Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 21:17 [R 45 iDT 2000r] rosnąca temperatura silnika
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich.
Mam problem z moim roverkiem i nie mogę dojść co mu dolega, sprawa wygląda tak:
Po powrocie z pracy zauważyłem ze włączyły się wiatraki chłodnicy (temp. otoczenia ok +5*C) dziwny objaw w takiej temperaturze ale auto troszeczkę dostało w pi.dę:)
Maska w górę sprawdzam płyn wszystko w normie temperatura silnika poszła w górę. Na drugi dzień żona pojechała do pracy i dalej zaczęło gotować płyn (zatrzymała sie az wiatraki schłodziły chłodnice bo tak miała nakazane i jakoś dojechała do pracy droga powrotna wyglądała tak samo). Sprawdzam płyn a tam zwarzony (kasza) oddałęm do mechanika. mechanik wymienił termostat (olej czysty bez śladów płynu w zbiorniku wyrównawczym oleju raczej nie było tylko kasza z gotowania płynu. przy okazji wymiana chłodnicy bo urwałem ten dziubek co wężyk przelewowy idzie do zbiorniczka. dodam ze mam teraz auto zalane wodą. Korek chyba dobry nie widać żeby się coś wylewało. Stan wody cały czas w normie brak oleju w zbiorniczku brak wody w oleju. co mu może dolegać? dodaje zdjęcia kaszy:)
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 21:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pon89, Dziubek mogłeś naprawić kupić króciec do LPG 5mm, nagwintować w chłodnicy otwór i wkręcić w chłodnice.
Zmień na nowy korek i zalej nowym płynem układ i pytanie czy temp. na desce szla do góry ?
tak teraz po przejechaniu ok 35 km zaczyna gotować ale problem nie występuje za każdym razem raz ok nawet jak są cieplejsze dni, a raz gotuje. kupować nowy czy używany korek?
chłodnica pękła cały dziubek odpadł i pękł ten plastik decyzja padła na nową:)
pon89, Kup sobie korek z Seicento taki niebieski I sprawdź czy dalej będzie gotować Trochę to wygląda na HGF, możesz jeszcze sprawdzić jak jest silnik rano zimny odpalić go dać mu na wolnych 2x do odcinki , zgasić i zobaczyć szybko jak się korek odkręcić czy syczy
Jeżeli syczy to coś będzie z uszczelka nie tak.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Witam, problem rozwiązany. Pompa wody przesyłam zdjęcia starej i nowej tak do porównania. Nic dziwnego ze gotowało płyn skoro nie było obiegu. pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum