Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Cześć!
Jak to w końcu jest z tymi wahaczami górnymi do ZS180? Przekopałem foruma i niby same sworznie są niewymienialne, a znam ludzi co je wymienili nowe z 400/45 spasować pewnie spasują, ale czy są takie same? nie chce tracić ustawień zwiechy z ZS. Oba górnie sworznie powoli zaczynają domagać się wymiany, ktoś poratuje konkretnym info?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 30, 2016 04:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
niby są nie wymienialne, ale da się wybić, chyba że trafiłeś na jakiegoś wrednego producenta wahaczy, ale z fabrycznych da się wyciągnąć sworzeń. Wahacz i tak i tak musisz wyciągnąć.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Moje wahacze sa ori a te gumowe tulejki sie w nich wymienia? Sworznie pasuja od civicow czy 180tka ma wieksze/grubsze tak jak w przypadku dolnych? Podpowiesz cos o wybijaniu sworzni? Cos trzeba rozwiercac/ciac? Nowe sworznie zabezpiecza sie segerem?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tulejki można wymieniać, one są akurat w tych uszach co sie przykręca do kielicha a nie w wahaczu, tym łatwiej . Są na pewno w kompletach poliuretanów.
Sworzeń jak sworzeń, oczyść dokładnie zdejmij pierścień zabezpieczający i heja...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Markzo, W oryginalnych da się je wyciągnąć, niektóre aftermarket maja jakoś na stale wpasowane.
Mi mowil jeden dobry kolega z UK ze gorna zawiecha jest taka sama jedyna roznica jest taka jak chce sie miec ustawienia camber taki jak w ZS trzeba swapnac gorna czescz od 45 miescami czyli podmienic L na R i R na L i bedzie to samo .
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Wto Kwi 05, 2016 19:50
Pasuje od Civic i da się je bez problemu wymienić. Przed założeniem nowych sworzni musisz zdjąć tę gumę która ochrania sworzeń,jest za szeroka i nie przechodzi przez otwór,a po wciśnięciu zakładasz ją z powrotem.
Pasuje od Civic i da się je bez problemu wymienić. Przed założeniem nowych sworzni musisz zdjąć tę gumę która ochrania sworzeń,jest za szeroka i nie przechodzi przez otwór,a po wciśnięciu zakładasz ją z powrotem.
pasują, czy są takie same? bo to, że da się załozyć to wiem tak samo jak tylne górne wahacze, ale one stawiają koła w pozytyw i traci się dużo na prowadzeniu są takie same, na pewno?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Sro Kwi 06, 2016 20:00
Pasują,po wymianie nie zauważyłem żadnych różnic . Z tyłu,prócz dużych cukierków,jeszcze nic nie wymieniałem w takim R więc nie wiem jak jest z wahaczami tył .
Pasują,po wymianie nie zauważyłem żadnych różnic . Z tyłu,prócz dużych cukierków,jeszcze nic nie wymieniałem w takim R więc nie wiem jak jest z wahaczami tył .
Skoro tak, to spróbuje zamówić z hondy i porównam z MG
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pasują,po wymianie nie zauważyłem żadnych różnic . Z tyłu,prócz dużych cukierków,jeszcze nic nie wymieniałem w takim R więc nie wiem jak jest z wahaczami tył .
Z jakiej firmy kupowałeś te cukierki? Pasują od civika? Nie było problemu je ściągnąć z wahacza? Jak zmieniałem laczki na lato to przyuważyłem że są naderwane.
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Czw Kwi 07, 2016 20:57
Kupiłem Meyle i musiałem mocno szlifować,drugi kupiłem NOK i pasował idealnie. Ja wymieniam bez potrzeby ustawiania geometrii. Wycinam gumę,przecinam brzeszczotem tuleję,wybijam. Potem młotkiem wbijam nową,wcześniej musisz zaznaczyć w jakiej pozycji jest oryginalna tuleja,żeby nowa była w tej samej pozycji co oryginalna. Nie demontuję wahacza wzdłużnego więc nie muszę ustawiać geometrii .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum