperature. Gaz jest od 2007r, auto kupilem rok temu. Wtryski sprawdzalem na takiej zasadzie ze odlaczalem po kolei kazdy i sprawdzalem czy silnik gorzej chodzi. Po odlaczeniu kazdego byla roznica w pracy silnika.

[ Dodano: Sob Paź 24, 2015 10:50 ]
Czy możliwe jest żeby na zimnym silniku podnosiły się obroty do 1100 a pozniej opadały do 900 gdyby padł czujnik temp cieczy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Problemy po wymianie pompy paliwa ...
rover_uk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Wto Lis 05, 2013 20:44
andrew0503
Brak nowych postów [Po wymianie pompy paliwa nie odpala.]
Samphilnoisee Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Paź 04, 2021 19:54
wiktor128
Brak nowych postów [R45] Problem po wymianie pompy paliwa
bartmons Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lis 15, 2013 19:33
romek71
Brak nowych postów [R45] problem po wymianie pompy paliwa...
Buri Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Sie 29, 2014 11:59
kezmanq
Brak nowych postów [R416]Problemy pompy paliwa
kadmen Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Sie 09, 2013 17:02
kadmen



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink