Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 15:01 [220SD]Po wymianie pompy wtryskowej mega wysokie obroty!
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Panowie,
potrzebuję pomocy, a mianowicie padła w moim roverku pompa wtryskowa (SD) i założyłem drugą (SD) z innego roverka. Teraz po próbie odpalenia auto od razu wchodzi na bardzo wysokie obroty aż trzeba wyłączyć silnik aby się nie rozpad.
Macie jakiś pomysł co mogło pójść nie tak. Dodam że cięgno odbija, śruba regulująca obroty odkręcona.
Nie mam już pomysłów co się mogło przytrafić.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 15:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1dawidb, Jak pompa w środku wyglądała co kupiłeś otwierałeś ja może ? Na ile się wkręca od razu na ponad 3000tys czy idzie wyżej ponad 5.5tys ?
Mozę być zalepione ciężarki odśrodkowej siły i dlatego się kreci jak szalony. Albo opcja nr dwa ze spadł pierścień z nypla lewarka i sobie leży w pompie w pozycji zamkniętej dlatego się tak dzieje. A reaguje w ogolę na pedał gazu ?
Spróbuj dawkę zmniejszyć. Skąd jesteś tak w ogolę ?
Nagraj jakiś filmik najlepiej. A pytanie drugie coś się stało z stara pompę Oddal byś ja za piwo mi
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Wystarczylo byl odkrecic tlokorozdzielacz ta brazowa czescz pompy gdzie ida przewody do wtryskow. Jest na 4 sruby Torx. Lewarek pompy ruszam tym pierscieniem co jest pokazany na filmie w 6:06
Ogladnij sobie filmik i jak bedziesz to sciagal to troche innaczej ja montuej glowice z powrotem niz na tych wszystkich filmach na youtube, trzeba miec dwie sruby dlugie uciete bez glowki i wkreca sie w tedy je na dwie porzednie siebie otwory gdzie ida sruby Torx. One beda sluzyc jako prwadnice. Trzeba tylko pamietac zeby pierscien najpierw zachaczyc o lewarek i wsadzic duze sprezyny.
Opcja dwa ze pompa co kupiles jest w srodku zardzewiała i dlatego tak sie dzeije byly tez takie przypadki. Chetnie taka pompe przygarne bo mi trzeba od czasu do czasu ja na przymiarki.
Masz tutaj jeszcze kilka dzecj moich z demontazu pompy:
Niestety nie nakrecilem filmu z braku czasu Reszte na PW tobie wysle w sprawie wysylki
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum