Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 45] trzęsienie silnika słabe przyśpieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 45] trzęsienie silnika słabe przyśpieszenie
Autor Wiadomość
michalg751 



Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 5
Skąd: Błonie



  Wysłany: Wto Kwi 26, 2016 18:19   [Rover 45] trzęsienie silnika słabe przyśpieszenie
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam mam taki problem gdy odpalę silnik to pracuje równo gdy przejadę się to na biegu jałowym zaczyna się trząść i nierówno pracować gdy dodam gazu to pracuje równo gdy puszę gaz znowu się trzęsie i nierówno pracuje silnik gdy zgaszę i zapalę pracuje równo i tak jak na początku...

Następny problem to gdy podpięty mam przepływomierz to mam słabe przyśpieszenie dopiero po 2,5 tyś obrotów czuć przyśpieszenie i gdy wcisnę gaz do podłogi na postoju silnik kręci do 5 tysięcy obrotów, gdy odepnę przepływomierz (na wyłączonym silniku ) i odpalę ponownie to przyśpieszenie jest dobre ale za to obroty maksymalne silnika to 4 tysiące obrotów. Link do filmiku jak pracuje silnik https://megawrzuta.pl/download/1b95bca5bd5e5e1bd2f731534378c81f.html
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Kwi 27, 2016 11:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 26, 2016 18:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 26, 2016 18:28   

michalg751, Padniętą masz przeplwyke, albo chip na mafless albo nowa montuj.

Co do telepania problem pewnie z PSG pompy odczytaj sobie błędy z niej. Możliwość ze albo cos z sterownikiem albo nastawiać katu lub dawki pada.

Napraw sobie dolot bo to co masz jest tragiczne :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sro Kwi 27, 2016 18:51   

michalg751, Miałem to samo z drganiami. Telepał dokładnie jak twój.
Przeczytaj ten temat: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92620&highlight=drgania+silnika

Streszczając: Wymień ECU. Powinno załatwić sprawę a koszt to grosze w porównaniu z dłubaniem przy pompie i elektrozaworach.
 
 
michalg751 



Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 5
Skąd: Błonie



Wysłany: Sro Kwi 27, 2016 20:06   

A gdybym wymienił ten komputer to nie było by problemu z immobilizerem ?


A do przepływomierza gdybym np kupił http://allegro.pl/przeply...5807295710.html nie wiem czy to by miało jakiś sens bo nie wiadomo czy to w ogóle się sprawdzi.
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sro Kwi 27, 2016 21:30   

michalg751, Wymiana komputera wymaga wgrania do niego immo od auta. Więc problem by był ale takąwymianę robisz na zasadzie kupujesz ECU na aukcji za około 50-100zł i jedziesz z nim do kogoś kto ma T4. Tam w 10 minut podmieniasz kompy i kolejne 5 minut wgrywasz immo. Co do przepływki to się wstrzymaj bo przy tym problemie z drganiami to raczej nie ona jest problemem. Tak ci się tylko wydaje bo silnik dostaje niewłaściwą dawkę paliwa. Dlatego brakuje mu mocy nawet z wciśniętym gazem.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 27, 2016 21:33   

Nie wiem czy wymiana ecu cos da, no ale, bez immo tez mozna smigac, wystarczy kosc immo wylutowac z ECU. Co gzdie i jak jest na forum opisane :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sro Kwi 27, 2016 22:01   

W moim przypadku sprawę załatwiła wymiana ECU gdy już wszystko inne zawiodło. A kasy poszło że hoho. Zaś cała sprawa z ECU wyniosła 130zł z immo i resztą. Dlatego warto zacząć od tego.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 27, 2016 23:15   

Kobi84, Mozliwe ze ciebie pomylilem z kims ale byl raz podobny przypadek i winowacja byl ECU pompy, dopier podmiana pompy pomogla.

Ecu kupisz za 30zl, wyrwil z niego tylko chip immo i odpali bez problemu :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
michalg751 



Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 5
Skąd: Błonie



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 04:56   

Teraz mam taki problem ze gdy przyspieszam obroty idą w górę i po chwili czuc tak jakby skończyło sie paliwo i obroty spadają z 3 tys do 2 :-( i auto zwalnia gdy dodam jeszcze więcej gazu auto ciągnie dalej po chwili znowu słabnie. Nie wiem co sie dzieje z tym samochodem chyba się na mnie obraził :-(
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 08:18   

michalg751, Ja miałem podobnie. Po podpięciu pod kompa okazało się że ECU całkowicie wariuje z dawką paliwa.
Ostatnio zmieniony przez Kobi84 Sob Lip 16, 2016 16:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
michalg751 



Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 5
Skąd: Błonie



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 11:13   

Piszesz o tym serwisie w babicach? A tam wgl naprawiają wszystko w tych naszych roverkach? Jeśli tak to bym ich odwiedził bo mechanicy blisko mnie mówią mi tylko że to stary samochód bez zaglądania do niego.... :-( rozkładają ręce
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Czw Kwi 28, 2016 12:33   

Mówię o tym:
http://www.britishcars.pl/

na dole po lewej:
https://www.roverki.eu/cz...y.html?letter=B

Jest jeszcze
TomaTeam
Lubiczów, Warszawska 91 przedłużenie ul. Górczewskiej, ok. 1.5 km od UG Bemowo (w stronę Babic).

ale u nich jeszcze nie naprawiałem nic.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R420] Słabe przyspieszenie
...po wymianie silnika
niemas28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Sro Mar 26, 2008 06:20
niemas28
Brak nowych postów [R420] Słabe przyspieszenie na 1 biegu. normalne?
grz3loo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Wrz 22, 2007 08:08
grz3loo
Brak nowych postów [R45] trzęsienie i klekotanie silnika
Igor_Op Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Cze 25, 2018 13:18
wooy11
Brak nowych postów [R45]wysokie spalanie i słabe nagrzewanie sie silnika
oktan1983 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Paź 14, 2011 08:49
oktan1983



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink