Forum Klubu ROVERki.pl :: [620di] nowy nabytek
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620di] nowy nabytek
Autor Wiadomość
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Sty 20, 2016 17:40   [620di] nowy nabytek
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

witam. więc tak hmm..(co będe tu owijał). Wponiedziałek zakupiłem wymarzonego roverka 620di, 95 rok. Auto dwa tygodnie stało, odpaliło od strzała, po przejechaniu 100 km wstawiłem do garażu. We wtorek o 5 rano odpaliło od strzała pojechałem do pracy zostawiłem na parkingu. Po około poł godz postanowiłem auto wstawić do kotłowni (odpaliło od strzała). Po kilku godzinach poszedłem do kotłowni (popatrzeć, odpaliło od strzała :) ). przed końcem pracy wyjechałem z kotłowni postawiłem auto poszedłem sie przebrać, przyszedłem ( cały czas strzała) odpaliłem padło po minucie strzała znikneła. Po pół godz jakoś ujął ale po minucie zgasł i juz klapa. .dziś dałem paliwa strzykawką bezpośrednio do węża pompy, jakoś ujął nawet jakoś sie radził 500m i zgasł. po kilku godzinach odpalił na minute i zgasł. Oto co było sprawdzone, świecę działają (raczej bo czasami zapala, na plaku od razu), pompa paliwo daje ponieważ mruczy przy włączonym zapłonie i wtryskami leci, filtr nowy, dawałem też paliwo bezpośrednio z bańki. Moje spostrzeżenie to takie iż ktoś pozakładał przewody bez obejmek, gdy był mróz one były sztywne ciasne, pod wpływem ciepła w kotłowni mogły sie rozczelnić i łapią powietrze, druga rzecz to w czoraj z przewodu od zbiornika wyleciał brud ale muśle że filtr nie przepuścił by coś do pompy. to tyle prosze o jakąś pomoc
Ostatnio zmieniony przez wielebny Sro Sty 20, 2016 18:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 20, 2016 17:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Sty 20, 2016 18:12   

ok?
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pon Sty 25, 2016 10:34   

skoro wymieniles filtr, a pompa podaje to sprawdz rurke z baku

u mnie nie bylo przeplywu z baku - wymienilem weze na gumowe, a przyczyna bylo laczenie przewodu z baku i przewodu metalowego z tylu samochodu - zlaczki nie dalo sie nawet rozpiac, a przeplyw powietrza byl prawie zerowy :roll:

gumowe mam juz chyba kilka lat i nigdy problem sie nie powtorzyl

p.s. jesli bedziesz sie bawil w wymiane przewodow, to polecam przedluzyc troche powrot i zastosowac filtr z vw (ten z zaworkiem, dzieki ktoremu cieple paliwo z powrotu trafia do filtra) :cool: w sumie bez wymiany przewodow tez polecam - zwlaszcza na zimowe warunki :razz:
 
 
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lut 04, 2016 16:57   

witam. więc tak auto po wymianie węży ,filtra, gruszki już działa. Pojawił się następny problem, oraz czasami nierówne obroty na postoju, i podczas jazdy gdy puszczę pedał gazu czasami zapali się kontrolka silnika. W tym momencie auto nie reaguje na gaz dopóki kontrolka nie zgaśnie , co może być przyczyną?
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



  Wysłany: Pią Lut 05, 2016 07:30   

Czujnik początku wytrysku albo jak zwykle kable od pompy ;P
 
 
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lut 05, 2016 19:13   

popatrze w weekend. A jaki jest kolor do anteny (wysuw), w aucie ? Nie ten od radia tylko ten do radia?
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Pią Lut 05, 2016 22:26   

nie od radia ale do radia? z tego co pamiętam coś niebieskawy ten kabelek był.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lut 05, 2016 22:59   

biało-niebieski ZTCP :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 06:22   

Następna awaria. Pękł wężyk wychodzący z górnej części chłodnicy idący do zbiornika wyrównawczego. Widzę że jest to plastikowe ciekawe czy można skleić?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 07, 2016 09:38   

Kup sobie silikonowy albo gumowy :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 15:45   

Pęknięcie jest zaraz przy samej chłodnicy porostu od niej odleciał
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 07, 2016 16:10   

To króciec pękł? To daj do kogoś kto spawa plastiki
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 17:51   

tak, kupiłem klej do plastiku , może się uda samemu. Dziś przedłuzyłem cienszą rurką, przykleiłem na silikon sanitarny zrobiłem 100km i trzyma
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 07, 2016 22:01   

Kup sobie króciec lub tez dysza to sie nazywa do LPG na M5 i nagwintuj otwór w plastiku i bedzie na lata.

Umnie tez pekniety jest ale waz sie trzyma na slowo honoru ale tak smigam juz 6 lat bo mi brak weny na gwintowanie otworu ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lut 12, 2016 17:38   

nawierciłem wiertłem 6 wsadziłem aluminiową rurkę, zakleiłem dobrym klejem i trzyma. Już jutro weekend więc biorę się za instalację :mrgreen:
 
 
havarn 



Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 1



Wysłany: Czw Lut 18, 2016 09:38   


Administracja forum ROVERki.pl informuje:

Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Lut 19, 2016 10:49   

havarn napisał/a:
Myślałem o zakupie takiego rovera, ale widzę, że w tych autach ciągle coś się dzieje. Muszę się nad tym jeszcze zastanowić.
[/url]


Jak masz zadbany egzemplarz to wierz mi, że tylko lejesz i nabijasz kilometry :) A zazwyczaj jak się po kimś kupuje to jest coś do zrobienia. Ja przy swoim, przez pierwszy miesiąc musiałem naprawić kilka rzeczy a potem to już normalna eksploatacja :) Ogólnie to myślę nad zmianą tylko i wyłącznie dlatego, że marzy mi się 75 :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lut 19, 2016 11:45   

Marcin84, to spam reklamowy a nie człowiek do dyskusji ;-)
 
 
 
wielebny 




Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lut 29, 2016 16:03   

havarn napisał/a:
Myślałem o zakupie takiego rovera, ale widzę, że w tych autach ciągle coś się dzieje. Muszę się nad tym jeszcze zastanowić
uff. dawno mnie nie było więc najpierw odpisze na twoje wątpliwości. Tak masz rację że w tych autach ciągle coś się dzieje, ale zauważ że tak jak napisał kolega te auta są używane i zawsze coś będzie jeżeli kupuje się od niechluja. Na dzień dzisiejszy wydałem na niego dopiero 300 zł :mrgreen: Co do reszty moich awarii to jak pisałem chłodnica zrobiona, jeśli chodzi o nierówne obroty to napewno elektryka, poniewarz gdy ruszam wiązką od pompy to różnie reaguje, nastepny problem to rura od intelkulera przy wyższych obrotach się zasysa, ale to pewnie dlatego ze ktoś załozył jakiś szląch, ale jedzie już nowa :mrgreen: . Napisze chociaż po tych wszystkich awariach coś miłego, jak na swój wiek auto ma modną linię taką nie starzejącą sie, a jeśli ktoś powie że się starzeje to dostojnie. Miłe wnętrze dobre prowadzenie co tu durzo gadać to nie audi, bmw, ani mercedes trzeba go mieć aby go kochać :smile:

[ Dodano: Pon Lut 29, 2016 16:03 ]
Jest problem. Przy 3000 obrotów Nowa rura intercolera też się zasysa. To normalne?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lut 29, 2016 16:51   

wielebny napisał/a:
To normalne?
niee
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Mój nowy nabytek :) oraz pierwsze rozczarowanie
Potrzebna chłodnica wody oraz pomoc w usunięciu usterek
DAVIDOFF1988 Rover serii 600, Honda Accord 22 Wto Lut 24, 2009 12:33
NEOSSS
Brak nowych postów [620Di] Mankamenty
gaxik Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Mar 12, 2014 18:23
gaxik
Brak nowych postów [620Di] Problem z prędkościomierzem
Figlaq Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Wrz 12, 2013 12:34
Figlaq
Brak nowych postów [ 620di] problem z obrotami
Delta3131 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Kwi 11, 2011 00:33
kruszan
Brak nowych postów [620di] Klepanie z silnika
kataklysm Rover serii 600, Honda Accord 0 Pią Lip 18, 2014 23:33
kataklysm



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink