Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zt] odcięcie od 5 tys obrotow
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zt] odcięcie od 5 tys obrotow
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 12, 2016 14:25   

Ja nie podłączałem VIS bez kolektora nigdy ale myślę że nie powinno się nic stać.
Klapka VIS Balance powinna chodzić lekko bez zacięć lekkie luzy być mogą, ale na biedę masz swoja, w swoim kolektorze jak by co. Posłuchaj czy nie puka jak nią potrząsasz bo to może być słychać w kolektorze potem.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 12, 2016 14:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 12, 2016 14:35   

Te Visy chyba sa martwe, dobrze ze mam te zregenerowane. Tak czy inaczej sprzedajacy zapewnial, ze sa sprawne i znow sie nadzialem :P Nie slysze nic jak nim potrzasam, jedynie ta klapka dosc ciezko sie domyka i otwiera, potem chodzi normalnie
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 12, 2016 14:38   

to popraw delikatnie nożykiem lub papierem ściernym żeby chodziła lekko od początku do końca
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Mat_Dob 




Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 63
Skąd: Rybnik

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 19, 2016 09:26   

Zrobione. Mam nadzieje, ze w koncuu bede mogl pojezdzic jakis czas bez problemow..

[ Dodano: Czw Maj 19, 2016 10:26 ]
Witam ponownie..
Kolektor wymieniony, nie klekota. Okazalo sie ze map sensor byl padniety, wymieniony. Po odpieciu map sensora obroty ida do konca, po wpieciu czujnika zatrzymuja sie na 5,5tys, czyli tak jak przed wymiana kolektora i sensora. Gdzie kurde problemu teraz szukac? Juz mam dosc tego, haha. Pod komputerem nic zlego nie pokazuje..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] odcięcie zapłonu
Mirek3 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Mar 27, 2013 12:28
Mirek3
Brak nowych postów [R75] Odcięcie zapłonu powyżej 3000 obr/min
jacek82 Rover serii 75, MG ZT 45 Sro Lip 30, 2008 15:03
jacek82
Brak nowych postów [R75] Korekta obrotów
Punx Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Lis 05, 2015 14:33
Punx
Brak nowych postów [R75] Falowanie obrotów
raffi5000 Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Wrz 13, 2009 21:40
Lechos
Brak nowych postów [R75] Falowanie obrotów
kRisj Rover serii 75, MG ZT 49 Pią Cze 14, 2013 17:17
Praetorian83



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink