Dzięki, wiecie gdzie mógłbym kupić taki czujnik, nowy lub używany. Czy pasują jakieś czujniki od innych samochodów? Oraz czy czujnik podany w linku niżej będzie pasował do R45, w opisie jest podane, że przeznaczony jest do innych modeli R.
[ Dodano: Wto Mar 01, 2016 17:22 ]
Panowie, ponowie temat, bo spadł dość daleko, a ja ciągle nie mogę znaleźć czujnika poziomu płynu, nowego ani używki. Od jakiego innego auta by pasował?
Kolego czujnik od innych roverów nie podpasuje ponieważ mają inny zbiorniczek wyrównawczy, chodzi tu o kształt.
Rozumiem że twój samochód jest wyposażony fabrycznie w taki system bo jeśli nie to nawet nie zawracaj sobie tym głowy z kilku powodów.
1. Zbiorniczek z czujnikiem ma na dolnej części dystans ok. 2cm wyprofilowany pod czujnik, jeśli wywiercisz sobie po prostu dziurę w swoim zbiorniczku to czujnik będzie pokazywał niski poziom mimo iż będzie w połowie.
2. Potrzebne ci wiązki i konektory których raczej nie kupisz
3. Nie wiem jak jest to rozwiązane w platformie 45 ale w 25 trzeba wymienić licznik który ciężko zdobyć bo normalnie w miejscu kontrolki niskiego poziomu płynu w większości przypadku jest sygnalizacja świateł awaryjnych.
Kolego czujnik od innych roverów nie podpasuje ponieważ mają inny zbiorniczek wyrównawczy, chodzi tu o kształt.
Rozumiem że twój samochód jest wyposażony fabrycznie w taki system bo jeśli nie to nawet nie zawracaj sobie tym głowy z kilku powodów.
1. Zbiorniczek z czujnikiem ma na dolnej części dystans ok. 2cm wyprofilowany pod czujnik, jeśli wywiercisz sobie po prostu dziurę w swoim zbiorniczku to czujnik będzie pokazywał niski poziom mimo iż będzie w połowie.
2. Potrzebne ci wiązki i konektory których raczej nie kupisz
3. Nie wiem jak jest to rozwiązane w platformie 45 ale w 25 trzeba wymienić licznik który ciężko zdobyć bo normalnie w miejscu kontrolki niskiego poziomu płynu w większości przypadku jest sygnalizacja świateł awaryjnych.
Jak się chce to się wszystko da. Ja w Roverku 400 też nie miałem czujnika poziomu płynu. Kupiłem czujnik i zbiorniczek od Roverka 45. To wystarczyło, aby mechanik poprowadził wiązkę, którą sam zrobił. Wstawił kontrolkę koło zegarów w wolne miejsce i pokazuje bardzo dokładnie. Nie musiałem szukać wiązki ani nowych zegarów. Koszt całości 200 zł z groszami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum