Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam, jestem w trakcie swapa z polonezowskiego gsi na 1.8 z freelandera. Pytanie z kategorii elektryka - łatwiej i przyjemniej to wszystko pospinać na wiązce rovera czy na wiązce poldorovera 1.4? Ma ktoś może jakieś schematy?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 02, 2016 16:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na wiązkę masz dawcę freelandera czy części ? Coś mi się kojarzy że tylko ten przed 2000 będzie miał dobrą wiązkę, po 2000 roku dane do licznika lecą po CAN.
Na kompie z 1.4 bedzie prościej a na kompie 1.8 lepiej. Kompa z 1.8 musisz oczyścić z immo a wiązkę z niepotrzebnych kabli. Jak już to zrobisz to tylko pospinać z wiązką budy i juz Pytanie jeszcze czy masz ten silnik z kopułka ?
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Byłem u mechanika i chyba wiem w czym problem - wiązka z poloneza jest z MR93 a silnik z 2002 roku, z tego co się orientowałem wiązki już z samego freelandera się różnią między 99 a 02. Ale jeszcze jedno pytanie - jest możliwość, że silnik ma złączki różniące się między wersją uk a eu?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Maj 04, 2016 20:43
Jest więcej różnic niż Ci się wydaje silnik z 2002r jest już na cewkach a co za tym idzie sygnał idzie z komputera, z komputera nie da się zdjąć immo (bo go tam nie ma) i tak mogę dawać ciekawostek całą kupę... Same podłączenie wiązki jest proste tylko czy to zadziała o już inna bajka
Nie ładuj się w kompa z 1,4 i zmienione wtryski bo to dobrze chodzić nie będzie. Później zaczniesz kombinować z ciśnieniami na listwie ( zewnętrzny regulator paliwa) i albo będziesz miał za sucho na górze a dobrze na dole, albo będziesz przelewał dołem żeby góra miała odpowiednio. Ta przeróbka jest kompletnie bez sensu. I nie piszę tego aby Cię zrazić, tylko piszę to na podstawie własnych doświadczeń. Szukaj kompa jak Ci doradzili sprzed 2000 roku do 1,8 i rób wiązkę od razu nową.
Jako dobrą radę potraktuj montaż PRT bo na tym cienkim bypasie z PN 1,4 łatwo można usmażyć 1,8.
Tak więc w Twoim przypadku najprościej kupić skrzynię, staba, dolot z osprzętem i belkę z PN 1,4 a resztę robić, wydech też od razu przerób na rurowy ( trzeba nieco skrócić go aby doszedł bliżej silnika)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Maj 06, 2016 23:04
Zapraszam do lektury.... Co prawda jest to opis jak przerobić silnik 1.4 na 1.8 ale na pewno sobie pordzisz http://www.fsoautoklub.pl...-16-18&Itemid=5 tylko pamiętaj że to jest opis silnika na "KOMULCE"
PS.Sebeks sprawdź wiadomości zaraz coś ci napisze
Odczytalem odczytalem. Kurde trzeba by się kiedyś w końcu spotkać na spocie ogólnopolskim FSO tylko jako zawsze na projekcie muszę być jak się odbywa i tak chyba już od 6 lat
Lekturę czytałem, wszystko jest już prawie ok, tylko problemem jest jeszcze podłączenie oryginalnej wiązki freelandera do kostki polonezowej. Nie macie przypadkiem walającej się rozpiski pinów na kostce landka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum