prebenny, zgadza się , tylko ja chcę ogólnie wymienić komputer i jest problem z immo . Nie wiem jeszcze jednego , dlaczego na czujniku wałka rozrządu na kablu sygnałowym po włączeniu zapłonu jest 6v , a po odpaleniu 3v .
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 06, 2016 20:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 28 Skąd: Puławy,Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 27, 2016 23:01
Witam . Dołączę sie do tematu względem ecu które podobno nie działa prawidłowo tak stwierdził zakład więcej w o pisię ....oddałem auto do warsztatu który specjalizuje się w dorabianiu kluczy [przynajmniej tak mi się wydaje] pokasowali błędy ale nie wiem jakie i stwierdzili że komp ecu jest do wymiany bo był kiedyś zalany ,nie wiem jeszcze czy go oglądali czy tak im strzeliło do głowy. Pytanie jest takie co mam z tym fantem zrobić ....zmieniać ecu to na jakie co później pewnie trzeba na kompa to wrzucić co z immo w tej sytuacji
Do dam tyle ze jak mam problem z odpaleniem czasami pomaga rozebranie kluczyka i smyranie w środku do tykam pestkę i scalak zamykam i w tej chwili przeważnie odpala nie wiem w dalszym ciągu o co chodzi co mam zrobić.
dodatkowo podaje link w którym wymieniam przyczynę problemu.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=916757#916757
Bierz dowolne sprawne ECU, po numerach swojego. Następnie przerzuć kostkę IMMO. Dla pewności możesz TOAFem sparować EWS-DDE i śmigać. A komputer Ci ugnił? Oglądałeś go na żywo?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Mam problem ze swoim rowerkiem brak ssania na zimnym silniku i stałe napięcie na lambdzie... wygląda to jakby był walnięty czujnik temperatury silnika ale z tego co widzę to w silniku 1.8 jest tylko jeden czujnik na kolanku między blokiem a chłodnicą. Na pewno odpowiada ten jeden czujnik za wentylator i wskazania na desce i podejrzewam że też idzie sygnał do ECU i jeśli czujnik działa to wygląda jakby komputer wariował.
[ Dodano: Pon Lis 27, 2017 23:07 ]
A co jest zapisane na tej kości? Czy jak przerzucę kość do drugiego kompa to czy coś jeszcze będę musiał zrobić żeby "nowy" sterownik zadziałał? Jak z przebiegiem zostanie czy przebieg jest gdzie indziej zapisany?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum