Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] Pęknięty wał silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] Pęknięty wał silnika
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 06, 2015 18:18   [R220] Pęknięty wał silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam ,dawno nie zakladałem zadnego temaciku gdyz nie bylo zbytnio o czym pisac ,ale trzeba cos nabazgrac dawno nic sie nie psulo a jak sie popsuje tak na amen :-|
Mial ktos taki przypadek aby mu w Lserii wał peknał ? :???:









glowica tez dostala strzala
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 06, 2015 18:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 06, 2015 20:07   

Nie kręciłeś czasem silnika do 6tys ? Albo słaba wymiana oleju.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Paź 06, 2015 20:32   

a gdzie tam jest kanał olejowy?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 06, 2015 21:05   

Remigiusz napisał/a:
Nie kręciłeś czasem silnika do 6tys ? Albo słaba wymiana oleju.


pompa ma podniesione cisnienie wewnetrzne dalem pod sprezynke podkladke ok 1,5mm i zrobiony gov mod ;)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 06, 2015 21:05   

Uuuaaa może się mylę ale obstawiał bym że tuż przed obróciło panewkę ...

Jak potrzebujesz glowice lub wał to pisz pw.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 06, 2015 21:11   

nie bylo pilowane raczej ani na zimnym tez nie, turbawka wprawdzie wymieniona dmuchala max 1bar bo zjechany byl wirnik

teraz jest od 25tki i dmucha do 1,6bara gdzies pod pelnym obciazeniem
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
Ostatnio zmieniony przez kadzaf Wto Paź 06, 2015 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 06, 2015 21:14   

A jak wygladala sprawa z olejem i filtrem bo mogło raz przytrzec i teraz dopiero dac efekt
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 06, 2015 21:18   

Mogla tez padnac szyna olejowa co rozpyla olej i zalbokowalo. Malo kto takie cuda widzial.

Pod ktora sprzenyke dales pokladke chyba dwie podkladki bo psrezyny glowicy ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 06, 2015 21:26   

kontrolka zawsze gasla po uruchomieniu ,tak jak zwykle
nie widac nigdzie zbytnio oznak zatarcia

[ Dodano: Wto Paź 06, 2015 22:26 ]
Remigiusz napisał/a:
Pod ktora sprzenyke dales pokladke chyba dwie podkladki bo psrezyny glowicy ?

Remi tutaj dalem



_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 06, 2015 21:41   

Watpie, zeby przez panewke skasowało wał... który wcale słaby nie jest. Może po prostu wada materiału i pech :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 06, 2015 21:44   

Ahh to tak w sordku cisnienie podnioslesz. Sciagnil glowice podluz pod sprezynki podkladki :D

Panweki troche przypalilo bo sa na niebiesko.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 06, 2015 23:07   

Remigiusz napisał/a:
Ahh to tak w sordku cisnienie podnioslesz. Sciagnil glowice podluz pod sprezynki podkladki










czyli pod te dwie dac a jakiej grubosci :razz:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 07, 2015 20:59   

Ogolnie podloz podkladki 3mm max albo daj mniej, troche wlasnie chyba ze mowie bo pasuje jak zrobic taki myk zeby trzpien co wchodzi do glowicy mial wiekszy skok do srodka glowicy.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Paź 07, 2015 21:53   

i to go oddali ? przeciez sprezyna caly czas naprezona ,mnie sie wydaje ze jak dam podkladki pod nie to zmienic moze sie jedynie ogolna twardosc a nie odlegosc ,hmm :roll:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 08, 2015 00:10   

kadzaf, Trzeba płytkę wałkową zmienić :D na jakaś z większym skokiem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Paź 09, 2015 09:28   

od discovera pompe by pasowalo przejrzec jak by trafila sie okazyjnie albo od iveco /fiat ducato :razz:

poki co mam co do roboty :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 SDI '98] Pokrywa silnika
wymiary
Remigiusz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Lip 13, 2008 18:24
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 SDi] Zapowietrzenie silnika?
Mietkowski Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Lip 10, 2010 23:04
TrAViShOn
Brak nowych postów [R220 Sd] awaria silnika
grzesiekddk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Wrz 07, 2010 14:41
grzesiekddk
Brak nowych postów [r220 SD]zawiesznie silnika
igorka21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Mar 14, 2009 07:07
igorka21
Brak nowych postów [R220 SDI 98r] Poduszki silnika
Rozan99 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Cze 03, 2008 15:17
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink