Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam!
Mam następujący problem z moim MG. Zauważyłem wyciek płyny chłodzącego - szybka diagnoza u mechanika i wyciek zlokalizowany: poci się przy kolektorze ssącym. Z wcześniejszych tematów dowiedziałem się, że należy wymienić uszczelkę przy owym kolektorze. Uszczelka zakupiona, mechanik zabiera się za robotę i tu niespodzianka: standardowa uszczelka nie pasuje, gdyż w jej miejscu znajdują się pojedyncze oringi. I tu pytanie: czy w tych silnikach w tym miejscu montowano tego typu uszczelnienia? W katalogach producentów zajmujących się produkcją uszczelek nie znalazłem czegoś takiego. Co w takiej sytuacji zrobić?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 13, 2015 22:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No właśnie mechanik nie wymontował tych o-ringów, to też nie mogłem się im przyjrzeć. Udało mi się jedynie ustalić, że potrzebuje czterech, a do kolektorów w silnikach 2.0 i 2.5 montowano tylko trzy o-ringi
jak masz fabryczny kolektor to raczej normalną uszczelkę tam włożysz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum