Wysłany: Nie Maj 01, 2016 15:51 [mg zt] odcięcie od 5 tys obrotow
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam,
Zaznaczę na początku, że około 2 tygodnie temu wymieniony był kompletny rozrząd. Jeżdżę nim regularnie, i jako że jestem nowym właścicielem nie potrafie pohamowac ciężkiej nogi, co za tym idzie regularnie leciał do max 6,5 tys obrotów. Dziś, gdy wracałem z gór na skrzyżowaniu pewien pan próbował mnie lyknac, na co odpowiedziałem z całą stanowcxoscia. Zauważyłem wtedy (pierwszy raz tobwystapilo), że dochodzi do 5 tys obrotow i ni więcej, zmieniam bieg na wyższy i znów do 5 max. Po wymianie rozrządu nie pokazało bledow na komputerze. Wiązki kabli wyglądają okey. Plyny w normie, silnik wydaje się chodzić równo. Jedynie linka gazu wydaje się mieć drobny Luz. Zero kopcenia, silnik suchy. Jedyne co, to zatankowalem 95 z craba Proszę o porady.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 01, 2016 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sprawdź czy ręcznie przy przepustnicy możesz wejść na obroty do realnego odcięcia (jednak ktoś musi patrzeć na obrotomierz) Uda się lub nie zawsze coś wykluczysz, jak sam piszesz linkę masz luźną, może ot to jest powód.
na jalowym dochodzi do odciecia. Dzis jechalem z Zona, znalazlem dobra droge i pomyslalem, ze sprawdze ile sekund do 100 dochodzi. 13 sekund... Spalanie od 10-12l/100.. Nie wiem, czy to wina tego craba, czy moze jednak rozrzad jest zle ustawiony. Jutro jade do znajomego na komputerze sprawdzic. Powoli zaczyna mnie to wszystko irytowac, heh. W ktorym miejscu w V6-stkach jest oznaczenie silnika? Ciekaw jestem, czy jakiegos swapa nie bylo.
na jalowym dochodzi do odciecia. Dzis jechalem z Zona, znalazlem dobra droge i pomyslalem, ze sprawdze ile sekund do 100 dochodzi. 13 sekund... Spalanie od 10-12l/100.. Nie wiem, czy to wina tego craba, czy moze jednak rozrzad jest zle ustawiony. Jutro jade do znajomego na komputerze sprawdzic. Powoli zaczyna mnie to wszystko irytowac, heh. W ktorym miejscu w V6-stkach jest oznaczenie silnika? Ciekaw jestem, czy jakiegos swapa nie bylo.
Trzynaście sekund do 100km/h ?!!!....to jakaś MASAKRA!!!, byłeś na hamowni ?, może ma tylko połowę ze 190 KM???
Mój 150KM 2.0 V6 (kumpel prowadził) zrobił setke w 9s
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Visy sa okey, zregenerowane uu Dziaja. Pod kompuuterem bledow nie ma. Do mechanika mam auto oddac w poniedzialek (do tych, ktorzy robili rozrzad). Zobacze co powiedza.
Visy sa okey, zregenerowane uu Dziaja. Pod kompuuterem bledow nie ma. Do mechanika mam auto oddac w poniedzialek (do tych, ktorzy robili rozrzad). Zobacze co powiedza.
niekonieczne, wystarczy ze ktoś nieumiejętne założył i już masz niesprawne, dobrze Ci radze, sprawdź, tym bardziej ze teraz to jest naprawdę proste i kazdy moze sam sprawdzic... wcześniej tak nie bylo
o, dzieki za tego linka, jutro po nocce posprawdzam.
Jesli chodzi o VIS, mam diody zalozone przez Dziaja, ktore sygnalizuja czy dzialaja. Gdy mialem je niesprawne pod komputuerem pokazywalo, ze zawory sa zamkniete, teraz bleduu nie wywala, no i czuc ten zryw (przewaznie) w okolicach 3 i 4 tys obrotow. Jedyne co mnie troche niepokoi to 700-750 obrotow na jalowym przy temperaturze roboczej
teoretycznie ok, ja miałem przypadek ze na diodach ok, natomiast test toafem fail, vis boczny wieszał się podczas testu, po odłączeniu zasilania wracał, dlatego wciąż polecam test
co do obrotów, o ile się nie mylę to sa prawidłowe, niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę, dokładną wartość możesz odczytać z licznika (nie mam tutaj na myśli wskazówek zegara) i pewno toafem w live data
Nawet nie wiem pod jakim komputerem to bylo sprawdzane, heh. No ale kazalem sie znajomemu na zakladce z ukladuu dolotowego zatrzymac, i pare razy pogazowane pokazywalo, ze sie otwiera, przy powrocie ponizej 3tys sie zamykal. Czasem jedynie nie czuje tego porwania do przodu. Moze sie jednak wiesza czasem? Problemem dalej jest to, ze przy 5 tys + trzeba go reanimowac, haha. Mechanik dopiero w poniedzialek, ciekawe czy skopali rozrzad, czy mam pluuc sobie w twarz za 95'tke na crabie\
No on ma kabel z 5 metrow, wezme laptopa zony i skocze tam do niego jutro albo pojutrze. no tak jak mowilem wczesniej, visy wydaja sie okey, jedynie czasem kopa przy 2,7 i 4 nie czuje, w zaleznosci od biegu. Zostaje kwestia mula przy 5tys, moze pod Toafem cos zobacze, jak nie, to zdaje sie na laske mechanika w poniedzialek. Znow tyle czekac, ale mam nadzieje, ze jak ogarne ten problem to potem juuz nic tylko sie z jazdy cieszyc
[ Dodano: Wto Maj 10, 2016 10:50 ]
Mechanik wskazal na kolektor dolotowy...
i co niby z tym kolektorem ma być? jak zdejmiesz VISy to sprawdzisz samemu klapki czy chodzą lekko i nie klekoczą. tam nie ma filozofii chyba że pęknięty i gdzieś powietrze łapie fałszywe ale to by było słychać na postoju jak przegazujesz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Gadal mi, ze pod komputerem jak wchodzi w obroty cisnienia skacza dosc mocno. Na postoju slysze klekotanie, a jak przygazuje przy zejsciuu z obrotow jest dzwiek jakby sie mialo cos rozsypac:P
klapki w kolektorze się rozleciały te od VIS power. Raczej nie jeździc bo jak sie któraś urwie całkiem to nabałagani. Albo inny kolektor, albo próbuj u xROnxa on kiedyś regenerował
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Power to ten bliżej środka auta od góry przykręcony, kup używany dobry może AdaskoC ma
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
na allegro zbyt duuzego wyboruu nie ma.. Do tego na sama mysl o uzywanym przypomina mi sie kupno (nie)sprawnych silniczkow vis, ktore finalnie u Dziaja zregenerowalem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum