Wysłany: Sob Gru 12, 2015 09:28 [silnik KV6] Po rozgrzaniu trzyma wysokie obroty
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Pacjent to Freelander KV6 z 2002r
Po rozgrzaniu silnika trzyma wysokie obroty 1500-1600
Jak silnik jest zimny i jest na ssaniu to wszystko jest OK.
Gdzie szukać przyczyny
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 12, 2015 09:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To też dziwne że tylko 900 obrotów. Mój MG ZS kv6 na zimnym rozpoczyna pracę od ok. 1000-1200obr i systematycznie się zmniejsza do 750obr.
Czyli u Ciebie z 900obr rośnie do 1600obr?
To wina przepustnicy lub krokowca lub zatkanych masłem przewodów odpowietrzenia silnika (te idące do przepustnicy). Ja 2 lata temu miałem w zimę problem z zawieszającymi się obrotami właśnie przez te przewody. Pomogła mi jazda na wysokich obrotach żeby tą maź rozpuścić i przewody udrożnić. Czytałem też że linka gazu przy przepustnicy może się zacinać i tez może być przyczyną - pomaga przesmarowanie/psiknięcie wd40
Za mało, V6 zupełnie zimny ma ok 1500obr (mój ma 1450 mniej więcej a zieciunia automat 1500) stawiam na zapchane odmy bo kiedyś chyba Zukowaty miał podobnie ew. zasyfiony krokowy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Stawiam na krokowy i czyszczenie przepustnicy. Miałem podobne objawy, które zmieniły się z czasem w powolne schodzenie z obrotów lub ich zacinanie po dodaniu gazu. Po czyszczeniu wszystko ustało.
chyba właśnie będzie odma bo mam wrażenie że gdzieś słyszę świst powietrza.
Jak ostatnio słyszałem świst to był nieszczelny VIS chyba power
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum