Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1999
Witam mam do kupienia orginalne alu z oponami i nie wiem czy mi się zmieści do mojego roverka 214 i 55kw .
Opona 195/55/R15 . i czy czasami nie będą za duże na taki silnik.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 24, 2016 18:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam takie letnie koła i nie ma żadnego problemu z miejscem, a wygląda to naprawdę "masywnie":D
Co do zamulania to mam zimowe 14' takie jak były w oryginale montowane i muszę przyznać, że czuć różnicę rozmiaru do tego stopnia, że nawet się zorientowałem ile kosztowałaby mnie podmiana letnich na alu 14'. Samochód jest lekko zrywniejszy i zwrotniejszy. Aczkolwiek ciekawe jak to odczuje jak teraz założę letnie, ale mam "większy" silnik niż Ty, bo 112 KM.
Pamiętaj też, że większe koła to większa rzeczywista prędkość auta.
Własnie to moje pierwsze alu w moim roverku będzie. Gdyż zawsze na stalówkach 14 jezdził a teraz chce mu sprezentować 15 aluminiową tylko sprzedawca z oponami chce sprzedać za 550zł tylko obawiam się tych kapci. niby w książce mam napisane że są zalecane aluminiowe 185/55/R15
śmiało zakładaj miałem nawet na większych i kulał sie OK, nawet w paliwie nie czuć zmiany w sensie w portfelu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum