Mógłbyś podpowiedzieć co po kolei zrobić aby sprawdzić poprawność połączenia z laptopem i jakiego programu użyć w celu sprawdzenia poprawności połączenia?
Link do mojego urządzenia:
http://allegro.pl/interfe...5083045389.html
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 20, 2016 10:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety nie powiem ci jakiego programu masz używać na komputerze.
Zawsze robiłem to na telefonie/tablecie z androidem i apką Torque.
Trzeba sparować urządzenie przez wpisanie odpowiedniego kodu pin, dopiero później je wybierasz, w komputerze będzie to pewnie odpowiedni wirtualny port COM.
Z jakiego protokołu skorzystać aby nie używać auto wyszukiwania?
Podłączyłem i próbowałem telefonem - nie działa...
Łączy z urządzeniem ale nie łączy z samochodem...
Jest kilka kostek ktore nie działają, Made in China sie kłania. Mialem juz przypadek ze kilka osoba sie nie laczylo tez jakies biale kostki a moja od razu ruszyla od reki u nich w aucie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Podrzuć link to tej Twojej co działa jak możesz...
W innych tematach dużo ludzi ma problemy z Roverami i ELM327.
Ktoś z Łodzi by się przydał z jakimś ELM327 co mu działał to bym sprawdził instalację u siebie czy jest sprawna...
Na moim urządzeniu dioda niby się pali na czerwono ale połączenia brak bo na zielono powinna...
panpodziemia100, próbowałeś tą zworkę między pinem 4 i 5 ?
Ja też mam taki sam jak remi i działa, kolega miał taki jak tu
http://allegro.pl/elm-327...6044731473.html
i też działał na moim samochodzie.
Nie pochwaliłeś się czy zworka między pinem 4 a 5 w twoim elm coś zdziałała.
Ewentualnie jeśli nie działa to jakiś chinol mógł pomylić się przy montażu i jeśli masz gwarancję to nalegałbym na twoim miejscu na wymianę sugerując że diagnostyka została przeprowadzona na innym ELM327 kolegi i wszystko działa poprawnie.
ZR ma w standardzie podłączone tylko piny : 4, 7, 8, 16. Może mieć jakieś dodatkowe jeśli masz np. czujniki cofania.
Bardzo prosto sprawdzić czy twoja lampka MIL została wykręcona mianowicie jeśli przekręcisz kluczyk na pozycję II ale nie odpalisz samochodu to musi się świecić:
Niskie ciśnienie oleju, brak ładowania
Ewentualnie zaświeci się SRS czyli poduszki ale za chwile zgaśnie.
Zastanawia mnie ten błąd czujnika temperatury oleju.
Zaczyna się robić nieciekawie, wygląda pozornie na problem z wtryskiwaczem ale może to być dużo więcej rzeczy, do sprawdzenia tak jak mówię wtryski, cały układ zapłonowy czyli świece kable etc. może sonda lambda? katalizator i kompresja.
BigBoyPL dzięki za udział w dyskusji - ten temat jako jeden z niewielu bardzo dużo wnosi do samochodu Rover i diagnostyki, ponieważ wszyscy pytają, a nikt nie odpowiada w innych tematach
Zworka nic nie dała zupełnie... Zrobiłem z kawałka sprężynki...Doczytałem, że lampka silnika powinna sie palić a do tego samochód jest w trybie EODB czyli serwisowym z ograniczeniem silnika i spalin...(lub system diagnostyki pokładowej EOBD)??
Chyba więc jest wyjęta żarówka z zegarów. SRS się zapala i gaśnie po chwili jak wszystko inne...
Jakiś czas temu jechałem do mechanika i pękł mi wąż od chłodnicy - zalało wszystko pod maską -> świece, cewkę wymieniłem bo zepsute było, więc to może z tego się wzięły te błędy??
Tylko ten czujnik oleju... Klima też nie działa...
AHA i ważne pytanie -> czy jak naprawi się np. czujnik to błąd sam zniknie czy trzeba go usunąć samemu i patrzeć czy nie wraca ponownie?
Załączam plik błędów i byłbym wdzięczny jakby ktoś rzucił okiem na ten plik bo poza 3 błędami które już skasowałem są tam jeszcze inne zastanawiające rzeczy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum