Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] wymiana ECU
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] wymiana ECU
Autor Wiadomość
pieter65 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 32



Wysłany: Nie Mar 06, 2016 20:53   

prebenny, zgadza się , tylko ja chcę ogólnie wymienić komputer i jest problem z immo . Nie wiem jeszcze jednego , dlaczego na czujniku wałka rozrządu na kablu sygnałowym po włączeniu zapłonu jest 6v , a po odpaleniu 3v .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 06, 2016 20:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 06, 2016 22:46   

Jesteś pewny numeru tego błędu i jaki program Ci coś takiego podaje?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
pieter65 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 32



Wysłany: Nie Mar 06, 2016 23:16   

Błąd P0601 sprawdzane VAG-iem i ELMEM 327 to samo pokazują .

[ Dodano: Nie Mar 06, 2016 23:16 ]
Programami PCMSCAN , SDPROG , Scan Tool
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pon Mar 07, 2016 18:49   

W niektórych samochodach taki błąd wyświetla się jak ileś razy z rzędu przerwie się komunikacja na linii CAN.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 07, 2016 18:53   

BigBoyPL napisał/a:
taki błąd wyświetla się jak ileś razy z rzędu przerwie się komunikacja na linii CAN.

Tylko w/g tajemnej wiedzy, numerki błędów za to odpowiedzialne są inne niż ten, który podaje tutaj kolega.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
pieter65 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 32



Wysłany: Sro Mar 09, 2016 09:55   

U mnie w sterowniku pamięć FLASH tak wygląda , czy to oryginał ?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Mar 09, 2016 11:38   

U mnie wygląda to inaczej ;) Trochę niewyraźne to zdjęcie, ale to jakaś podstawka?
Każdy oryginał jaki widziałem jest zwyczajnie dolutowany do płyty...
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Czw Mar 10, 2016 19:05   

Przelotka typu zif do pamięci w obudowie soic44 żeby nie trzeba było za każdym razem wylutowywać.
 
 
ninja28 



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 28
Skąd: Puławy,Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 27, 2016 23:01   

Witam . Dołączę sie do tematu względem ecu które podobno nie działa prawidłowo tak stwierdził zakład więcej w o pisię ....oddałem auto do warsztatu który specjalizuje się w dorabianiu kluczy [przynajmniej tak mi się wydaje] pokasowali błędy ale nie wiem jakie i stwierdzili że komp ecu jest do wymiany bo był kiedyś zalany ,nie wiem jeszcze czy go oglądali czy tak im strzeliło do głowy. Pytanie jest takie co mam z tym fantem zrobić ....zmieniać ecu to na jakie co później pewnie trzeba na kompa to wrzucić co z immo w tej sytuacji :cry:
Do dam tyle ze jak mam problem z odpaleniem czasami pomaga rozebranie kluczyka i smyranie w środku do tykam pestkę i scalak zamykam i w tej chwili przeważnie odpala :?: nie wiem w dalszym ciągu o co chodzi co mam zrobić.
dodatkowo podaje link w którym wymieniam przyczynę problemu.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=916757#916757
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 29, 2016 13:29   

Bierz dowolne sprawne ECU, po numerach swojego. Następnie przerzuć kostkę IMMO. Dla pewności możesz TOAFem sparować EWS-DDE i śmigać. A komputer Ci ugnił? Oglądałeś go na żywo?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Pablo.Franek 



Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 12



Wysłany: Sob Lis 25, 2017 19:49   

Czy w ECU silnika 1.8 też jest ta kość AM29F... (44 piny/nóżki)? Czy przy wymianie ECU można przeprogramować to przy pomocy TOAF-a?
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Sob Lis 25, 2017 20:09   

Pablo.Franek napisał/a:
Czy w ECU silnika 1.8 też jest ta kość AM29F... (44 piny/nóżki)?

Tak
Pablo.Franek napisał/a:
Czy przy wymianie ECU można przeprogramować to przy pomocy TOAF-a?

Nie
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lis 25, 2017 22:07   

Pablo.Franek napisał/a:
Czy przy wymianie ECU można przeprogramować to przy pomocy TOAF-a?

A w tej kości masz coś cennego? Jakaś indywidualna mapa?
Jeśli nie, to możesz przerzucić samą kość IMMO do drugiego komputera.

Fleszowanie tego komputera zrobisz przy pomocy Galletto 1260.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Pablo.Franek 



Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 12



Wysłany: Pon Lis 27, 2017 23:07   

Mam problem ze swoim rowerkiem brak ssania na zimnym silniku i stałe napięcie na lambdzie... wygląda to jakby był walnięty czujnik temperatury silnika ale z tego co widzę to w silniku 1.8 jest tylko jeden czujnik na kolanku między blokiem a chłodnicą. Na pewno odpowiada ten jeden czujnik za wentylator i wskazania na desce i podejrzewam że też idzie sygnał do ECU i jeśli czujnik działa to wygląda jakby komputer wariował.

[ Dodano: Pon Lis 27, 2017 23:07 ]
A co jest zapisane na tej kości? Czy jak przerzucę kość do drugiego kompa to czy coś jeszcze będę musiał zrobić żeby "nowy" sterownik zadziałał? Jak z przebiegiem zostanie czy przebieg jest gdzie indziej zapisany?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lis 28, 2017 14:05   

Pablo.Franek napisał/a:
A co jest zapisane na tej kości?

Testament ;)

Pablo.Franek napisał/a:
Czy jak przerzucę kość do drugiego kompa to czy coś jeszcze będę musiał zrobić żeby "nowy" sterownik zadziałał?

Tylko modlitwa, żeby wszystko się udało :)

Pablo.Franek napisał/a:
Jak z przebiegiem zostanie czy przebieg jest gdzie indziej zapisany?

Zaczniesz od zera ;) Żartuję, przebieg zostanie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75 Wymiana świec - wymiana filtra kabiny i paliwa
slawkop Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Wrz 16, 2010 18:28
Pawel84
Brak nowych postów [R75] Ecu wymiana
v6 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Mar 20, 2011 03:58
Gość
Brak nowych postów [R75] Kontrolka ABS a wymiana kół
Flora Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Kwi 02, 2008 10:40
Brt
Brak nowych postów [R75] Wymiana kierownicy
staf Rover serii 75, MG ZT 35 Sro Wrz 22, 2010 12:32
Berg
Brak nowych postów [R75] Wymiana rozrządu w v6 2.5l
MariuszK Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Mar 24, 2016 06:26
tomi24lbn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink