Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zt] odcięcie od 5 tys obrotow
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zt] odcięcie od 5 tys obrotow
Autor Wiadomość
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 15:51   [mg zt] odcięcie od 5 tys obrotow
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002

Witam,
Zaznaczę na początku, że około 2 tygodnie temu wymieniony był kompletny rozrząd. Jeżdżę nim regularnie, i jako że jestem nowym właścicielem nie potrafie pohamowac ciężkiej nogi, co za tym idzie regularnie leciał do max 6,5 tys obrotów. Dziś, gdy wracałem z gór na skrzyżowaniu pewien pan próbował mnie lyknac, na co odpowiedziałem z całą stanowcxoscia. Zauważyłem wtedy (pierwszy raz tobwystapilo), że dochodzi do 5 tys obrotow i ni więcej, zmieniam bieg na wyższy i znów do 5 max. Po wymianie rozrządu nie pokazało bledow na komputerze. Wiązki kabli wyglądają okey. Plyny w normie, silnik wydaje się chodzić równo. Jedynie linka gazu wydaje się mieć drobny Luz. Zero kopcenia, silnik suchy. Jedyne co, to zatankowalem 95 z craba :P Proszę o porady.
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 01, 2016 15:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Robert75 




Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 31

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 02, 2016 08:39   

sprawdź czy ręcznie przy przepustnicy możesz wejść na obroty do realnego odcięcia (jednak ktoś musi patrzeć na obrotomierz) Uda się lub nie zawsze coś wykluczysz, jak sam piszesz linkę masz luźną, może ot to jest powód.
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 03, 2016 19:47   

na jalowym dochodzi do odciecia. Dzis jechalem z Zona, znalazlem dobra droge i pomyslalem, ze sprawdze ile sekund do 100 dochodzi. 13 sekund... Spalanie od 10-12l/100.. Nie wiem, czy to wina tego craba, czy moze jednak rozrzad jest zle ustawiony. Jutro jade do znajomego na komputerze sprawdzic. Powoli zaczyna mnie to wszystko irytowac, heh. W ktorym miejscu w V6-stkach jest oznaczenie silnika? Ciekaw jestem, czy jakiegos swapa nie bylo.
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Wto Maj 03, 2016 20:17   

Mat_Dob napisał/a:
na jalowym dochodzi do odciecia. Dzis jechalem z Zona, znalazlem dobra droge i pomyslalem, ze sprawdze ile sekund do 100 dochodzi. 13 sekund... Spalanie od 10-12l/100.. Nie wiem, czy to wina tego craba, czy moze jednak rozrzad jest zle ustawiony. Jutro jade do znajomego na komputerze sprawdzic. Powoli zaczyna mnie to wszystko irytowac, heh. W ktorym miejscu w V6-stkach jest oznaczenie silnika? Ciekaw jestem, czy jakiegos swapa nie bylo.

Trzynaście sekund do 100km/h ?? ?!!!....to jakaś MASAKRA!!!, byłeś na hamowni ?, może ma tylko połowę ze 190 KM??? :o :mrgreen:
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 03, 2016 20:22   

haha, daj spokoj. Nie wiem co mam o tym myslec. Jutro pod komputerem cos mi moze pokaze, jak nie to nie wiem gdzie dalej szukac..
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Maj 03, 2016 21:28   

Mój 150KM 2.0 V6 (kumpel prowadził) zrobił setke w 9s
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Maj 04, 2016 11:31   

brak mocy - standardowo, sprawdź VISy ponownie - teraz masz ułatwioną sprawę bo jest TOAF

ps.
auto z Osińca, ostatnio sprzedający próbował mi wmówić ze nie odczuwa różnicy na uszkodzonych hahhaha
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 04, 2016 12:33   

Visy sa okey, zregenerowane uu Dziaja. Pod kompuuterem bledow nie ma. Do mechanika mam auto oddac w poniedzialek (do tych, ktorzy robili rozrzad). Zobacze co powiedza.
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Maj 04, 2016 12:50   

Mat_Dob napisał/a:
Visy sa okey, zregenerowane uu Dziaja. Pod kompuuterem bledow nie ma. Do mechanika mam auto oddac w poniedzialek (do tych, ktorzy robili rozrzad). Zobacze co powiedza.


niekonieczne, wystarczy ze ktoś nieumiejętne założył i już masz niesprawne, dobrze Ci radze, sprawdź, tym bardziej ze teraz to jest naprawdę proste i kazdy moze sam sprawdzic... wcześniej tak nie bylo

tutaj trochę o numerach i oznaczeniach
http://www.rimmerbros.co....cle-Information
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 04, 2016 19:12   

o, dzieki za tego linka, jutro po nocce posprawdzam.
Jesli chodzi o VIS, mam diody zalozone przez Dziaja, ktore sygnalizuja czy dzialaja. Gdy mialem je niesprawne pod komputuerem pokazywalo, ze zawory sa zamkniete, teraz bleduu nie wywala, no i czuc ten zryw (przewaznie) w okolicach 3 i 4 tys obrotow. Jedyne co mnie troche niepokoi to 700-750 obrotow na jalowym przy temperaturze roboczej
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Maj 04, 2016 19:32   

teoretycznie ok, ja miałem przypadek ze na diodach ok, natomiast test toafem fail, vis boczny wieszał się podczas testu, po odłączeniu zasilania wracał, dlatego wciąż polecam test :)

co do obrotów, o ile się nie mylę to sa prawidłowe, niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę, dokładną wartość możesz odczytać z licznika (nie mam tutaj na myśli wskazówek zegara) i pewno toafem w live data :)
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 04, 2016 19:48   

Nawet nie wiem pod jakim komputerem to bylo sprawdzane, heh. No ale kazalem sie znajomemu na zakladce z ukladuu dolotowego zatrzymac, i pare razy pogazowane pokazywalo, ze sie otwiera, przy powrocie ponizej 3tys sie zamykal. Czasem jedynie nie czuje tego porwania do przodu. Moze sie jednak wiesza czasem? Problemem dalej jest to, ze przy 5 tys + trzeba go reanimowac, haha. Mechanik dopiero w poniedzialek, ciekawe czy skopali rozrzad, czy mam pluuc sobie w twarz za 95'tke na crabie\


Poczytalem o Toafie, laptop i kabel wystarczy?
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Maj 04, 2016 20:39   

tak, wystarczy nic więcej nie potrzebujesz, warto dokupić przedłużkę usb jakieś 3m jak chcesz sam robić testy :)

ps.
max 5tys to raczej nie ma nic wspólnego z visami

jeżeli nie uda się rozwiązać problemu, to odwiedziłbym kogoś z komputerem T4
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 10, 2016 09:50   

No on ma kabel z 5 metrow, wezme laptopa zony i skocze tam do niego jutro albo pojutrze. no tak jak mowilem wczesniej, visy wydaja sie okey, jedynie czasem kopa przy 2,7 i 4 nie czuje, w zaleznosci od biegu. Zostaje kwestia mula przy 5tys, moze pod Toafem cos zobacze, jak nie, to zdaje sie na laske mechanika w poniedzialek. Znow tyle czekac, ale mam nadzieje, ze jak ogarne ten problem to potem juuz nic tylko sie z jazdy cieszyc

[ Dodano: Wto Maj 10, 2016 10:50 ]
Mechanik wskazal na kolektor dolotowy...
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Maj 10, 2016 10:08   

i co niby z tym kolektorem ma być? jak zdejmiesz VISy to sprawdzisz samemu klapki czy chodzą lekko i nie klekoczą. tam nie ma filozofii chyba że pęknięty i gdzieś powietrze łapie fałszywe ale to by było słychać na postoju jak przegazujesz
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 10, 2016 11:30   

Gadal mi, ze pod komputerem jak wchodzi w obroty cisnienia skacza dosc mocno. Na postoju slysze klekotanie, a jak przygazuje przy zejsciuu z obrotow jest dzwiek jakby sie mialo cos rozsypac:P
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Maj 10, 2016 11:38   

klapki w kolektorze się rozleciały te od VIS power. Raczej nie jeździc bo jak sie któraś urwie całkiem to nabałagani. Albo inny kolektor, albo próbuj u xROnxa on kiedyś regenerował
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 10, 2016 11:40   

Vis power to ta blizej kabiny czy ta druga? Zastanawiam sie gdzie moglbym zregenerowac to w wojewodztwie slaskim? Nowy kolektor mnie zrujnuje, heh.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Maj 10, 2016 11:50   

Power to ten bliżej środka auta od góry przykręcony, kup używany dobry może AdaskoC ma
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 10, 2016 11:52   

na allegro zbyt duuzego wyboruu nie ma.. Do tego na sama mysl o uzywanym przypomina mi sie kupno (nie)sprawnych silniczkow vis, ktore finalnie u Dziaja zregenerowalem

Dwie opcje, heh
http://allegro.pl/rover-7...6031164268.html
http://allegro.pl/mg-zt-2...6056205455.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] odcięcie zapłonu
Mirek3 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Mar 27, 2013 12:28
Mirek3
Brak nowych postów [R75] Odcięcie zapłonu powyżej 3000 obr/min
jacek82 Rover serii 75, MG ZT 45 Sro Lip 30, 2008 15:03
jacek82
Brak nowych postów [R75] Falowanie obrotów
odczynnik Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Gru 26, 2013 10:05
columbo
Brak nowych postów [R75] Spadek obrotów
rudolfinho Rover serii 75, MG ZT 19 Nie Lut 09, 2014 08:09
rudolfinho
Brak nowych postów [R75] Mała moc do 3.800 obrotów
mecho Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Kwi 10, 2013 21:17
mecho



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink