Wysłany: Sro Sty 20, 2016 17:40 [620di] nowy nabytek
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
witam. więc tak hmm..(co będe tu owijał). Wponiedziałek zakupiłem wymarzonego roverka 620di, 95 rok. Auto dwa tygodnie stało, odpaliło od strzała, po przejechaniu 100 km wstawiłem do garażu. We wtorek o 5 rano odpaliło od strzała pojechałem do pracy zostawiłem na parkingu. Po około poł godz postanowiłem auto wstawić do kotłowni (odpaliło od strzała). Po kilku godzinach poszedłem do kotłowni (popatrzeć, odpaliło od strzała ). przed końcem pracy wyjechałem z kotłowni postawiłem auto poszedłem sie przebrać, przyszedłem ( cały czas strzała) odpaliłem padło po minucie strzała znikneła. Po pół godz jakoś ujął ale po minucie zgasł i juz klapa. .dziś dałem paliwa strzykawką bezpośrednio do węża pompy, jakoś ujął nawet jakoś sie radził 500m i zgasł. po kilku godzinach odpalił na minute i zgasł. Oto co było sprawdzone, świecę działają (raczej bo czasami zapala, na plaku od razu), pompa paliwo daje ponieważ mruczy przy włączonym zapłonie i wtryskami leci, filtr nowy, dawałem też paliwo bezpośrednio z bańki. Moje spostrzeżenie to takie iż ktoś pozakładał przewody bez obejmek, gdy był mróz one były sztywne ciasne, pod wpływem ciepła w kotłowni mogły sie rozczelnić i łapią powietrze, druga rzecz to w czoraj z przewodu od zbiornika wyleciał brud ale muśle że filtr nie przepuścił by coś do pompy. to tyle prosze o jakąś pomoc
Ostatnio zmieniony przez wielebny Sro Sty 20, 2016 18:11, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 20, 2016 17:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Pon Sty 25, 2016 10:34
skoro wymieniles filtr, a pompa podaje to sprawdz rurke z baku
u mnie nie bylo przeplywu z baku - wymienilem weze na gumowe, a przyczyna bylo laczenie przewodu z baku i przewodu metalowego z tylu samochodu - zlaczki nie dalo sie nawet rozpiac, a przeplyw powietrza byl prawie zerowy
gumowe mam juz chyba kilka lat i nigdy problem sie nie powtorzyl
p.s. jesli bedziesz sie bawil w wymiane przewodow, to polecam przedluzyc troche powrot i zastosowac filtr z vw (ten z zaworkiem, dzieki ktoremu cieple paliwo z powrotu trafia do filtra) w sumie bez wymiany przewodow tez polecam - zwlaszcza na zimowe warunki
witam. więc tak auto po wymianie węży ,filtra, gruszki już działa. Pojawił się następny problem, oraz czasami nierówne obroty na postoju, i podczas jazdy gdy puszczę pedał gazu czasami zapali się kontrolka silnika. W tym momencie auto nie reaguje na gaz dopóki kontrolka nie zgaśnie , co może być przyczyną?
Następna awaria. Pękł wężyk wychodzący z górnej części chłodnicy idący do zbiornika wyrównawczego. Widzę że jest to plastikowe ciekawe czy można skleić?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Lut 19, 2016 10:49
havarn napisał/a:
Myślałem o zakupie takiego rovera, ale widzę, że w tych autach ciągle coś się dzieje. Muszę się nad tym jeszcze zastanowić.
[/url]
Jak masz zadbany egzemplarz to wierz mi, że tylko lejesz i nabijasz kilometry A zazwyczaj jak się po kimś kupuje to jest coś do zrobienia. Ja przy swoim, przez pierwszy miesiąc musiałem naprawić kilka rzeczy a potem to już normalna eksploatacja Ogólnie to myślę nad zmianą tylko i wyłącznie dlatego, że marzy mi się 75
Myślałem o zakupie takiego rovera, ale widzę, że w tych autach ciągle coś się dzieje. Muszę się nad tym jeszcze zastanowić
uff. dawno mnie nie było więc najpierw odpisze na twoje wątpliwości. Tak masz rację że w tych autach ciągle coś się dzieje, ale zauważ że tak jak napisał kolega te auta są używane i zawsze coś będzie jeżeli kupuje się od niechluja. Na dzień dzisiejszy wydałem na niego dopiero 300 zł Co do reszty moich awarii to jak pisałem chłodnica zrobiona, jeśli chodzi o nierówne obroty to napewno elektryka, poniewarz gdy ruszam wiązką od pompy to różnie reaguje, nastepny problem to rura od intelkulera przy wyższych obrotach się zasysa, ale to pewnie dlatego ze ktoś załozył jakiś szląch, ale jedzie już nowa . Napisze chociaż po tych wszystkich awariach coś miłego, jak na swój wiek auto ma modną linię taką nie starzejącą sie, a jeśli ktoś powie że się starzeje to dostojnie. Miłe wnętrze dobre prowadzenie co tu durzo gadać to nie audi, bmw, ani mercedes trzeba go mieć aby go kochać
[ Dodano: Pon Lut 29, 2016 16:03 ]
Jest problem. Przy 3000 obrotów Nowa rura intercolera też się zasysa. To normalne?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum