Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Mam pytanie odnosnie sprawdzenia cisnienia paliwa
pompy vp30. chodzi mi oto jakim manometrem to sprawdzic
do cieczy czy normalnie na powietrze,i czy jeden koniec podlaczam
na pomie a drugi na przewodzie zasilajacym paiwo?
Prosze o wytlumaczenie mi tego jak mozecie bo mysle u kolegi to zrobic
i niebardzo wiem jak
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 09, 2015 09:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam. Mam pytanie odnosnie sprawdzenia cisnienia paliwa
pompy vp30. chodzi mi oto jakim manometrem to sprawdzic
do cieczy czy normalnie na powietrze,i czy jeden koniec podlaczam
na pomie a drugi na przewodzie zasilajacym paiwo?
Prosze o wytlumaczenie mi tego jak mozecie bo mysle u kolegi to zrobic
i niebardzo wiem jak
a jakie ma obiajwy cisnienie wewnetrzne najlepiej sprawdzac wpinajac sie przed zawor powrotny pompy ,co do manometra to taki jak wymieniles styknie
Remigiusz wiem ze pisałeś ale tam na tych obrazkach
widze ze tylko jest wpięte na gorze pompy po odkręceniu sruby
i tu pytanie czy tylko tam się podpiac i ten manometr to na powietrze
ma byc?
seba11917, Obrazka żadnego nie dawałem gdzie sie manometr wpina Napisałem jak i gdzie się wpina. Na obrazku był tylko pokazany zaworek ciśnienia i jak się go ustawia i co ma pokazywać manometr. Na zdjęciu tm bardziej była pompa mechaniczna
Tutaj się mierzy ciśnienie wewnątrz pompy:
[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 14:50 ]
Ta śruba jest miedzy pompa a silnikiem od strony świec żarowych ja widać.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Lis 09, 2015 19:38
podpinam sie pod temat .moj ciezko pali przestawianie kata nie pomaga w ogole nie chce zlapac nawet cieply , po uruchomieniu metaliczny dzwiek podejrzewam elektrozwor kata wtysku dziwne troche , na obu przewodach zasilanie jest
Czyli Remigiusz podsumowujac musze zalozyc pompke elektryczna jak gadaliśmy we
wcześniejszych postach. A wiec pompka 0,5 bara podpiac pod zapłon i niech chodzi caly czas. Mysle ze pompy wtryskowej nie uszkodzi to?
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 20:03 ]
jeszcze jedno pytanko te pompki maja przepustowość 80-100 litrow paliwa na godzine.
nie za szybko będą pompowaly
Dokładnie taka trzeba pompę A myślisz ze pompa wtryskowa mniej przetłacza paliwa tez około 200l na godzinę 100l/h to jest 1,67 l/min to tez nie za wiele
Ja taka dokładnie mialem/mam (jest w Maluchu teraz )
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:22 ]
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
seba11917, Wyciągnąłem ja bo myślałem ze ona była winna jak mi auto w czasie jazdy gasło, ale jak pisałem okazał się ten filterek w śrubie Banjo winowajca A ze mi trzeba było pompę do malucha to już nie montowałem z powrotem i po drugie montowałem VNT i mi ta pompa wadziła Ale jeszcze powróci
To czerwone jest kondensator na stykach pompy żeby nie robiła zakłóceń an CB-Radio
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:54 ]
Nie czemu, paliwa podaje ona dość
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
dziekuje ci za dokładne wyjaśnienie fajnie ze można jeszcze liczyc na kogos.
tak wiec po wyplacie zamowie i zaloze.
a dużo roboty z tym podlaczeniem do zapłonu?
seba11917, Ukradłem prąd z wtyczki od EGR masz tam stale +12V i mase z obudowy wziąłem Tylko niech nie zdziwi ciebie ze we wtyce EGR sa dwa plusy bo to myli Jedno jest stale plus drugie jest masa PWM z ECU która może pokazywac +6V
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum