Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] itd 2.0 , potęzny zlodziej pradu, co to moze byc?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] itd 2.0 , potęzny zlodziej pradu, co to moze byc?
Autor Wiadomość
gawcio 




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 29



  Wysłany: Pią Kwi 15, 2016 15:54   [MG ZR] itd 2.0 , potęzny zlodziej pradu, co to moze byc?
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam koles sprawdzil mi pobor pradu na postoju i wyszlo w granicach 0,40A
mowi ze wyciaganie bezpiecznikow nic nie da przy takim duzym poborze pradu.

patrzylem na wiazke tylnej klapy wydaje sie cala mimo ze nie dziala mi lampa bagaznika.

do tej pory nie mialem zadnych klopotow co moglo sie stac???? :o
jestem umowiony z mechanikiem ale boje sie oddac auta. :neutral: :(
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 15, 2016 15:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Kwi 15, 2016 17:10   

gawcio napisał/a:
mowi ze wyciaganie bezpiecznikow nic nie da przy takim duzym poborze pradu.

Czemu niby nic nie da. Przynajmniej znajdzie się obwód, w którym jest złodziej...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 16, 2016 16:10   

Pytanie tylko kiedy sprawdził. Jak zaraz po zgaszeniu silnika to może być aż tyle poboru, bo ECU jeszcze nie rozłącza cewki krokowego. Piszczy przez jakiś czas jeszcze po unieruchomieniu silnika.
sTERYD napisał/a:
Przynajmniej znajdzie się obwód, w którym jest złodziej...

No, dokładnie.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 16, 2016 18:42   

NoPE, W Dieslu nie ma cewki ale przekaznik po wylaczeniu silnika utrzymuje przez okolo 10 sek jeszcze napiecie zanim odlaczy glowny przekaznik "main relay" pod maska :)

Dlatego warto to obserwowac przez okolo 1min czy cos spadnie czy nie.

Ja bym odłączył waizke tylnje klapy przy nadkolu tylnim jak cos i sprawdzil lub jak nic nie da wciagal po koleji bezpieczniki az spadnie :)

Cos mechanik jakies bajki opowiada ze nic to nie da :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 105] Pobór prądu w MG ZR 105
Spiro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Wrz 13, 2013 11:09
Spiro
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 iDT 04r] Brak prądu!
Nagle wszystko zgasło!
benio_bicos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Lis 10, 2008 15:44
benio_bicos
Brak nowych postów [Mg Zr] zanik prądu
Joker23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Sty 26, 2020 22:14
tr4bel
Brak nowych postów [R 200 98']Problem z brakiem prądu
siejson Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Czw Paź 16, 2014 17:40
siejson
Brak nowych postów [R200] brak prądu?
namiko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 48 Sob Lut 14, 2009 22:09
namiko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink