Pytanie tylko kiedy sprawdził. Jak zaraz po zgaszeniu silnika to może być aż tyle poboru, bo ECU jeszcze nie rozłącza cewki krokowego. Piszczy przez jakiś czas jeszcze po unieruchomieniu silnika.
sTERYD napisał/a:
Przynajmniej znajdzie się obwód, w którym jest złodziej...
NoPE, W Dieslu nie ma cewki ale przekaznik po wylaczeniu silnika utrzymuje przez okolo 10 sek jeszcze napiecie zanim odlaczy glowny przekaznik "main relay" pod maska
Dlatego warto to obserwowac przez okolo 1min czy cos spadnie czy nie.
Ja bym odłączył waizke tylnje klapy przy nadkolu tylnim jak cos i sprawdzil lub jak nic nie da wciagal po koleji bezpieczniki az spadnie
Cos mechanik jakies bajki opowiada ze nic to nie da
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum