Forum Klubu ROVERki.pl :: [Land Rover freelander 1.8] spadek temperatury podczas jazdy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Land Rover freelander 1.8] spadek temperatury podczas jazdy
Autor Wiadomość
feniks68 



Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 1



Wysłany: Nie Sty 31, 2016 00:21   [Land Rover freelander 1.8] spadek temperatury podczas jazdy
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Zakupiłem dwa dni temu Land Rovera freelander 1.8 z 2000r i mam problem z temperaturą,podczas postoju nagrzewa się do temperatury 70 stopni tak pokazuje wskaźnik Po ruszeniu i zwiększeniu prędkości spada do zera według wskaźnika Proszę o diagnozę co może być przyczyną takiego zachowania
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 31, 2016 00:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Nie Sty 31, 2016 00:55   

Termostat.
 
 
badger 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 32
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Sty 31, 2016 10:30   

nie wiem jak w 1.8 ale w dieslu termostat nie ma nic do wskaźnika temperatury, jak nawala to winą jest czujnik temperatury wody lub jego wiązka. Mi jak nawalił to się ciągle wentylatory załączały.
_________________
Szczęśliwy posiadacz: Land Rover Freelander 2.0 TCIE L-series MY00
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10938
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 31, 2016 11:05   

badger, ale czytałeś pierwszy post tego tematu?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
szlampis 




Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 20

Land Rover Freelander

Wysłany: Sro Lut 24, 2016 23:37   

witam ja mam non stop temperaturę poniżej kresek gdy jadę a gdy stoję to powoli rośnie i to był termostat a właściwie jego brak :wink: nie jest to układ modyfikowany zwykły termostat z tyłu przy pompie i mam w tej sprawie pytanko w którą stronę założyć nowy termostat bo w obudowie pasuje w tą i w tą chodzi mi o to czy strona z sprężyną musi wchodzić w kierunku pompy czy w tą rurkę? kupiłem nowy termostat i nie wiem w którą stronę go założyć ;)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Lut 25, 2016 09:43   

element bimetaliczny odpowiedzialny za otwieranie w strone silnika
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
szlampis 




Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 20

Land Rover Freelander

Wysłany: Czw Lut 25, 2016 16:03   

a można jaśniej wytłumaczyć ;) po prostu czy sprężyna od termostatu ma wchodzić w pompę czy sprężyna ma wchodzić w rurkę :wink:

widzę że jesteśmy z tej samej miejscowości ;)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Lut 25, 2016 22:20   

jak chcesz naprawiać to chyba odrobina techniki powinna być ci znajoma. Element bimetaliczny to takie coś co zmienia kształt od temperatury tu chyba tylko może to być sprężyna nie? bo talerzyk metalowy raczej się nie wygnie. Sprężyna w silnik. Tak poza tym jest na forum opis, nawet z rysunkiem.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=517554#517554.

Gzie mieszkasz?, jakie auto masz? trza by sie spotkać, pogadać itp co? mało freelanderów na rejonie. Mojego poznasz bez trudu bo to SCAPA sport i trudno nie zauważyć, poza tym mam cały podjazd pełny rovera :P . Mieszkam koło stacji diagnostycznej Sosnowskiego
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
szlampis 




Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 20

Land Rover Freelander

Wysłany: Czw Lut 25, 2016 23:16   

ja mieszkam na górce to w drugą stronę :wink: dopiero co zakupiłem freelandera 2000r. 1.8 120hp hard top kolorek ma czarny ;-) wyróżnia się tym że na dachu ma dość długą antenę CB ;) wał wyjęty ale sprzęgło wiskotyczne jest zregenerowane nowe łożyska tylko by trzeba wyważyć całość ale nie wiem czy opłaca się zakładać jak w trudny teren nie wjeżdżam ;) tak jak z tym termostatem na razie nie chce montować tego przerobionego układu tylko założyć nowy termostat z wywierconymi małymi dziurkami dwoma na wszelki wypadek gdyby się coś miało dziać to uszczelki nie wydmucha (chyba tak mnie się zdaje) :wink:
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Lut 25, 2016 23:49   

Miałem takiego jak twój 3 lata, poszedł do Siernik. Wału nie musisz wyważać chyba że złożyłeś go z oddzielnych kawałków z innych aut ale jak to twój to nie trzeba. Wał załóż koniecznie bo auto bez niego jest niestabilne i grozi zerwaniem flanszy dyfra a w ekstremalnym wypadku obróceniem dyfra.
Nie ma tu znaczenia czy latasz w błocie. A termostat załóż koniecznie PRT jak chcesz miec spokój z uszczelka głowicy na zwykłym to loteria. Musieli byśmy sie spotkac to bym ci poopowiadał co i jak bo ja swoimi freelami już prawie 200tys km zrobiłem

[ Dodano: Czw Lut 25, 2016 23:49 ]
żeby być w miarę pewnym na uszczelkę głowicy to trzeba mieć najlepiej świeżo po wymianie i to u dobrego mechanika, wywalić kulkę z zaworu w kolektorze ssącym i założyć PRT a na koniec pilnować płynu jak oka w głowie lub założyć sobie czujnik poziomu płynu jak u mnie jest.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Land Rover] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Sty 09, 2011 00:47
kasjopea
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [Land Rover Freelander] Zgrzyty podczas hamowania
neuspeed Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Pon Wrz 15, 2014 20:05
MatiNitro



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink