Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam
Mianowicie chodzi o to, czy opłaca się zamienić skrzynie automatyczną na manualną (5 lub 6 biegową skrzynie). Moja skrzynia zaczęła coś szwankować i dość mocno zaczęła szarpać przy wrzucaniu na bieg "D" i gdy zmienia biegi też szarpie, może to wina przewodów, oleju czy też elektrozaworów(Mechanik mówił, że są jakieś opiłki w oleju, ale lepiej samemu sprawdzić i się przekonać, tylko nie wiem gdzie to się sprawdza). Zależy też przy jakiej skrzyni są większe problemy i większa kosztowność. Raz mi rozrząd strzelił i zabuliłem 1900zł, teraz ta skrzynia, wiec jakie było by najbardziej optymalne rozwiązanie ze skrzynią?.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 19, 2015 14:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Lis 19, 2015 15:08
Pelna zmiana skrzyni na manualną wyjdzie Ci tyle co byś kupil używkę po małym przebiegu i zmienił. Manual w 75 to nic fajnego, wręcz przeciwnie. Ewentualnie oddaj do zakładu specjalizującego sie w automatach, to ocenią i wycenią.
Planowałem oddać skrzynie automatyczną do regeneracji. Sama regeneracja skrzyni automatycznej kosztuje 600zł+koszty wysyłki około 200zł+robocizna 300-400zł. Tylko nie wiem czy jak regenerują skrzynie to i też naprawiane są elektrozawory itp. bo nie wiem co robić.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Lis 19, 2015 17:44
Gesior napisał/a:
Sama regeneracja skrzyni automatycznej kosztuje 600zł
600 zł to koszt regeneracji samego konwertera a nie skrzyni , elektrozawory się wymienia a nie naprawia . Remont kapitalny skrzyni to koszt ponad 4000 zł ( ostatni przypadek jaki znam to była wycena na 6000 zł.) , a jak są opiłki, to pewnie taki trzeba zrobić. Najtaniej jest zrobić tak jak pisał AdaskoC , co nie znaczy , że najrozsądniej.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Lis 19, 2015 22:56
SeniorA, ja napisałem opinię moją na pośrednim poziomie między CENA <-> ZDROWY ROZSĄDEK.
Jasne że najlepiej zrobić regenerację lub kupić fabrycznie nową skrzynię, ale przy aucie o takiej wartości mija się to z celem, moim zdaniem. Z tymi regeneracjami też różnie bywa i mam uprzedzenie.
Gesior, koszt jednego elektrozaworu to 350zł, nie licząc robocizny, odpuść i szukaj używki, chyba że uszkodzenie to błahostka, ale pierw DIAGNOSTYKA PORZĄDNA, a później myśleć co zrobić.
Dzisiaj sprawdzę jak wygląda olej w skrzyni i styki odłączę i podłącze z powrotem, bo może zaśniedziały. A gdzie można sprawdzić tą diagnostykę, mieszkam koło Częstochowy, to może by się zaprowadziło?.
Dziękować na namiary do nich, jutro tam pojadę i zobaczymy co powiedzą. Mam nadzieję, że grubo kasy nie zawołają . A możecie powiedzieć gdzie jest sprawdzenie oleju w skrzyni i gdzie znajduję się wlew, ponieważ chcę zobaczyć w jakim stanie jest olej itp. bo mechanik mógł mnie oszukać, a wystarczyło by tylko olej wymienić.
[ Dodano: 20 Listopad 2015, 15:17 ]
Zadzwoń i dowiedz się czy już działają w nowej siedzibie
Cytat:
Elektronika Pojazdowa "Pawlik"
41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Perla 10
Aktualnie jesteśmy w trakcie zmiany adresu siedziby firmy.
Nowy adres :
ul. Strażacka 39, 42-350 Rzeniszów
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 16.
Na nowym miejscu wznowimy pracę ok. października 2015r.
o czym poinformujemy naszych klientów w tej zakładce.
Nr telefonu pozostaje bez zmian ina czas reorganizacji nie będzie odbierany.
tel. 32-2617671
_________________ ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
Ostatnio zmieniony przez BetJar Nie Lis 29, 2015 22:09, w całości zmieniany 1 raz
Myslalem, ze w sobote pracuja. No nic to w poniedziek do nich zadzwonie i sie dowiem, ale tez nie bede mial duzo czasu, bo bede mial teraz 2 zmiane w pracy. Postaram sie to jak najszybciej ogarnac. Dzieki jeszcze raz za info.
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 13:14 ]
Byłem u elektromechanika i po podłączenia się do komputera pokładowego, powiedział mi że jeden elektrozawór jest zepsuty lub przewody są do wymiany. A w poniedziałek jadę naprawić skrzynie i zobaczymy.
Wyslijcie mi zdjecie gdzie sie wypuszcza i sprawdza olej, bo poprzedni mechanik sprawdzal i mowil ze sa opylki. Tylko ze mi tego nie pokazal i mu jakos nie wierze, bo to moze byc tylko bród poniewaz korka zatykajacego wlew. Jak miala by byc cala skrzynia do regeneracji to mi sie wtedy nie oplaca regenerowac calutkiej skrzyni.
[ Dodano: 29 Listopad 2015, 23:25 ] SeniorA, rozumiem że napisałeś "np." i wkleiłeś przykładowy link, ale Ty masz postów 4241
a kol. Gesior ma postów 11, daj mu szansę jak będzie miał postów 50+ to sam
mu napiszę "użyj szukajki".
Troszkę oleju spuściłem i niby są jakieś maluśkie opiłki, ale to bardzo malutkie i nie wiem co z tym zrobić. Może wymienić olej z filtrem i mam nadzieje że będzie dobrze, a do mechanika samochodu chwilowo nie dałem, bo jak mam dać około 1500zł za zrobienie i dalej ma tak chodzić to podziękuję. Przypomnę jeszcze, że mam wlew do oleju otwarty i wtedy mogło coś tam wpaść do środka.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 629 Skąd: Gliwice
Wysłany: Sro Gru 02, 2015 20:13
Gesior, jak masz opiłki to wymieniaj skrzynię, tak jak SeniorA pisze, jak są w oleju opiłki, to wymiana oleju jest stratą pieniędzy.
A dla czego masz wlew do oleju otwarty ?
_________________ ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum