Forum Klubu ROVERki.pl :: Kto uruchomi swap 1.8t k-serii do klasyka w ok Wawy ??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Kto uruchomi swap 1.8t k-serii do klasyka w ok Wawy ??
Autor Wiadomość
amp 



Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 3



Wysłany: Wto Mar 08, 2016 21:32   Kto uruchomi swap 1.8t k-serii do klasyka w ok Wawy ??

Witam wszystkich! Może wykorzystam sytuacje i się przywitam wraz z opisem. Mam samochód Triumph Spitfire 1500 z 1975r. Samochód jest już po gruntownej blacharce i lakierze. Z mechaniki co się da jest regenerowane. Tylne zawieszenie z Triumpha GT6. Silnik z Rovera 75 1,8t 2003 zespolony ze skrzynią FSO (tak wiem Fordowska lepsza ale to w przyszłości) obsadzone na ranie i dorobiony wał. Szukam osoby/warsztatu w okolicy Wawy, który podłączy, uruchomi i ogarnie to tak żeby miało ręce i nogi. Generalnie mam silnik z krótką wiązką do komputera, komputer, down pipe i sondę lambda. Bez stacyjki.
Proszę o pomoc i polecenie kogoś naprawdę ogarniętego a nie magika który obiecuje i przytakuje a później idzie po omacku a ja jako klient za błędy płacę. Pozdrawiam i z góry dzięki.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 08, 2016 21:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 09, 2016 05:57   

http://britishcars.pl/ ? Mariusz to jeden z najlepszych speców od R/MG w Polsce ;)

Jakie masz koło zamachowe i czujnik położenia wału? ma to ruszyć na kompie z 1,8t?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
amp 



Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 3



Wysłany: Czw Mar 10, 2016 21:41   

Koło zamachowe od 1.4 odelżone u radzikowskiego. Mieści się w dzwonie z poldorovera(wiadome) i nie trzeba kombinować z rozrusznikiem a przy tak lekkim samochodzie przeniesie moc bez problemu. Miało to być odpalane i strojone na EMU ale jeśli chcę wyjechać w tym roku to muszę odpalić to na tym co jest bo jest jeszcze wiele innych rzeczy do zrobienia. Czujnika nie kojarze.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 10, 2016 22:17   

Bardziej mi chodzi o to, że 1,8T (Rover 75/MG ZT) używa zupełnie innego komputera od Kserii (1,4 1,6 1,8 itp) z roverów/mg, które tak chętnie ludzie wkładają do poldków ;) Mając koło zamachowe z 1,4 chyba masz zęby na nim pod zupełnie inny typ czujnika położenia wału (taki jak w poldku). Raczej nie ożenisz tego z ECU oryginalnym od 1,8t. W tej sytuacji ratuje Cie chyba ECU z 1,8 zwykłego (120KM) + świnka (np: DET3), do tego ktoś kumaty do wystrojeina i powinno być sporo taniej ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Czw Mar 10, 2016 22:40   

Dokładnie inny typ czujnika położenia wału, znaczniki do czujnika na bocznej ściance a nie na górnej jak w poldoroverze. Dodatkowo nawet jeśli by to ktoś spróbował obejść to i tak nie ma pewności że ECU bez dodatkowych modułów (licznik, ews, może coś jeszcze) zagada. Do remapu w ZandF(teraz KMAPS) kiedyś potrzebny był komp MEMS3 25/45/TF z automatyczną skrzynią żeby przeprogramować to pod turbosprężarkę.
Teraz widzę ceny za gotowe ECU to 325funtów a za sam remap 239funtów ;]
Przelicz to sobie z ceną świnki.
Posiadasz resztę gratów z rovera 75 1.8t typu map sensor czy zaworek powietrza między dolotem a pokrywą zaworów ?
 
 
amp 



Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 3



Wysłany: Pią Mar 11, 2016 22:25   

Rozmawiałem z panem Mariuszem. Ogólnie nie miał czasu rozmawiać ale z grubsza powiedział że nie ma problemu. Samochód jest składany i myślę/mam nadzieję że w przeciągu 2/3 miesięcy trafi do warsztatu na odpalanie i zobaczymy co uda się zrobić i w jaki sposób. Po wszystkim Postaram się opisać samochód na forum. Pozdrawiam
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 11, 2016 23:22   

amp napisał/a:
Rozmawiałem z panem Mariuszem. Ogólnie nie miał czasu rozmawiać ale z grubsza powiedział że nie ma problemu. Samochód jest składany i myślę/mam nadzieję że w przeciągu 2/3 miesięcy trafi do warsztatu na odpalanie i zobaczymy co uda się zrobić i w jaki sposób. Po wszystkim Postaram się opisać samochód na forum. Pozdrawiam

:ok: czekam z niecierpliwością ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Cos dla roverkow z serii 600
Gość Tuning mechaniczny 6 Wto Lut 26, 2008 01:09
tony_finger
Brak nowych postów Strojenie K-serii
mlodyolek Tuning mechaniczny 12 Czw Maj 27, 2010 08:31
Bocian_s
Brak nowych postów Kolektory dolotowe w K-serii
greg-si Tuning mechaniczny 2 Pią Lis 04, 2011 20:18
greg-si
Brak nowych postów zamiana silnika 1.4 na 1.8 serii K
Gość Tuning mechaniczny 27 Czw Paź 18, 2007 14:27
kolin
Brak nowych postów Różnica w wałkach 1.4 1.6 1.8 serii K I WIELKOŚCI ZAWOROW
stachu57 Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 11, 2012 10:16
rafalrz1989



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink