Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Po wlaczeniu zaplonu w okolicy zbiorniczka wspomagania kierownicy cos dziwnie syczy przez okolo 30sekund,pozniej slychac pykniecie jakby jakis zaworek sie zamknal i cisza.Za kazdym razem jest tak samo.Czy to normalne? Nigdy wczesniej nie zwracalem na to uwagi i nie wiem czy tak bylo czy nie
[ Dodano: Wto Gru 01, 2015 20:22 ]
Sprawdzilem.Syczenie slychac ok1 min.Za kazdym razem ok 1 min
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 01, 2015 20:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
też mam syczenie, wraz z obniżeniem temperatur zacząłem je słyszeć. Najintensywniej słychać przy drzwiach kierowcy, okolice lusterka. Czyli to pompa hamulcowa?, ale co kończy się czy tak po prostu pracuje?
pompa paliwa jest przy akumulatorze,a syczenie slychac ponizej zbiorniczka wyrownawczego pompy wspomagania kierownicy,tak jak wczesniej pisalem. minuta i cisza. Czeka mnie daleka podroż i troche sie martwie
a dźwięk ten nie przypomina przelewającej się pod ciśnieniem cieczy? poniżej pompy wspomagania jest pompa wysokiego ciśnienia paliwa jak i powrotne wężyki paliwa, po zgaszeniu silnika ciśnienie z układu paliwowego musi sie gdzieś podziać, może trzeba sprawdzić pod tym kątem, bo ja nigdy nie zwracałem na to uwagi
Wrażenie jest takie jakby się coś przelewalo pod ciśnieniem,jakieś skwierczenie,trudno mi określić. Faktycznie słychać przy rurkach poniżej zbiorniczka,ale słychać przed uruchomieniem silnika a nie po zgaszeniu.
u mnie tez tak syczy. Za 2 dni będę zmieniał pompę kolo akumulatora no nowa i zobaczę czy dalej będzie taki dźwięk, ale jak pamiętam to u mnie zawsze tak bylo i nigdy nie miałem problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum