Wysłany: Sro Paź 14, 2015 11:16 [Rover 45] Bateria w pilocie a immobilizer
Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2000
witajcie,
chyba pada bateria w moim pilocie (lucas 17TN), bo po parę razy muszę wciskać przycisk aby zamknąć drzwi
ale chciałbym zapytać czy może mieć ona wpływ na trudności z odpalaniem? (muszę po parę razy przekręcać kluczyk żeby rozłączyć immo)
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 14, 2015 11:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kolego taniej,szybciej i prosciej to będzie jak kupisz pilot i zakodujesz go lub w swoim starym wymienisz przyciski.Popytaj czy ktoś z Twoich okolic nie ma testera by ci zakodować pilota.
Jak ci piszczy przy stacyjce przed odpaleniem to wymień baterię,to może pomoże.
Poczytaj o wymianie i synchronizacji pilota.O odłączeniu immo to bym nawet nie myślał,bo potem dopiero mogą zacząć się problemy.
Wymiana bateri i syncho Rover 400/45
Pomógł: 22 razy Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 629 Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią Paź 16, 2015 17:37
barney79 napisał/a:
Kolego taniej,szybciej i prosciej to będzie jak kupisz pilot i zakodujesz go lub w swoim starym wymienisz przyciski.Popytaj czy ktoś z Twoich okolic nie ma testera by ci zakodować pilota.
Jakiego testera, ZTCW pilota dopiszesz tylko przez T4.
777i, wymień baterię, jak nie pomoże -> przyciski a immo nie ruszaj.
_________________ ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
Kolego taniej,szybciej i prosciej to będzie jak kupisz pilot i zakodujesz go lub w swoim starym wymienisz przyciski.Popytaj czy ktoś z Twoich okolic nie ma testera by ci zakodować pilota.
Jakiego testera, ZTCW pilota dopiszesz tylko przez T4.
777i, wymień baterię, jak nie pomoże -> przyciski a immo nie ruszaj.
Nie prawda, nie potrzeba T4. Nowego pilota dorobiłem u zegarmistrza. Podpiął jakieś stare urządzenie do samochodu. Najpierw rozkodował starego pilota a później jednym przyciskiem zakodował dwa zarówno stary jak i nowy. Działa już rok bez problemów.
Tester DS150 Chiński klon wystarczy do zakodowania nowego pilota.Żaden TestBook T4-Nie te czasy
777i Szkoda że tak daleko mieszkasz to bym Ci pomógł i zakodował za Free
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Auto kupiliśmy mojej mamie na krótkie dojady do pracy i dobrze by było, żeby otwierał się, zamykał i nie wygłupiał się z immo
Wymienię baterię i zobaczę co się zmieni
Witam ,na początku dodam że w moim przypadku chodzi o zsynchronizowanie pilota 3 przyciskowego,więc synchronizacja może być wykonana jedynie przez komputer diagnostyczny.Dzisiaj udałem się do zakładu gdzie dorabiają klucze i zajmują się również pilotami.Posiadam 2 piloty:jeden sprawny i drugi wysyła sygnał ale prawdopodobnie potrzebuje synchronizacji.Przekazałem pracownikowi wszystkie informacje i on zasugerował że może spróbować podłączając komputer diagnostyczny MVPRO ,podłączenie przebiegało bez problemów i po wybraniu opcji reprograming key,komputer zapytał czy wyczyścić z immobilajzera wszystkie klucze? i wtedy zrezygnowałem z dalszej procedury ponieważ ,pracownik nie miał pewności czy komputer poprosi o jakiś kod liczbowy czy będzie można to zrobić bez kodu.I tu jest moje pytanie do tych którzy synchronizowali 3przyciskowe piloty za pomocą MVPRO:Czy po opcji wyczyszczenia pamięci immo ,da się zaprogramować bez kodu czy się nieda?
Cześć barney79 ,szukałem dużo w internecie i w wiekszości przypadków MVPRO pyta o wyczyszczenie immo i nawet daje opcje bypass code czyli ominięcie kodu ale nieznalazłem takiej pocedury dla R45 a ponieważ niemam żadnego kodu od kluczyków i do immo nie mogę ryzykować że po wyczyszczeniu zarząda takiego kodu.
Zeby dopisać piloty 3 guzikowe Pectrona trzeba mieć kod kreskowy co ma ponad 10 liczb. I ja bym tez nie ryzykował jak nie masz nic bo może być tak ze wy programuje piloty i potem już nie zaprogramujesz nic.
Ti nie system Lucas gdzie usunie piloty i potem bez problemu się nowe do programuje. Ogólnie jak jest to pilota od tego auta i działał kiedyś to synchronizacja odbywa się na zasadzie naciskaniu otwierania z pilota kilka razy.
Dodam jeszcze ze wysyłany kod z Pectrona pilota się kiedyś kończy ponieważ może zabraknąć kombinacji kodu.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Podczas kiedy był podłączony MVPRO to przez chwilę się pokazał jaki mam układ i raczej to nie był pektron ale pracownik który to robił szybko przełączył a ja zapomniałem o to go zapytać.Czyli i tak muszę zacząć od sprawdzenia jaki tam układ siedzi bo chyba tylko z pektronem jest problem czy z innymi też? Auto ma 13 lat więc gdyby miał się kończyć kod to raczej by się już skończył tak mi się wydaje a może pochodzi do 25lat
Dziękuję Remigiusz za twoje porady,będę jeszcze szukał na angielskim forum mg może tam coś będzie ciekawego.
[ Dodano: Sro Gru 13, 2017 19:03 ]
Analizowałem sobie procedurę programowania drugiego kluczyka za pomocą MVPRO i przypominam sobie że jednym z punktów aby to przeprowadzić MVPRO wymagał aby immo było odbezpieczone czyli całkiem możliwe że nie będzie wymagał kodu skoro stwierdził że i tak mogę wyłączyć immo pierwszym pilotem czyli posiadam dostęp.Może ktoś ma opinię na ten temat?
power_grey, Jak masz pilota na 3 guziki to masz system Pectron. Pilot na dwa guziki jest Lucas i w sumie tyle w temacie.
Problem z Pectronem jest to jest kazde zamykanie i otwieranie generuje jak by nowy kod i kod wysylany i odbierany nigdy nie jest powtarzalny. Bylo to opisanie kiedys ladnie na forum UK.
Trzeba to sobie wyobrazic jak kielbase cyfrowa i za kazdym razem otwierania auta cyferki z tej kielbasy uciekaja. Tak zeby kod nie mogl sie nigdy powtorzyc.
Mowie tylko jakie juz byly przypadki ze nagle piloty nie dzialaja bo sie okazuje ze PEctron ni potrafi kodu odczytac poniewaz jest tak malo cyfr ktore pozostaly i uwaza to za blad.
Drugi przypadki mi znany nawet osobiscie juz dwa razy spotkany to odlaczenie akku na dlugi czas i nagle piloty nie dzialaja bo Pectron zagubil kody przez utrate pradu. I jak ktos nie ma backup wsadu skrzynki to mozna wywalic to na smieci.
Niestety nie znam MVPro. Osobiscie uzywam Delphi ale ono dziala tylko z Lucas i tam system kasuje piloty wszystkie i od nowa trzeba wszystkie po kolei programowac. I tak auto musi byc odblokowane przed procedura pilotem
Ja tylko mowie i ostrzegam bo Pectron to lipa jak VP30 pierwszej generacji
Mozna bylo jak byles u nich sprobowac odczytac kod EKA z Pectrona w razie czego jak by mialo pasc programowanie bedzies mogl recznie odblokowac immo.
[ Dodano: Sro Gru 13, 2017 19:48 ] power_grey, Tutaj masz info jak to wyglada z tym MVP Pro. W sumie to jest sprzet z UK wiec powinno dzialac
Remigiusz jasne że potrafię sobie wyobrazić sytuację że liczba kombinacji może kiedyś się skończyć i prawdopodobnie tak jest.Ja po kupnie mojego R wyjąłem akumulator na kilka godzin do naładowania bo nie zdawałem sobie sprawy że moga wystąpic jakieś problemy z immo,na moje szczęscie po zamontowaniu aku nic się nie zmieniło.Potem wymieniłem baterie w pilotach i też się nic nie zmieniło.Być może miałem szczęście a być może w moim R siedzi coś innego niż pektron.Nastepnym razem jak podłączę do diagnozy to sprawdzę jaki system tam siedzi i wtedy będę mógł ryzykować programowanie drugiego pilota.Niemam jeszcze swojego sprzętu do diagnozy ale przymierzam się do zakupu tylko chcę wybrać taki który mi obsłuży najwięcej opcji oczywiście tylko dla siebie nie do wykonywania usług.
[ Dodano: Sro Gru 13, 2017 20:06 ]
Ten manual mvpro jest z 2011r. i rzeczywiście szału niema z możliwościami ale 6 lat mogło zmienić sytuację.
power_grey, Masz na bank Pectrona jak masz 3 guziki. Innych systeow nie bylo. Lucas mial tylko dwa guziki. Nie wiem czemu sie jeszcze zastanawiasz
Wiesz ogolnie nic sie nie powinna z tym dziac ale jak widac w 20% innych przypadkach problemy byly. Ogolnie jak bedziesz widzial jak kiedys sie odlaczy aku i nagle nic nie dziala to wiedz ze to Pectron
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
[ Dodano: Czw Gru 14, 2017 09:25 ]
Witam po przeczyatniu tego
http://bgdiagnostica.com/...programming.pdf ,wynika że doprogramowanie pilota jest możliwe jeżeli posiadamy 1 działający pilot.To zdanie mówi że nie potrzebujemy kodu jeżeli wykonujemy reprogramowanie starego pilota od tego SCU"Existing working Plips can be re-programmed into the SCU module without the originally supplied 22
digit security code being available"
Ale co autor miał na myśli pisząc działający pilot może być reprogramowany bez kodu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum