Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Wyłączenie immo kluczykiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 13:16
[R416] Wyłączenie immo kluczykiem
Autor Wiadomość
yahuto 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 14
Skąd: łódź



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 17:43   [R416] Wyłączenie immo kluczykiem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

witam, mam problem gdyz popsol mi sie pilot, zerwaly sie mikrostyki, oddalem do naprawy- przylutowali nowe ale pilot nie dziala. dodatkowo wymienilem baterie na nowa, synchronizowalem ale nic to nie daje. immo nie pozwala odpalic autka (pikanie po wlozeniu kluczyka i brak reakcji rozrusznika przy probie odpalenia), gdy naprawialem autko dostalem od swojego serwisanta kod dzieki ktoremu moge wylaczyc immo ale jakos tez mi to nie wychodzi. na stronach przeczytalem ze jest to kod 4-ro cyfrowy a ja mam go w takiej formie:
0-3
3-5
0-4
2-1
co niby lewa kolumna to ilosc przekrecen w lewo a prawa w prawo, czyli - 3 w prawo, 3 w lewo, 5 w prawo, 4 w prawo, 2 w lewo i 1 w prawo. jak wprowadze cala kombinacje to wlacza sie krotki sygnal dzwiekowy klaksona. inic ...... immo nadal nie pozwala odpalic autka. czy cos zle robie? dobrze rozumiem ten kod?

brt: popraw temat na zgodny z zasadami w tym kąciku
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 24, 2010 12:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 17:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 18:15   

Dziwna forma tego kodu. Na 99% w kodzie nie moze być cyfry 0 i na 100% kod jest 4-ro cyfrowy. Może spróbuj skorzystać tylko z jednej kolumny, tej bez zer. Samego sposobu wyłączania immo kluczykiem musisz poszukać gdzieś na stronie Klubowej.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 18:26   

sygnal klaskonu oznacza błędny kod

spróbuj tak jak mówi brt jednej kolumny

tu masz instrukcję jak użyć kodu:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=423
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
yahuto 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 14
Skąd: łódź



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 18:55   

he, zadzwonilem do serwisanta i mi wytłumaczył ;-) lewa kolumna naprawse wygladala tak:
0-
2-
0-
2-
0 to otworz a 2 to zamknij. hehe czyli "o" i "z"

a autko stoi juz z tydzien. kon by sie usmial.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 18:59   

hehehehe :) to rzeczywiście koń by się uśmiał :D , czyli prawa kolumna ;) Napisz jeszcze, czy zadziałało ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
yahuto 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 14
Skąd: łódź



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 19:24   

oczywiscie ze zadzialalo. autko pali, na dzien przed planowanym wyjazdem ;-)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 23, 2007 08:22   

Kod z prawej kolumny "bardzo" przypomina kod podany w innym wątku przez PHJOWI
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
danielxc717 



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 8
Skąd: Głogów



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 13:15   

Witam. Trochę odkopię temat.

Mam wielki problem. Auto po przekręceniu zapłonu cały czas piszczy, chyba padł pilot (już był w tym tyg u kilku elektromechaników) i klapa.

Nie posiadam kodu do tego auta ani zapasowych kluczyków i na dodatek żaden mechanik nie potrafi wyciąć immo z rovera w moim mieście.

Jest jakiś sposób na to by odpalić auto?

Jeśli jest ktoś z okolic Głogowa (dolnośląskie) i umiał by odpalić roverka to prosił bym o pomoc- oczywiście zapłacę.

Jest to rover 416 z 98r
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 13:30   

wymień baterię i przelutuj pilota szczególnie koszyk baterii u mnie tak miałem w Freelanderze
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
danielxc717 



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 8
Skąd: Głogów



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 13:45   

Każda uszkodzona część niby naprawiona. Kluczyk bądź coś innego nadal nie działa bateria nowa.

Auto zepchnięte na parking i stoi. Nawet nie znalazłem kogoś by podjął się wyrzucenia immobilizera r roverze.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 13:50   

lutowałes pilota? jak nie to zrób to bo one rzadko psują sie elektronicznie a często łapią zimne lutowanie i szczególnie na koszyku baterii. Mój otwierał drzwi ale immo już nie rozbrajał polutowałem wszystko od nowa wymieniając cynę na każdym elemencie i już z 2 lata działa
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
danielxc717 



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 8
Skąd: Głogów



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 13:57   

Nie mam tak precyzyjnej lutownicy, a po za tym był pilot u elektronikow i podobno jest ok.

Jest szansa inaczej odpalić auto?
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 14:02   

jak masz kod immo to odpalisz wpisując kod zamkiem w drzwiach ja kod miałem w papierach auta na takiej karcie. innych sposobów nie znam. Sprawdź jeszcze kabelki od pętli immo przy kierownicy czy czasem nie są gdzieś zmechacone albo zzieleniałe wtyczki czy urwane itp.
PS. elektronicy często nie mają pojęcia o tym że trzeba lutować wszystko, bo po co jak działa, ale pisałem ci że u mnie działał bo otwierał auto a nie rozbrajał immo.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 21:08   

Uwaga - nie sprawdzałem (ponieważ nie miałem takiej potrzeby) -ale czytałem kiedyś na naszym forum (i znalazłem temat) podobno pod tym adresem odpłatnie znajdziesz rozwiązanie problemu. W tym temacie jest to opisane na stronie pierwszej. Powodzenia.
 
 
danielxc717 



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 8
Skąd: Głogów



Wysłany: Pon Lut 08, 2016 15:12   

Za godzinę rowerek będzie miał wyciągany komp z immobiliser i będzie usuwany. Dostanę 2 piloty który mają bdb zasięg i juz można o tym kagancu zapomnieć.

Gdyby auto miało większą wartość a nie ok 4tys nie robił bym tego... A tutaj nie ma sensu się bawić w klucze które mają kiepski zasięg i auto nie wiadomo kiedy zdechnie.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lut 08, 2016 18:44   

Kolejny okaleczony rover bo się mechanikom nie chce dłubać. pilot w moich autach (oprócz 75) sięga z ogromnych odległości więc wystarczyło to porządnie naprawić a nie rzeźbić.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Czy awaryjne wyłączenie immo wyłącza też alarm?
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Czw Maj 07, 2009 15:57
paput
Brak nowych postów [R416] Problem z kluczykiem : imo
black_pawel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sro Mar 06, 2013 21:22
marcin333
Brak nowych postów [R416] Kod immo
Lechos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Lis 05, 2007 08:53
JohnnyB
Brak nowych postów [R416] Immo i elektryka
pablo3011 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Kwi 17, 2009 16:17
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Wyładowany aku a immo.
Lechos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Mar 09, 2008 13:54
konrad99



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink