Czy może mieć to jakiś wpływ na jej pracę, wydatek chłodzenia czy w ogóle się tym nie przejmować? Ewentualne czy reklamować zakup jeszcze przed zamontowaniem ?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 19, 2014 20:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak widać na orginalnej też są niedoskonałości i raczej nie powinno mieć to większego wpływu na jej prace, ale do samej jakości pompy już nie mogę się wypowiedzieć bo to zależy od producenta jakich materiałów użył na rynku jest wiele zamienników większość z nich robiona w Chinach ale jak to ma się do jakości ciężko powiedzieć bo ludzie zazwyczaj poruszają ten temat kiedy coś złego się dzieje więc nie da się jednoznacznie powiedzieć który producent robi wytrzymalsze, szukając pompy dla siebie najlepszą opinie miała pompa contitech (continental) robiona w EU, chociaż komuś gdzieś też padła, ja postawiłem na tańszą opcje od KWP
(ja dałem znacznie mniej) czy dobra, czas pokaże, podobnie przy twojej tylko pamiętaj żeby odpowiednio przykręcać pompę bo często wyciek jest powodem nieszczelności między obudową silnika i pompy a nie usterki samej pompy.
nie wiem czy akurat poluzowało, ale mogło być tak że ktoś nie obczyścił powieszchni styku pompy z blokiem, lub uszkodził gumową uszczelkę jaka tam jest, albo nie dokręcił śrób z odpowiednią siłą lub poprostu śruby były dokęcone z różną siłą, układ chłodzenia pracuje pod ciśnieniem i w różnych temperaturach więc nawet najmniejsze uchybienie może spowodować wyciek, sama guma też nie jest idealnym materiałem jeśli chodzi o długowieczność, podobnie jak części pompy, niektórzy nie wymieniają pompy przy wymianie rozrządu lub kupują używaną czasy Polonezów i Fiatów już mineły a samochody są tak zaprojektowane aby zarabiać na częściach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum