Wysłany: Sob Mar 05, 2016 12:49 [R75] Przepływomierz a Chip
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witajcie.
Mam pytanie do znawców
R75 silnik 2,0 CDTI 131KM chcę zwiększyć w nim ilość KM i Nm
Pojechałem na hamownię w celu zbadania silnika i ew możliwości zwiększenia w/w parametrów. Po badaniu okazało się że silnik jest w całkiem dobrym stanie (przebieg 265tyś km) i ma 127,46 KM i że można z niego "bezpiecznie" wyciągnąć ok 160 - 165KM i zwiększyć moment obrotowy o ok 60Nm.
Jednak podczas modyfikacji okazało się że silnik nie reagował na zmiany - po wstępnych ustawieniach KM wzrosły do 130,5KM a przy ustawieniach na MAXA do 131,6 KM.
Mechanik stwierdził że jednoznacznie nie jest w stanie stwierdzić przyczyny , ale obstawia uszkodzony przepływomierz lub.....całą szynę CR.
Jak uważacie czy uszkodzenie przepływomierza może "ograniczyć" taki zabieg?
Pozdrawiam
Adam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 05, 2016 12:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak na moje gdyby przepływka była walnięta to nie miałbyś nawet tych 127 koni. Co do chipa najlepiej zagadaj z kolegą MaReK (Warszawa) lub Longer86 (Poznań).
Dla sprawdzenia możesz odpiąć przepływomierz i zobacz czy samochód będzie się lepiej zbierał.
Powiedz gdzie byłeś na hamowni i co to za magik... Skoro auto prawie ze trzyma serie a po modach ani rusz,.. Wrzuć może plik co Ci tam magik wyczarował bo tak wróżenie z fusow
Powiedz gdzie byłeś na hamowni i co to za magik... Skoro auto prawie ze trzyma serie a po modach ani rusz,.. Wrzuć może plik co Ci tam magik wyczarował bo tak wróżenie z fusow
Byłem u nich - http://www.mrctuning.pl/kontakt/
Pliku nie dostałem. Pokazywał mi wyniki na komputerze.
Tak jak napisałem obstawiał przepływomierz....ale pewny nie był.
Longer86 nie miałbyś czasu zaglądnąć do mojego R75?
Może panowie wrzucili gotowca Podnieśli moc ze 115KM do 131
Ile winszują sobie za taki zabieg z pomiarem przed i po ?
MaReK za cały "zabieg" 800 zł
W związku z tym że nic poza pomiarem nie zrobili skasowali 50zł.
Sądzę że podłączali tzw power boxa ale....nic nie osiągnęli dzięki niemu.
800 zł za BOX'a? W którym jeszcze nie tak dawno instalowany był rezystor w ładnym opakowaniu ?
Za połowę tej ceny zrobisz to samo u longer86 lub u mnie... może bez hamowni, ale z odczuciem na własnym tyłku. Normalnie, zmianą w oprogramowaniu sterownika silnika, a nie jakimś "oszukiwaczem" pompy CR
Potem w cenie 50 zł możesz zrobić kolejny pomiar u panów.
Pozdro
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
800 zł za BOX'a? W którym jeszcze nie tak dawno instalowany był rezystor w ładnym opakowaniu ?
Za połowę tej ceny zrobisz to samo u longer86 lub u mnie... może bez hamowni, ale z odczuciem na własnym tyłku. Normalnie, zmianą w oprogramowaniu sterownika silnika, a nie jakimś "oszukiwaczem" pompy CR
Potem w cenie 50 zł możesz zrobić kolejny pomiar u panów.
Pozdro
MaReK przyjechałbym do Ciebie ( licznik od Ciebie pięknie działa ) ale bliżej mi do kolegi longer86 i tak najpewniej zrobię.
Dzięki Panowie za porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum