BCU mierzy na bieżąco pobierany prąd przez silnik szyby, im opór szyby większy tym większy pobierany prąd. Jak dojedzie do końca, przekracza ustawiony próg i wyłącza zasilanie. Jeśli masz szybę chodząc z dużymi oporem lub sama przekładnię/silnik lub upalone 1 uzwojenie w silniku to własnie skokowo będzie chodzić
Ja dołożyłem ale to nic nie dało, wiązka jest ale ponoć w BCU jest obsługa tylko jednej szyby bocznej na "one touch"
Jak kiedyś byłem u Jowiego na T4 to naopowiadał mi że miał klienta u którego wszystkie 4 szyby były zrobione tak że zamykały sie na jeden klik ... albo coś mu sie pokręciło i źle zapamiętał albo było to zrobione jakos inaczej niż przez BCU ... może w wersji VP były takie bajery ?
nie da się... w BCU jest tylko 1 pin na anti trap drzwi kierowcy. a szkoda bo jak ktoś wyżej wspomniał w testach szyb w TOAF można zamknąc szybe na raz
A nie da się pod ten pin podpiąć 2 drzwi ? Mało prawdopodobne aby w tym samym czasie była sytuacja gilotynowania jednocześnie głowy pasażera i kierowcy
Chociaż jak turbany zawitają do Pollandii to kto wie czy nasze auta nie będa wykorzystywane w egzekucjach
Może dlatego, że dla RAVE'a kierowca jest tylko jeden, niezależnie od strony
Widziałem kilka razy auta, którym się podnosiły szyby obie przednie na raz - w sensie jednoklikiem do góry
[ Dodano: Wto Kwi 05, 2016 15:29 ]
Myślę, że ten temat się już wyczerpał.
Zamykam go i dyskusję na temat programu TOAF przenoszę do nowego, przyklejonego na górze wątku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum