Wysłany: Sob Lut 20, 2016 18:25 [R75] Zmiana felg na większe [wątek ogólny]
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam ponownie.
Uprzedzę, że zapoznałem się chyba ze wszystkimi tematami na forum, które są związane z felgami i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.
Zaznaczę również, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o motoryzacje (2gi samochód, prawko od 4 lat), ale nie przedłużając...
Mam zamiar zmienić na wiosnę moje oryginalne felgi i opony 15' - 195/65 na coś większego tj. 17' - 225/45 (lub podobny rozmiar) - głównie z tego względu, że mi się obecne zestawienie po prostu nie podoba.
Wiem, że odpowiedni wymiar śrub to 5x100, pasująca średnica felgi: od 6J do 8J.
Otwór centrujący 56,00 - 56,10mm
Moje pytanie jest następujące: Czy da radę bez większych komplikacji wsadzić felgi z otworem centrującym 54mm? Czy można w takim przypadku zastosować pierścienie centrujące? Znalazłem felgi, które mi się podobają, w dodatku są w przystępnej cenie i jedyna różnica to właśnie ten wymiar.
Dziękuję za każdą odpowiedź z osobna i liczę również na Wasze porady odnośnie mojej wymiany. Pozdrawiam.
_________________ Rover 75
2.0 CDTI
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 20, 2016 18:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
otwór centrujący musi być równy lub większy, wtedy ew. pierścienie zakładasz, a jak jest mniejszy to trzeba by frezować felgę albo użyć dystansów które zmienią otwór. najlepiej poszukać felg od naszych aut albo z VW bo wchodzą normalnie, jedynie są bardziej odsadzone na zewnątrz jak nasze
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Problem w tym, że felgi od Roverów nie podobają mi się. Te, które ja posiadam są według mnie najbrzydsze ze wszystkich seryjnych, a do tego jeszcze na 15 calach co wygląda komicznie przy dość dużej budzie jaką ma Rover 75.
Te felgi od MG ZT wchodzą bez problemu?
Ogólnie na felgi chciałbym przeznaczyć nie więcej niż 800zł (używki). Po zakupie w przeciągu krótkiego czasu przeprowadził bym renowacje - z tego co czytałem to dobra opcja na takie rozwiązanie.
18 od ZT wchodzą idealnie. To prawie te same samochody.
Chyba najwięcej ludzi właśnie na 18 śmiga. Wygląd jest znacznie lepszy niż na 15 no ale wiadomo, coś za coś. 18 cali na profilu 40 to nie jest balon 15 calowej felgi
_________________ Sprzedam siedzenia od ZT!
Ostatnio zmieniony przez aimp12 Sob Lut 20, 2016 22:37, w całości zmieniany 1 raz
profil 45 powinien być R75 też miał 18 w ofercie ale były chyba one głównie do v8 zakładane więc za wiele ich nie ma i dlatego cena jest astronomiczna za taki komplet
Dokladnie tak jak zedziczek pisze... Jesli 18 to 225/45/18, przy 17 to tez 225/45/17.
To cal różnicy w średnicy kola, ja mam 17, ale żeby bardziej wypełnić nadkole planuje zakup opon 225/50/17 co da mi obwód kola i srednice jak przy drodze 18,
Moje felgi to 7,5j i ET zdaje sie 38 musialbym sprawdzić dokladnie. Fajnie wysunely sie na zewnątrz w stosunku do seryjnych 16 union
U mnie na felgach Noname mam opony 225/40/18.
Felgi mają 8.5 cala i ET 35. Efekt jak widać. Minimalnie wystają poza błotniki. Mnie to się osobiście podoba
Balas87 dzięki
Na moich pisze od wewnątrz EMR product, to jakiś chińczyk, nie mogłem znaleźć w sieci tego. na 99% podróbka OZ Vela. Tylko OZ-ty były w wersji 17 cali. Identyko z wyglądu. Zdj w załączniku
[ Dodano: Pon Lut 22, 2016 01:44 ]
Ciekawy zbieg okoliczności, wersje coupe pokazali z podobnymi felgami. Dość to wygląda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum