Na pewno bądź ostrożny i nie napalaj się. Nie ma listew progowych i łyso wygląda. Wyplakowany silnik i węże to przesada. Rozumiem silikon - chroni gumę ale nie polerka. Szczególną uwagę zwróć na zbiornik płynu chłodniczego, bo jest zabrudzony od wewnątrz ale z zewnątrz błyszczy się jak psu wiadomo co - oczywiste że pod kątem HGF.
ok. poszukałem, poszperałem i wiem że zdecydowanie zwrócić uwagę na to HGF, czyli jak wyczytałem (jak coś to poprawcie) olej w zbiorniku wyrównawczym (nawet jak bedzie nie wiele to odpada) , ewentualnie "masło" na korku no i też wzrost poziomu oleju. Jeżeli chodzi o resztę to wiem co należy sprawdzać (blacharka, spasowania, różne odcienie, podłoga, praca silnika, skrzynia, szyby, uszczelki itp. itd) . Pytając na co zwracać uwagę chodziło o ten model bo wiadome ze każdy samochód ma inne wady. Jeżeli tyle to dzięki za info
- przy HGF często spala się płyn chłodniczy i dymi na biało.
- rdza i parchy - na tylnej klapie (od lotki), dolna krawędź drzwi (od nieszczelnej uszczelki szyby), wewnętrzny rant nadkola (od kamyczków), pod uszczelką relingów na dachu (przy szybie przedniej i tylnej)
- na zimnym rozruchu nie powinieneś usłyszeć stukających tłoków dłużej niż 30s, a później cykających popychaczy.
- obroty nie mogą falować
- dobrze jest sprawdzić całą elektrykę (el. szyby oraz spryskiwacze z wycieraczkami i całe oświetlenie w szczególności z tyłu co wiąże się z przygodami wiązki klapy)
I kupa innych, na które braknie czasu... Udanych zakupów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum