Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Wkładam aku 4/5 razy kłódka na pilocie, otwieram pali od strzała. Zamykam ponownie z pilota, po 20min otwieram, kręcę i nic! Pompa pracuje ułamek sekundy za pierwszym razem, potem cisza i zabawa 10 minut otwórz zamknij żeby zapalił. Bateria w pilocie z miesiąc temu wymieniana. Z wciśniętym gazem też nie pomaga.
Koledzy i koleżanki podajcie jakąś radę bo już ręce opadają.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 01, 2016 17:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mój sym ma podobnie, jak nie odpala to musisz zamknąć auto poczekać aż dioda w zegarach zacznie migać powoli i otworzyć wtedy zapali od strzała
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Miałem tak gdzieś na początku roku nie często ale jednak, a od 3 dni normalnie natrętnie, w połowie tygodnia jadę do dość dużego miasta i nie widzi mi się spychać go z 3 pasmowego ronda gdzie przecina je tramwaj.
sknerko napisał/a:
jak nie odpala to musisz zamknąć auto poczekać aż dioda w zegarach zacznie migać powoli i otworzyć
Kiedyś (bardzo dawno i mało kiedy) tak robiłem, ale teraz nic to nie daje (albo rzadko), muszę odłączyć klemę, synchronizacja z 4 min poczekać i wtedy zapali.
Komputer wymieniałem wraz z pilotem w 2008 roku (z anglika) i było w miarę, a teraz powtórka po latach.
Sk133, Chodzi mi o to żeby diodę wyłączyć jak np za długo drzwi otwarte są trzeba naciskać na pilota czy wystarczy pilota bliżej kierownicy tylko mieć ?
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dokładnie tak jak mówisz, jak się go nie zamknie to pali od razu
Ale jednak na wielkim parkingu trzeba zamknąć i to jest najgorsze.
Remigiusz napisał/a:
moze byc problem w wiazce do skrzynki immo
To jutro pozostaje mi szukać po kabelkach. A może być jeszcze jakaś inna przyczyna? Dodam że w grudniu była naprawiana wiązka tylniej klapy - więc to odpada.
Jak ECU nie dostanie kodu od IMMO to co byś nie robił to nie będzie sterował wtryskami, ewentualnie odpali na sekundę i zgaśnie. Dlatego przy ściąganiu IMMO wgrywa się wsad do ECU.
A potem hulaj rozrusznik, padnij akumulator.
Na starym kompie w ogóle mi benzyny nie widział, dobrze że miałem wtedy LPG. Teraz już nie mam to porównania nie zrobię.
BigBoyPL, Jesteś pewny ze tak jest ze wtryskami nie steruje ? Musze poczytać Rave bo coś mi się wydaje ze to tak do końca chyba nie jest
Mam niestety tylko doświadczenie z Dieslem i tam jak się auto odpali mimo blokady immo to ecu i tak steruje reszta przy pompie
Mi sie wydaje ze problem leży jakoś w utracie sygnału od pilota. Nie zalewa tobie nic czasem skrzynki od boxu SCU Otwierałeś stara ? Albo opcja druga z to winna moze jest w ECU ? probowales kompa od ECU podmienic ?
Napisales tylko ze wymieniles ecu SCU
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ten żółty przekaźnik koło kompa to jest od pompy?, bo go wymieniłem i jakby wszystko wracało do normy otwieram zamykam odpala.
robsson78 napisał/a:
Chyba niewiele to pomoże ale ecu odcina też rozrusznik, przynajmniej u mnie.
U mnie rozrusznik cały czas śmigał, tylko pompy nie było słychać.
Remigiusz napisał/a:
Napisales tylko ze wymieniles ecu SCU
Nie mam zielonego pojęcia, jak to wszystko się fachowo nazywa. Powiem tak: ta metalowa puszka (komputer?) koło akumulatora była wymieniona i taka czarna co była na niej nalepka z literą L i inny pilot dostałem.
Na oryginalnym pilocie pisze 3txa key a na nowym 17tn key.
Sk133, Ahh czyli cały komplet ECU plus SCU To raczej winna jest albo w przewodach albo faktycznie przekaźnik się psuje Skoro pompka sie nie zalacza to bam w tym przewodzie szukaj powodu i szukal dalej czemu sie tak dzieje gdzie blokuje prad ze nie dochodzi do pompki.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
BigBoyPL, Jesteś pewny ze tak jest ze wtryskami nie steruje ?
Wiem że ECU w K serii jest na stałe parowane z immo, dlatego nie można wymienić ani samego ECU ani IMMO bez programowania tej pary. ECU dostaje 6 cyfrowy kod, a na dodatek transmisja między immo jest potrzebna cały czas a nie tylko przy odpalaniu.
BigBoyPL, w ZR też jest ECU Lucasa, czy coś nowego?
Wczoraj chciałem się połączyć z komputerem w celu wykrycia błędów, ale lipa nie ma mojego modelu, jest tylko 8v, albo R25 i chociaż w zakładce R25 jest opcja 1.4 16v 103KM nie łączy i stąd moje pytanie czy spróbować łączenia z wersją 8v 75KM ? Gdzieś czytałem na forum że przy swapie z 8v na 16v kompa zmieniać nie trzeba, to chyba to samo powinno być ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum