Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] - "Wzmacniane" łączniki z allegro - montaż
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] - "Wzmacniane" łączniki z allegro - montaż
Autor Wiadomość
ArtureK 




Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 26



Wysłany: Pią Lut 19, 2016 18:21   [R75] - "Wzmacniane" łączniki z allegro - montaż
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Cześć wszystkim

Czy montował już ktoś z Was łączniki z poniższej aukcji?
http://allegro.pl/hd-lacz...5180893813.html

Kupiłem takowe i mechanik po zamontowaniu stwierdził, że sposób ich montażu jest mocno dyskusyjny. Wspominał coś o gwincie i śrubie. To już trzeci komplet wymieniany u tego mechanika (z montażem poprzednich nie było kłopotu) więc wierze, że mówi prawdę. Efekt jest taki, że stukają niemiłosiernie po kilkunastu kilometrach, jakby się odkręciły. Już się umówiłem na sprawdzenie tego. Proszę Was jedynie, o ile mieliście z nimi styczność, o opinię na ich temat. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez MaReK Sob Lut 20, 2016 13:32, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 19, 2016 18:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lut 19, 2016 19:55   

Na moje to ściema. Niby wzmacniany łącznik za taką cenę, gdzie porządne łączniki Lemforder kosztują około 60 zł...
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pią Lut 19, 2016 21:24   

może mechanik mówił o tym że nie mają wycięć żeby można kluczem przytrzymać przy przykręcaniu,spotkałem sie z takimi i bardzo możliwe że sie odkręciły,raz mi sie takie coś zdarzyło że sie odkręcił któryś u góry niedługo po wymianie
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 19, 2016 21:30   

U góry tam ogólnie jest kijowe dojście, w bmw jest to lepiej rozwiązane bo z boku amora jest blacha do łącznika.

Generalnie wszystkie laczniki które kupowalem do 75 miał albo nacięcia na klucz plaski od strony glowki, albo ze szczytu śruby bylo miejsce na klucz sześciokątny.

Przy przykrecaniu nigdy nie bylo problemu bo nowy sworzeń ciasno siedział w gnieździe i nie obracal sie przy dokręcaniu. Gorzej przy odkrecaniu ale to rzadko kiedy, zazwyczaj sie tnie
_________________
75 Red Edition
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Lut 20, 2016 13:01   

Najlepsze łączniki stabilizatora jakie znam, wkładałem kilka różnych do freelandera i zawsze padły po max roku (oryginał też), te wzmacniane przeleciały ponad 80 tys km i jeżdżą do dziś a teraz nawet dają rade w terenie przy przebiegu koło 100 tys km
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sob Lut 20, 2016 14:24   

łączniki to loteria ja kupiłem febi, zatarły się po 2 tyś km, teraz trzaskam km na lemforderach ( 15 tyś ) zobaczymy ile wytrzymają, ale kolejne to będą te HD zobaczymy co potrafią.
 
 
haszczyc 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 20, 2016 14:43   

łączniki HD haha :D ale nazwa HD :D
 
 
thorgalxxx 




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 281
Skąd: Ziębice



Wysłany: Nie Lut 21, 2016 12:38   

Ja się zastanawiam nad takim rozwiązaniem, żeby zamocować do amortyzatora na stałe ucho z otworem i do niego dobrać łącznik z innego pojazdu ale z dwoma główkami poprzecznymi. Pionowe rozwiązanie zastosowane w roverze to najgorsze z możliwych bo pionowy sworzeń dostaje po dupie i szybko pada. Coś takiego.



Sam przerobiłem już parę łączników. Teraz jeżdżę na najtańszych maxgearach i wytrzymały najdłużej. Czekam aż się rozlecą i spróbuję takiego rozwiązania. Co o tym sądzicie?
 
 
Gacurro 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 51
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lut 21, 2016 14:05   

Witam
ArtureK to łączniki to jakaś ściema. Łączników przerobiłem juz kilku "producentów", maxgeary to shit jakich mało na 2 lata trzy komplety, feby poleciały po roku jedynie i to moje zaskoczenie teknoroty wytrzymały najdłużej.

longer86 mój mechanik znalazł sposób na łatwy montaż łączników w amortyzatorze. Skraca gwint o centymetr i bez problemu wchodzi płaski klucz i łatwo dokręcić łącznik.

Panowie, pytanie. Co to za producent ten Lemforder. Czyżby kolejna made in china czy w końcu coś za co warto zapłacić i mieć święty spokój przez kolejne tyś. km?

thorgalxxx Twój pomysł wydaje się być całkiem dobrym rozwiązaniem. Patrzyłeś może czy łączniki od bmw e34 (służyło mi latami) może pasowały by?
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 21, 2016 15:20   

thorgalxxx, takie właśnie rozwiązanie jest w e46. Jest ucho i krotszesz łączniki, teoretycznie można wrzucić amory z bmw, dół pasuje, ale (niestety zawsze musi sie pojawić ale) nie pasuje górne mocowanie i tutaj opcje są 2 - rzezba z poducha i lozyskiem z R i amor z BMW, albo nawiercenie świeżych otworów na śruby w kielichu i montaż p&p zestawu z bmw, w tym wypadku przednie zawieszenie bylo by przygotowane pod np obniżane zawieszenie z bmw których na rynku więcej niż do R
_________________
75 Red Edition
 
 
ArtureK 




Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 26



Wysłany: Nie Lut 21, 2016 19:08   

Gacurro, spodziewałem się, że takie zapewne będą- "shitowe", jednak zastanawia mnie wypowiedź sknerko, który jako jedyny bodajże je jeszcze montował. Ja jutro jadę na wymianę i montaż...najtańszych, innych. I tak, zgodzę się, kupowałem już po 60 kilka złotych za sztukę i szybko padały. Teknoroty okazały się najwytrzymalsze.
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Lut 21, 2016 20:30   

po różnych zamontowanych łącznikach miałem w planach przerobić tą fabryczną kupę jaką ulepili projektanci... masakra ta górna główka nawet najlepsza niema prawa długo wytrzymać bo trzyma bardzo małą płaszczyzną,najlepszym rozwiązaniem byłoby zastosować jakąś przejściówke i zamontować łączniki z innego auta gdzie obie główki są pod kątem 90st
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lut 21, 2016 21:30   

w Freelanderze jest identyczne rozwiązanie i daje radę (główka pionowo i druga poziomo). Oprócz mnie znam jeszcze dwie osoby co maja te łączniki założone i w każdym dają radę, ale oni mniej jeżdżą i u nich na dziś to po ok. 30-50kkm zrobili na nich
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 805
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 21, 2016 21:54   

Gacurro napisał/a:


Panowie, pytanie. Co to za producent ten Lemforder. Czyżby kolejna made in china czy w końcu coś za co warto zapłacić i mieć święty spokój przez kolejne tyś. km?



Marka dosyć znana i raczej pozytywnie oceniana :grin:
http://www.lemforder.pl/index.php?v=lemforder
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
AfricaTwin 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 66

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 08:38   

Piszecie, że łączniki teknorta są wytrzymalsze niż tańsze ze znanego portalu, a u mnie wytrzymały rok i przejechały ok 13k km. Stukają strasznie. Teraz założę lemforder i zobaczymy.
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pon Lut 22, 2016 09:07   

Tak jak ktoś wcześniej napisał- łącznik to loteria i według mnie cena nie ma nic do rzeczy. Oryginały za 90 zeta wytrzymywały połowę tego co te najtańsze. Przerabiałem tego milion w swojej "karierze". Kiedyś mówiło się że najczęściej "idą" te w 206kach i focusach, ale generalnie zależy od partii i trochę od firmy. Kiedyś kupowałem oryginały, ale potem wszedłem w te wzmacniane do momentu aż po kilkuset kilometrach na zakręcie nie zerwało mi całej górnej główki. Huk był potężny i nie wiem jakim cudem nie rozcięło opony. Wtedy się przekonałem że bez łączników też da się jeździć :mrgreen: . W ramach gwarancji dostałem nowy i ten wytrzymał ok. 50 kkm. Jeśli chodzi o montaż w naszych autach to przed założeniem też skracam górny gwint i łatwiej się dokręca. Nie zmienia to postaci rzeczy, że na mój rozum byłoby lepiej gdyby obydwie główki były pod kątem i górna nie była obciążona osiowo, chociaż podobnie jest w starym berlingu i tam udało mi się robić na jednym komplecie coś ok.80 kkm bez żadnych stuków.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
groszek_76 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 128



Wysłany: Pon Lut 22, 2016 14:31   łączniki

Witam. Przerabiałem te łączniki i wytrzymały zaledwie 4 miesiące- straszne badziewie. Na poprzednich DYS-ach jeździłem około półtorej roku. Teraz z racji kupna amorków na przód i tył w S- PARTS zamówiłem od razu łączniki u nich, zobaczymy ile wytrzymają . Jak będą słabe wracam do DYS-ów.
_________________
SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
 
 
pieknyiro 



Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 36



Wysłany: Wto Mar 15, 2016 11:06   

Ja miałem Tekenrota. Przejechałem może 10 tyś i do wyrzucenia. Odradzam łączniki stabilizatora i gumy tej firmy.
 
 
mondigo 



Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 125



Wysłany: Czw Mar 17, 2016 19:51   

ja dzisiaj to cudo HD zamontowałem zobaczymy ile wytrzymają
poprzednie Tekenrota wytrzymały 1 rok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Lis 18, 2010 02:43
kasjopea
Brak nowych postów [R75] Hak holowniczy - montaż, schemat, "jazda z hakiem
jarema Rover serii 75, MG ZT 111 Sro Kwi 21, 2021 10:35
OLI_F50
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 75 1.8] POMOCY "NOWY" - znika płyn z chłodn
smut_89 Rover serii 75, MG ZT 9 Pią Paź 04, 2013 20:57
apples
Brak nowych postów [R75] - "skrzypi" przy ruszaniu, drga powyżej 150k
R75 Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Paź 24, 2014 18:25
R75
Brak nowych postów [Rover 75] Auto "dławi się" przy przyspieszaniu
DeWolf Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Kwi 27, 2016 01:56
DeWolf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink