Forum Klubu ROVERki.pl :: [416] Centralka a odpalanie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416] Centralka a odpalanie silnika
Autor Wiadomość
kosmo520 



Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13



Wysłany: Pią Gru 18, 2015 13:01   [416] Centralka a odpalanie silnika
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam mam w aucie taką plastikową puszkę dokładnie pod schowkiem do której idą dwie kostki jedna duża szara i mniejsza biała. Ja mam ta puszkę odłączoną tylko, że wtedy nie działą ani alarm ani nie ma zamka centralnego z kluczyka ani pilota. Po podłączenia dwóch kostek centralny działa z pilota jak i kluczyka jednka auto adpala na 2s, gaśnie i później nie da się go odpalić Po odłączeniu tej puszki auto działa poprawnie.

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2a5c27s&s=9

fota
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 18, 2015 13:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Gru 18, 2015 13:59   

nie usuwałeś immo przypadkiem?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kosmo520 



Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13



Wysłany: Pią Gru 18, 2015 14:05   

Kupiłem go takiego ;/ Dodam, że z tej białej kostki wypadło kilka kabelków 2-4 ale nie jestem w stanie powiedzieć jak auto działało bez tych paru przewodów z białej kostki ;/ Dodam też, że bez tych kilku kabelków centralka też działa ale autko nie odpala
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 18, 2015 14:48   

Kupiłeś auto z dość nieudolnie usuniętym immo.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Pią Gru 18, 2015 14:50   

Układ który pokazałeś na zdjęciach to właśnie immobiliser i centralka zamków, Jak ci auto nie odpala to masz coś ruszane z imo może nie masz magnesu w kluczyku albo coś masz z innego auta ECU albo właśnie ten sterownik.


Znasz kod awaryjnego otwierania? Po otwarciu tak auta chyba immo przestaje być aktywne i można auto odpalić
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 18, 2015 15:53   

Miałeś odpięte kostki czy wypiąłeś kostki ?

Jak sie immo wycina powinno sie kabel ktory laczy ta skrzynke z ECU aucie odciac innaczej sie znow kosc immo w ECU z resetuje i dlatego gasnie po 2sec.

W ECU Pin13 trzeba odciac. albo w tej skrzynce czarnej z twojego zdejcia kable odciac tylko nie wiem teraz ktory pin tam jest :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kosmo520 



Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13



Wysłany: Pią Gru 18, 2015 16:47   

1. Gdy kupiłem auto obie kostki były już wypięte.
2. Nie znam tego kodu niestety ;/ Skąd mogę go wziąć?
3. Co zrobić aby chociaż centralna działała z kluczyka? Za 15min wstawię zdjęcia tych kostek.

[ Dodano: Pią Gru 18, 2015 16:47 ]
Mam już kilka fotek. Nie wygląda to za dobrze ;/ Trochę dziechta.

Fotki
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 18, 2015 17:31   

kosmo520, Wypnij tylko kabel od immo <-> ECU i tyle wepnoj reszte kostek i gotowe :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kosmo520 



Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13



Wysłany: Sob Gru 19, 2015 10:36   

Ok a który to jest kabel? Mam wypiać z tej puszki i z ECU też?
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sob Gru 19, 2015 20:20   

Mi się wydaje że nie da się wywalić tej skrzynki jeśli nie połączy się odpowiednich pinów w białej wtyczce.
Daj zdjęcia tego co tam masz + opisz gdzie brakuje ci przewodów bo to ważne.
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Sob Gru 19, 2015 20:53   

Remigiusz no powiesz mi ze jak chce ukraść rzęcha to wystarczy przeciąć jeden kabelek i stacyjkę zewrzeć ;\ ?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Gru 19, 2015 21:48   

tylko u kogoś, kto ma wycięte immo w taki sam sposób jak u Ciebie.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 20, 2015 03:58   

W Rover mems w benzynie trzeba kość przeprogramować i potem się odcina tylko połączenie ecu i mamy immo free.

Który kabel to jest na wtyczce w immo zobacz do schematu. :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Nie Gru 20, 2015 17:20   

Dobra remi ale czy immo free oznacza że działa bez immo ?
W białej wtyczce idzie przewód odcięcia pompy.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 20, 2015 19:44   

BigBoyPL, Powiedzialem jak sie wycina samo immo jak brakuje pilota i skrzynka immo zostaje nadal w aucie :)

Pompka paliwa powinna byc pod ECU podpiete ? Musial bym na schematy zobaczyc a nie chce mi sie bo sa na lapku :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Gru 20, 2015 22:06   

pompka jako pompka nie jest podpięta, tylko przekaźnik główny, który włącza pompkę m. in.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS] Centralka alarmu
maniu48 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Wrz 13, 2014 14:36
Markzo
Brak nowych postów [R45] Centralka, o co chodzi ??
Linksiq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Lis 25, 2011 13:32
bolcik
Brak nowych postów [400] Alarm - uszkodzona centralka??
bizon Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Mar 30, 2012 20:06
bizon
Brak nowych postów [R45] Centralka alarmu padła ??
artyyy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Wrz 06, 2011 22:55
Remigiusz
Brak nowych postów [R45] Centralka Immobilizera, Martwy Prędkościomierz.
fenek96 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Czw Lut 20, 2014 23:15
fenek96



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink