Szkoda, że skasowali błędy zanim je wydrukowali lub Ci pokazali...
Elektronika pilota nie ma nic do odpalania. Może po prostu pętla słabo zbiera.
Ja bym się przyjrzał EWSowi.
Widzę, że masz wpisane Warszawa - to możesz podjechać i sprawdzimy.
Ew. możemy ustawić się gdzieś w mieście.
Pozdro,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 28 Skąd: Puławy,Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 29, 2016 15:01
Witam! warszawa jest ale już mnie tam nie ma ,w tej chwili jestem w anglii i właśnie w czwartek wracam do polski autem i w tym jest problem . Który jest ten ews,
Jak będę w polsce to z chęcią podjadę do ciebie tym bardziej że jak to zrobie to auto idzię do sprzedania bo ja wracam z powrotem a tu już dłużej nie mogę jeździć .
Biała puszka, nad nogami kierowcy. Musisz odchylić wykładzinę i tak na pół łydki będzie po lewej stronie przykręcony do karoserii. Niestety, użyto do jego przykręcenia klucza typu TORX z bolcem Odkręcić trudno... ale się da.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 28 Skąd: Puławy,Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 29, 2016 21:37
ok dzięki jutro go poszukam ,a jak znajdę co mam z nim zrobić czego w nim szukać?
Cały czas potwierdzam że jak rozbiorę kluczyk i w nim posmyram to auto na 90& odpali i nie pokazuję się EP.
ok dzięki jutro go poszukam ,a jak znajdę co mam z nim zrobić czego w nim szukać?
Obejrzyj go. Wyjmij z obudowy i sprawdź czy gdzieś nie ugnił pin albo nie zrobiło się zielono...
ninja28 napisał/a:
Cały czas potwierdzam że jak rozbiorę kluczyk i w nim posmyram to auto na 90& odpali i nie pokazuję się EP.
Jak rozbierzesz pilota w tylnej części obudowy będzie taka kostka na kształt trapezu. Jeśli uda Ci się ją wydłubać z miejsca, możesz ją przykleić taśmą izolacyjną blisko stacyjki. Wtedy zobacz czy będzie Ci palił za każdym razem. Moim zdaniem coś się dzieje z pętlą, bo sam transponder nie może się uszkodzić Ryzyko tego rozwiązania, które podałem wcześniej jest takie, że jak ktoś złamie blokadę stacyjki lub "zewrze przewody" to odpali dziada. No ale Ty przeprowadzasz testy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 28 Skąd: Puławy,Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 29, 2016 23:18
ok. pierwsze pytanie ...nic takiego nie ma nie ugnił i zielony nie jest .
Co do drugiego pytania ,pestkę od immo z kluczyka wyjmowałem włożyłem nawet tam papierek by kosteczka była bliżej scalaka by połączenie było lepsze ale wydaje mi się że to nić nie pomogło . Mówisz bym wyjął pestkę i przykleił ją w pobliżu wejścia do stacyjki jeśli będzie odpalał za każdym razem to co .... a jeśli nie to co wtedy .... napiszę jutro za dziś Ci dziękuje .
Pozdrawiam
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 28 Skąd: Puławy,Warszawa
Wysłany: Pon Maj 02, 2016 11:59
blisko pętli indukcyjnej dookola stacyjki no właśnie ,jeśli jest w kluczyku blisko zamka to i tak bliżej być nie może więc zawsze jest w tej samej odległości hmmm , zrobię kostka będzie przytwierdzona jutro do stacyjki w pobliżu wejścia kluczyka i zobaczę co się stanie.. Rozumie że pestka nie ma nic wspólnego z układem scalony znajdującym się w kluczyku. Wydaje mi się jak by traciła sygnał a dotykanie scalaka wewnątrz klucza pobudza immo od nowa ,to jest sugestia nie jestem pewny .
[ Dodano: Pon Maj 02, 2016 12:59 ]
Witam. longer86 piszesz że Pestka immo nie ma nic do scalaka w środku,a jednak ma po wyjęciu pestki z kluczyka przyklejałem ją do plastiku w okolicy stacyjki u góry z dołu z boku i to nic nie zmieniło jak zwykle znowu rozebrałem kluczyk posmyrałem po układzie scalonym i jak zwykle pojawia się symbol P więc skłaniam się ku scalakowi ...lecz w czasie przekręcenia kluczyka pojawia się symbol silnika na wyświetlaczu i auto nie daje sygnału rozrusznika i nie można odpalić rozumie że brak kostki immo w kluczyku która nie dotyka do układu blokuje nawet rozrusznik myślę że jak włożę ją z powrotem to odpali . Napiszę jak sprawdzę .
[ Dodano: Pon Maj 02, 2016 12:59 ]
Witam. longer86 piszesz że Pestka immo nie ma nic do scalaka w środku,a jednak ma po wyjęciu pestki z kluczyka przyklejałem ją do plastiku w okolicy stacyjki u góry z dołu z boku i to nic nie zmieniło jak zwykle znowu rozebrałem kluczyk posmyrałem po układzie scalonym i jak zwykle pojawia się symbol P więc skłaniam się ku scalakowi ...lecz w czasie przekręcenia kluczyka pojawia się symbol silnika na wyświetlaczu i auto nie daje sygnału rozrusznika i nie można odpalić rozumie że brak kostki immo w kluczyku która nie dotyka do układu blokuje nawet rozrusznik myślę że jak włożę ją z powrotem to odpali . Napiszę jak sprawdzę .
Skoro tak stawiasz sprawę... To zostaw pestkę immo w obudowie kluczyka, a wyciągnij płytkę drukowaną z kluczyka.
Spróbuj odpalić, płytka drukowana to sam pilot
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 28 Skąd: Puławy,Warszawa
Wysłany: Pon Maj 02, 2016 13:34
kolego jest tak jeśli wyjmę kostkę to nie odpalę pojawi się symbol silnika nie ma reakcji na przekręcenie to samo jeśli w kluczyku zostawię kostkę a wyjmę układ jeśli wyjmę kostkę razem z immo to samo . układ scalony musi być w kluczyku a kostka musi dotykać scalaka w miejscu gdzie są dwa luty inaczej nie odpali .Wniosek wszystko musi być razem w środku mając połączenie immo z ukł.scalonym.
Co w takim przypadku
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 28 Skąd: Puławy,Warszawa
Wysłany: Wto Maj 31, 2016 10:51
możliwe że zbieg okoliczności ale w 90 % działa , na wyświetlaczu pojawia się przekreślony silnik tylko w tym przypadku jak wyjmę kostkę z kluczyka lub cały układ sprawdzałem jaka jest reakcja ,u mnie problem to EP które się pojawia jeśli cały kluczyk jest złożony. Sprawdzę jak odpala na N i napiszę ,wracając do tej puszki pod nogami kierowcy to jeszcze się do niej nie dobrałem nie na to pytanie odpowiedziałem wcześniej przepraszam.
[ Dodano: Wto Maj 10, 2016 22:38 ]
Witam . dawno nie pisałem jestem już w polsce problemu z EP nie rozwiązałem ale bez przeszkód dotarłem 2tyś kilometrów do domu . Kto z kolegów na forum miałby czas i chęci zająć się moim autem i problemem z tym związanym mam czas do soboty bo wtedy wracam z powrotem.
[ Dodano: Wto Maj 31, 2016 11:51 ]
Witam! potrzebuje kontaktu do MaReK lub mariusz418.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum