Wysłany: Wto Maj 24, 2016 20:12 [MG ZT – T 2,0 CDTi] metaliczny stukot w komorze silnika
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam serdecznie. Jestem po raz pierwszy na forum i z góry przepraszam jeżeli powieliłem temat. Od trzech miesięcy jestem posiadaczem MG ZT-T 2.0 CDTi (automat). Oprócz rezystora wentylatora, z którym sobie sam poradziłem, do dzisiaj nie miałem żadnych problemów z samochodem. Dzisiaj podczas parkowania poczułem opór na kole kierownicy, tak jakby nie było wspomagania i z komory silnika rozległ się metaliczny klekot. Zajrzałem pod maskę i dźwięk ten wydobywa się od strony kół pasowych, lecz nie widać aby coś się tam urwało. Po ponownym włączeniu silnika (zapala bez problemów) była cisza, dopóki nie ruszyłem delikatnie samochodem (przy skręconych kołach). Walenie jest tak duże, że wszyscy dookoła się za mną oglądali . Samochód musiałem odholować. Jeśli wiecie co może być przyczyną tych objawów proszę o pomoc zanim oddam samochód do mechanika aby mnie zbytnio nie naciągnął. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 24, 2016 20:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jesli koło pasowe jest na wykończeniu to może się pasek luzować, może coś ktores koło np od wspomagania lub alternatora sie przyciera i to jest powodem halasu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum