Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75 cdti] Słabo ciągnie powyżej 3,5 tys obrotów.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75 cdti] Słabo ciągnie powyżej 3,5 tys obrotów.
Autor Wiadomość
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 13, 2016 22:50   

Kafar90, z zamiennikami pompek bywa różnie, było o tym trochę na forum. Jedne głośno pracują, inne nie trzymają parametrów. Choć są i tacy, co trafili dobrze i nie narzekają, to jednak zdecydowałem się przy wymianie na "oryginał" TI Automotive (dawny Pierburg). Na razie jest ok.

Co do turbiny, wspomniałem o tym wyżej, warto rzucić okiem na ten wąż podciśnienia. :-)
_________________
"Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 13, 2016 22:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kafar90 



Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 37
Skąd: Krzeszyce, Lubuskie



Wysłany: Nie Mar 13, 2016 22:59   

Dzięki za pomoc, ok to szukam pompki może ze zniżkami uda się kupić w rozsądnej cenie;) w tygodniu rzucę okiem na węże od turbiny. Błędów nie ma bo sprawdzałem w wakacje i skasowałem to co tam siedzialo, ale nie było tam raczej nic powaznego;)
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 13, 2016 23:21   

na screenie 9 średnio wyglada przepływka... ile komp chce a ile jest.

dodatkowo widzę że screeny robiłes na zimnym silniku? bo temperature jakąs dziwną pokazuje 14 stopni. pompa ewidentnie za słaba .... mi wywala błąd przy 3.20 a Ty masz 2.92
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 13, 2016 23:23   

A błędy w tych screenach są?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Kafar90 



Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 37
Skąd: Krzeszyce, Lubuskie



Wysłany: Pon Mar 14, 2016 01:12   

Rzeczywiście temp jakaś niska, ale auto chodziło juz trochę i wskazówka przy pierwszych screenach była w polowie a później już normalnie w poziomie. Błędów nie ma na scenach bo ich nie pokazało.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Mar 14, 2016 07:18   

Ja pompę wstawiłem "enegry" dobrana ze sklepu od jakiegoś bmw - głośniej pracuje, ale działa prawidłowo, no i tylko 120zl
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Kafar90 



Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 37
Skąd: Krzeszyce, Lubuskie



Wysłany: Nie Kwi 17, 2016 21:28   

Miałem trochę czasu i wymieniłem pompę progowa. Nie ma już szarpania na wolnych obrotach. Trochę potestowalem auto i znalazłem jeszcze coś jak mam pedał w podłodze i cisne go na maxa to czuje jak samochód zwalnia i przyspiesza sam a pedał cały czas w podłodze. Wskazówka obrotów tez lekko się cofa i podnosi. Ledwo 180 przekroczył i 3200 obrotów. Obejrzałem dzisiaj tez turbine i ten wodzik od westgate nie rusza się przy gazowaniu i wogole nie można go ruszyć. Może to wszytko być wina westgate?

[ Dodano: Nie Kwi 17, 2016 22:28 ]
Pomoże ktoś?? :cry:
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 06:33   

Kafar90 napisał/a:
westgate nie rusza się przy gazowaniu
i tak ma byc
Kafar90 napisał/a:
wogole nie można go ruszyć
ręką go nie ruszysz. Możesz założyć szczykawkę na wężyk do gruszki i wytwarzając podciśnienie obserwować czy się wodzik rusza
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Kafar90 



Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 37
Skąd: Krzeszyce, Lubuskie



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 18:59   

No dobra powiedzmy ze to działa. To skąd to przerywanie jak pedał w podłodze? Czuć normalnie jak coś go hamuje i puszcza i tak cały czas..
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 19:08   

Pompa paliwa, twierdzisz ze wymieniłeś, na jaką? Może zaworek na pompie CR, intercooler szczelny?
_________________
75 Red Edition
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 20:26   

do tego jeszcze bym dołożył wtryski lejące.
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 10:44   

A przecież TOAF już dawno dostępny. Można by zrobić dignstykę z livedata :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Kafar90 



Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 37
Skąd: Krzeszyce, Lubuskie



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 22:30   

Pompkę progowa kupiłem zamiennik nie orginal. Zawór w pompie też wymieniłem. A co to jest to TOAF? te screeny co wrzuciłem to nie live data? :roll:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 07:59   

Wrzucileś screen z INPA pewnie jeszcze na postoju z dodawania gazu.
Odpal TOAF'a, wybierz live data, poszukaj grupy w której jest doładowanie i wciśnij start. Następnie wykonaj runde hondorwą - doprowadź do stanu kiedy czujesz ten spadek mocy. Potem się zatrzymaj i zatrzymaj logowanie. Następnie zapisz log na dysku i umieść jego zawartość tutaj - jako załącznik.

Zanim wyłączysz program, sprawdź na postoju jak pracują wtryskiwacze. Też w LiveData w sekcji wtryskiwacze.

http://toaf.roverki.eu/ - stamtąd ściągnij.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Gaśnie powyżej 2000 obrotów
mojtajnynick1 Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Sie 09, 2012 11:19
mimo66
Brak nowych postów [R75] PGaśnie + szarpanie powyżej 3000 obrotów
Black_Eryk Rover serii 75, MG ZT 22 Nie Sie 14, 2011 17:24
sknerko
Brak nowych postów [R 75 CDTi Automat] Gaśnie, falowanie obrotów
Limakow Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Kwi 24, 2019 13:33
Limakow
Brak nowych postów [R75] ciągnie do przodu na wstecznym
typek1983 Rover serii 75, MG ZT 3 Nie Wrz 13, 2015 09:57
dzelo23
Brak nowych postów [R75]cdti Przegrzany silnik cdti
zaku4 Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Gru 02, 2016 00:02
longer86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink