Wysłany: Wto Lut 09, 2016 18:38 [R200] Kilka pytań dot. silnika
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, nie dawno kupiłem rovera 2.0 SDI czy TDI, w dowodzie rej. pisze 2.0 TDI, ale z tego co czytam to SDI - czym się różni ?
Chciałbym się dowiedzieć jakie są najczęstsze usterki tego samochodu, kwestia silnik-skrzynia-elektryka ?
Przed roverem miałem vectrę B 1,7TD isuzu, różnica mocy, jak i zbierania jest ogromna na tyle że cięzko mi się przyzwyczaić, czy bezawaryjnością jest porównywalny ?
Wcześniej byłem oglądać wersję 25 2.0 iDT lecz zraził mnie brak wspomagania oraz ogromne luzy drązka zmiany biegów, latał jak opętany . Tutaj mimo że starszy model drążek ma normalne luzy akceptowalne dla normalnego kierowcy a wspomaganie działa ok .
Ostatnio zmieniony przez Wave556 Wto Lut 09, 2016 20:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 09, 2016 18:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
SDI jest wersją z turbo i intercoolerem....Ma 105 KM. Usterki? Jak się dba tak się ma...latający drążek od zmiany biegów to norma wiec nie ma czym się przejmować a naprawić można to nawet samemu. Mankamenty auta to...korozja. Silnik jeśli był dbany to jest nie do zajeżdżenia...większa usterką w aucie może być pompa wtryskowa. Jeśli chodzi o elektrykę to najczęściej przeciera się wiązka tylnej klapy i wtedy mogą zacząć się problemy np. Z centralnym zamkiem...wrazie jakichkolwiek problemów należy w pierwszej kolejności tam zajrzeć
Wyczytałem, że idzie on do EGR, czy mogę te wężyki po prostu po zaślepiać, czy połączyć je razem ? Ten ukazany na zdjęciu jest odłączony i jedno wejście na czujniku - na chłopski rozum widać że były połączone .
Wave556 ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji Obrazek
[/zjeba]
Owszem potencjometr jest i posiada również linkę idącą od pedału gazu do potencjometru. Od potencjometru do pompy lecą juz kable. Czy jest awaryjny?hm mi osobiście nie zepsuł się jeszcze. Skoro wężyk masz odłączony to wskazuje na zaslepiony zawór EGR
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum