Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Montowałem ostatnio podłokietnik co wiązało się z wyminą wajchy ręcznego na krótszą i zauważyłem jak ją zdjąłem, że jedna linka jest krótsza o parę cm od drugiej. Czy tak może być i są one asymetryczne, czy coś jest nie tak i przekłada się to na słabszą siłę hamowania jednego koła?
wygląda to mniej więcej tak (zdjęcie z neta)
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 21, 2015 23:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja też miałem nierówne ale potem jedna strzeliła i wymieniłem obie na zamienniki i się wyrównało. Ale coś mi się kołacze że linki nie są jednakowe.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Poczytałem jeszcze w Rave i nic nie wskazuje żeby miały być różne. Jak będę miał czas sprawdzę czy równo hamują oba koła. Przegląd miałem w sierpniu i wtedy było ok ale to już parę miesięcy minęło i coś mogło się spieprzyć.
Myślę że jak by były jednakowe to w sprzedaży były by pod jednym numerem i lewa i prawa a sprzedają je konkretnie na stronę. Patrzyłem w landstore i po zdjęciach widać że chyba jedna jest dłuższa od drugiej
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Różnice są w poprowadzeniu linek pod spodem auta ze względu na układ wydechowy.
No tak mi się wydawało
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Podepnę się troszkę pod temat. Mój ręczny jest prawie taki jakby go nie było... tzn wajcha idzie do góry prawie bez oporu i trzyma też bardzo kiepsko. Da się jakoś podciągnąć linki czy ewentualnie sprawdzić i wymienić klocki z tyłu?
1) Zdjąć bębny i sprawdzić stan okładzin
2) Sprawdzić sprężynki zacisków
3) Sprawdzić rozpieraki
4) Sprawdzić regulator naciągu linki w bębnach
5) Wymienić linki ręcznego zwracając uwagę na mocowania.
6) Ustawić orczyk przy dźwigni ręcznego
Jak zdjąć bębny? Walczyłem dzisiaj z nimi godzinę i poległem Jest na to jakiś sposób? Udało mi się je rozruszać ale schodzą tylko pół centymetra i koniec...
Weź dwa długie mocne płaskie śrubokręty i podbijaj młotkiem.
Możliwe że masz krzywa któraś ze szpilek i nie chce zejść bo zaparło się o gwint.
Możesz mieć uszkodzone sprężynki albo zastane rozpieraki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum