Wysłany: Wto Mar 08, 2016 21:32 Kto uruchomi swap 1.8t k-serii do klasyka w ok Wawy ??
Witam wszystkich! Może wykorzystam sytuacje i się przywitam wraz z opisem. Mam samochód Triumph Spitfire 1500 z 1975r. Samochód jest już po gruntownej blacharce i lakierze. Z mechaniki co się da jest regenerowane. Tylne zawieszenie z Triumpha GT6. Silnik z Rovera 75 1,8t 2003 zespolony ze skrzynią FSO (tak wiem Fordowska lepsza ale to w przyszłości) obsadzone na ranie i dorobiony wał. Szukam osoby/warsztatu w okolicy Wawy, który podłączy, uruchomi i ogarnie to tak żeby miało ręce i nogi. Generalnie mam silnik z krótką wiązką do komputera, komputer, down pipe i sondę lambda. Bez stacyjki.
Proszę o pomoc i polecenie kogoś naprawdę ogarniętego a nie magika który obiecuje i przytakuje a później idzie po omacku a ja jako klient za błędy płacę. Pozdrawiam i z góry dzięki.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 08, 2016 21:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Koło zamachowe od 1.4 odelżone u radzikowskiego. Mieści się w dzwonie z poldorovera(wiadome) i nie trzeba kombinować z rozrusznikiem a przy tak lekkim samochodzie przeniesie moc bez problemu. Miało to być odpalane i strojone na EMU ale jeśli chcę wyjechać w tym roku to muszę odpalić to na tym co jest bo jest jeszcze wiele innych rzeczy do zrobienia. Czujnika nie kojarze.
Bardziej mi chodzi o to, że 1,8T (Rover 75/MG ZT) używa zupełnie innego komputera od Kserii (1,4 1,6 1,8 itp) z roverów/mg, które tak chętnie ludzie wkładają do poldków Mając koło zamachowe z 1,4 chyba masz zęby na nim pod zupełnie inny typ czujnika położenia wału (taki jak w poldku). Raczej nie ożenisz tego z ECU oryginalnym od 1,8t. W tej sytuacji ratuje Cie chyba ECU z 1,8 zwykłego (120KM) + świnka (np: DET3), do tego ktoś kumaty do wystrojeina i powinno być sporo taniej
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dokładnie inny typ czujnika położenia wału, znaczniki do czujnika na bocznej ściance a nie na górnej jak w poldoroverze. Dodatkowo nawet jeśli by to ktoś spróbował obejść to i tak nie ma pewności że ECU bez dodatkowych modułów (licznik, ews, może coś jeszcze) zagada. Do remapu w ZandF(teraz KMAPS) kiedyś potrzebny był komp MEMS3 25/45/TF z automatyczną skrzynią żeby przeprogramować to pod turbosprężarkę.
Teraz widzę ceny za gotowe ECU to 325funtów a za sam remap 239funtów
Przelicz to sobie z ceną świnki.
Posiadasz resztę gratów z rovera 75 1.8t typu map sensor czy zaworek powietrza między dolotem a pokrywą zaworów ?
Rozmawiałem z panem Mariuszem. Ogólnie nie miał czasu rozmawiać ale z grubsza powiedział że nie ma problemu. Samochód jest składany i myślę/mam nadzieję że w przeciągu 2/3 miesięcy trafi do warsztatu na odpalanie i zobaczymy co uda się zrobić i w jaki sposób. Po wszystkim Postaram się opisać samochód na forum. Pozdrawiam
Rozmawiałem z panem Mariuszem. Ogólnie nie miał czasu rozmawiać ale z grubsza powiedział że nie ma problemu. Samochód jest składany i myślę/mam nadzieję że w przeciągu 2/3 miesięcy trafi do warsztatu na odpalanie i zobaczymy co uda się zrobić i w jaki sposób. Po wszystkim Postaram się opisać samochód na forum. Pozdrawiam
czekam z niecierpliwością
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum